Thursday, September 6, 2012


Cuba tengok klip video dibawah ini...sikit punya riak dan bongkak pak arab ni...tahu la kaya raya..tapi sampai tabur duit kat orang apa cerita...kalau dah berkenan sangat kat penyanyi tu...pandai-pandai la...
Kalau kita tengok muka pak arab ni macam tak sekolah je... cumanya dia bertuah kerana dilahirkan di bumi yang kaya raya. Cuba tengok kalau pak arab ni lahir kat sudan ke...somalia ke...boleh tak dia takbur macam ni..Kalau kita tengok di Youtube, bukan pak arab ni sorang yang berperangai macam ni... ramai lagi yang spesyen dengannya...
Khabarnya pak arab ni sanggup habiskan hampir RM3 juta satu malam semata-mata untuk memikat hati seorang penyanyi. Apa hebat sangat ke lirik lagu pompuan tu atau....
**Kan lagi bagus kalau duit yang dibaling-baling itu dapat didermakan kepada orang yang benar-benar memerlukan...macam di Gaza atau Somalia...dapat juga pahala kerana membantu orang Islam yang kesusahan...

0 comments:

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.