HOT : MANOHARAN GEMBIRA BILA CADANGANNYA UNTUK MENUKAR JALUR GEMILANG DITERIMA PAKATAN RAKYAT??


Sudah setahun pun berlalu isu ..tetapi isu menukar Jalur Gemilang ini masih lagi menjadi topik utama puak-puak pembangkang bila tiba sambutan hari kemerdekaan..Tahun lepas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Alam Shah, M. Manoharan pernah menyuarakan bahawa pembangkang akan bertindak menukar Jalur Gemilang jika memperoleh kuasa dalam pilihan raya umum akan datang....

Cuba baca tweet yang dibuat oleh pemimpin DAP ini...

Cuba tengok apa yang terjadi semasa perhimpunan Janji Demokrasi yang dianjurkan oleh puak-puak pakatan haram...masih lagi dengan isu penukaran Jalur Gemilang...


Jika ianya merupakan pandangan peribadi dan tidak dirancang seperti yang katakan oleh pemimpin pakatan haram..bagaimana risalah diatas ini boleh wujud pada malam perhimpunan itu??Siapa yang buat??

Baca ini...."Kami anak muda yang bertanggungjawab mengibarkan Sang Saka Malaya agak terpinga-pinga bila dan siapa gerangan yang mengedarkan risalah ini. Kami tidak berniat untuk menyeru kerajaan untuk menukar Jalur Gemilang kepada sang saka Malaya. Tetapi kami berniat untuk menukar kerajaan kepada kerajaan yang lebih telus."




"THE FLAG MUST GO, THE PM MUST GO"

Dari tahun lepas lagi Manoharan telah menyuarakan hasrat ini..."pandangan peribadi konon"..satu persoalan yang EP nak tanya pada rakyat...Betul ke ini hanya pandangan peribadi pemimpin DAP ini atau sememangnya ianya merupakan agenda pakatan haram jika berjaya menawan Putrajaya???....

Bagi EP tak kiralah bendera kita macam mana pun tetapi inilah identiti negara kita yang patut kita banggakan sebagai rakyat Malaysia...kerana jalur gemilang yang ada ini sudah mengecapai kemerdekaan selama 55 tahun. Kerana jasa pemimpin terdahulu inilah yang membolehkan kita merasa nikmat yang kita kecapi hari ini...manusia yang gilakan kuasa penah puas dengan nafsunya...patutnya kita sebagai hamba allah ni patut bersyukur dengan apa yang ada sekarang dan bukan kufur....

Agak-agaknya apa lagi Anwar nak tukar? Lagu kebangsaan, bunga kebangsaan atau agama rasmi persekutuan?

HOT : MANOHARAN GEMBIRA BILA CADANGANNYA UNTUK MENUKAR JALUR GEMILANG DITERIMA PAKATAN RAKYAT?? HOT : MANOHARAN GEMBIRA BILA CADANGANNYA UNTUK MENUKAR JALUR GEMILANG DITERIMA PAKATAN RAKYAT?? Reviewed by Empayar Pemuda on 3:26 PM Rating: 5

2 comments:

  1. agenda pembangkang semakin jelas kini. ternyata pembangkang bukan saja mahu menggulingkan kerajaan malah mahu menggulingkan Malaysia. apa agaknya nama MALAYsia nanti yek? Kompem puak2 dap akan buang nama MALAY dalam malaysia dan gantikan dengan CINAsia atau INDIAsia atau MULTIsia. Wahai bangsaku sedarlah... bukalah mata. Bangsa kita sedang digadaikan!!!!!

    ReplyDelete
  2. i m not not a malay but ada semangat cintakan tanahair,hormati kedaulatan negara,homati ketua dan pemimpin... Tolong lah MANO... keluar je dari Bumi Malaysia ni... Perderhaka!

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.