Saturday, September 22, 2012


Apa cer ostazah Abby ni...makin lama makin teruk perangainya..siap menipu lagi untuk cari publisiti murahan...Yang terbaru kes bakar membakar semasa himpunan aman PAS di hadapan kedutaan AS petang tadi. Yang menariknya ostazah Abby ni siap boleh  tweet ada orang sengaja mengadakan insiden bakar-membakar supaya PAS boleh dipersalahkan...


Gila ke apa minah ni..Nak tuduh pun agak-agak la...jangan jadi bodoh piang..mana ada penyokong kerajaan disitu...mana-mana makhluk yang ada di kedutaan AS petang tu cuma budak-budak PAS atau PKR je..sebab semua yang menyokong kerajaan berhimpun dikawasan Masjid Kg Baru bersama Pemuda UMNO..pada masa yang sama pulak tu...


Kan dah kantoi menipu...punyala buruk sangka ostazah Abby ni..Pantang ada yang buat salah ..semuanya kerja penyokong kerajaan..padahal yang melakukan kerja bakar-membakar ni budak-budak PAS..Lain kali kalau nak tweet tu pakai otak dulu...jangan nak tunjuk hebat...kan dah malu sekarang...


18 comments:

Anonymous said...

dah memang jadi jatidiri umno tu memmfitnah,kalau majlis org adalah umngok dtg utk keje memfitnah.betullah kata abby tu.

Anonymous said...

jatidiri umno ke JATIDIRI PAS?tapi yg biasa adalah PAS...selalu kantoi..tapi dok salah org lagi..sedar sedar le weiii..

Anonymous said...

Mangkok kayu lah anon 8:54, yg brkumpul kt sana tu semua org pas. Itu pun ko nak spin gak ke? Bingai la ko ni. Bro EP, cer ko cari foto bakar tu, tunjuk kat depa ni.

Anonymous said...

mangkok kt atas tu kalo bole yg buruk sume nk tuju kt umno...kalo dh tu bdk umno yg ikut berkumpul kt kedutaan us so xramai la bdk2 pas ikut serta...

Faith Ajar said...

Anon kat atas tu mak dia terberanakkan dia pun salah umnok gak....

Anonymous said...

melayu asyik keja begaduh je kan..pas la umno la..kalau tak bersatu snangla org luar ambik kesempatan..dua2 sangka buruk..dua2 pihak mengata sesama sendiri.. yang untung..pihak ketiga..

Anonymous said...

abby ababi bercerai dgn laki dia dulu salah umno jugak...dia tadah burit pada jantan muda dulu pun salah umno jugak...

Anonymous said...

Cuci dosa diri sendiri dulu... Sebelum mencuci dosa org lain..
Sebaik2nya... Hindari dari membuat dosa kering...
Beristighfarlah banyak2 ... Mohon keampunan Allah..

Anonymous said...

Mangkok ayun anon 8:54 ni memang marah dengan UMNO kerana mak dia kena main dengan orang UMNO agaknya.

Anonymous said...

Anon 9:52 AM ..

Aq suke nama tuh ..ABBY aBABI...betina kalo lama xdpt ..gersang mula la meroyan....

Trlalu UJUB dgn parti sehingga pekong dlm puak sendiri pon xnampak , asik nak salahkn org len saje...

ITULA STANDARD PENGANUT PAS,,SIKIT2 SALAHKN UMNO ATAS KEEBAHLOLan PUAK SENDIRI..

Anonymous said...

selalu kalau kita dengar orang berucap akan ada kata penutup; yang baik itu dari allah yg buruk adalah kelemah diri kita sendiri;kalau berlaku keburukan itu anjur pas itu adalah kelemah pas sendiri, dan kalau umno adalah penganjurnya itu adalah kelemahan umno!!!!!!!!

Anonymous said...

Oi bodo..pakai otak bole ka? Jgn jadi monyet dalam hutan

Anonymous said...

anon SEPTEMBER 22, 2012 8:54 AM..
tahniah!! anda telah memenangi pakej ke neraka untuk selama-lamanya, sila hubungi father nick ajis untuk menerima pakej ini..

*terma dan syarat telah mematuhi polisi-polisi dari unit seleweng akidah PAS.

Anonymous said...

umno memang parti haramjadah sial babi pukibabi!!!!!!!!!

Anonymous said...

awat ada anjing kat sini eh... shoo shooo~ dah bagi makan dok menyalak lagi.. semak ja.. sho~ shoooo~

Bollywood said...

visit to hot
Lavanya in Saree Photo Gallery

Anonymous said...

Biasalah sepupu I pun dulu ligat main jantan, kononnya dah bertobat terus masuk PAS, kononnya jalan kesurga, senangnya ya....just fancy that.. Orang Melayu memang mudah diperdaya atas alasan ugama.

Anonymous said...

Biarlah orang nak kate apa,asal kita jaga tutr kate kite..apa yg kite perkatakan tu mencerminkan akhlak kite..kite bersabar, Allah sentiasa bersama hambanya..HIDUP UMNO

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.