HOT : ABBY MEROYAN LAGI...TAK MAHU DISAMAKAN DENGAN SI TANGGANG AZMIN...??


Laaa...tak habis-habis lagi ke cerita pasal ostazah Abby "segera" ni...EP ingatkan dah diam laa lepas dimalukan oleh Dr Asri...rupa-rupanya wujud lagi ostazah ni...Tak habis-habis dengan kontroversi...

Selepas kes berlagak pandai dengan Dr Asri...tengok tweet dibawah ni...



Kini ostazah Abby "segera" ni meroyan pula pasal isu serangan politik terhadap kedua ibu bapanya...

Pelakon Abby Abadi atau nama sebenarnya, Arbaeiyah Abdul Manan meminta mana-mana pihak menghentikan serangan politik terhadap kedua ibu bapanya sebagaimana yang dihadapi ibu Timbalan Presiden KEADILAN, Azmin Ali.
“Saya begitu terkejut apabila mendapati bendera BN dan tiga lagi bendera telah dipasang di hadapan rumah ibu dan bapa saya baru-baru ini.
“Tolong jangan peralatkan ibu dan bapa saya untuk kepentingan politik sepertimana yang dilakukan terhadap ibu kepada YB Azmin Ali.
“Jangan peralatkan mereka kerana mereka telah tua,” rayu Abby ketika menyampaikan ceramah KEADILAN di Taman Guar Perahu, Penanti, Permatang Pauh semalam.
**Laaa...pasal tiang bendera rupanya...ingatkan dia derhaka terhadap ibu bapanya macam apa yang Azmin Ali buat terhadap ibunya..Agak-agaknya siapa yang beri kebenaran untuk pasang tiang bendera dan naikkan bendera BN di rumah ibu bapanya....Abby dah tanya tak ibu bapanya??

HOT : ABBY MEROYAN LAGI...TAK MAHU DISAMAKAN DENGAN SI TANGGANG AZMIN...?? HOT : ABBY MEROYAN LAGI...TAK MAHU DISAMAKAN DENGAN SI TANGGANG AZMIN...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 12:31 PM Rating: 5

9 comments:

  1. kelakar... kelakar....
    inilah jadinya bila semua benda nak dipolitikkan. kepada yang diberi hidayah oleh Allah untuk bertaubat... pergilah menuntut ilmu agama. tak perlu sibuk2 belajar politik. nanti yang dikejar tak dapat yg dikendong berciciran. tuhan kalau nak terbalikkan hati kita ni senang jek. dalami ilmu agama.. iti yg penting

    ReplyDelete
  2. Saya tak faham kenapa Abby nak persoalkan pertanyaan Dr Asri tentang dua jenis hukuman dan keadilan. Saya yang tak pandai agama ni pun tahu bahawa bukanlah menjadi satu keadilan kalau hukum hudud dilaksanakan, pencuri akan dihukum dengan hukuman yang berbeza. Setahu saya hukum hudud akan menghukum yang sama tak kira agama. Namun begitu, bagi menjalankankan undang-undang tersebut, beberapa kretiria hyendaklah dipenuhi. Pertanyaan Abby menunjukkan dia macam seorang yang haya berpura-pura tahu agama tapi nampak tersangat jahil.

    ReplyDelete
  3. Abby Abadi ni confuse antara hukum Hudud Allah dengan Hudud PAS

    ReplyDelete
  4. semuga Puan Abby...errrr apa nama sebenar dia?..semuga beliau mendapat kebenaran dan hidayah se-hidayahnyer dari Yang Maha Esa....nak ckap apa pun dah tak mampu sebab sampai sekarang dari beliau kata mendpt hidayah tak abis2 kontroversi yg tercetus....adakah Nadia,Irma, Sofea, Norzy yg bertudung juga mendpt hidayah ada mencetuskan kontroversi jugak??????........ckup2 la Puan Abbi....jgn byk berckap sgt, nanti akan tertonjolkan lagi that you so naive.

    ReplyDelete
  5. nama Arbaeiyah tu dah cukup sopan bila diglam dgn Abby nie yg jadi lingkop.... hello! ilmu & pengetahuan tak seberapa pun..... tolong!!! kurang merapa agar kami tak payah mencarut.... sudah! sudahlah.... cari makan serupa nie tentu lebih lumayan..... dgn hari-hari roadshow.... terlalu mengiourkan beb! alang-alang terlanjur terus saja le!!... dah terlambat pun untuk patah balik! dunia di situ tentu amat syiok! tertunggu-tunggu gambaq abby tunjuk punggong d bersih 5.........

    ReplyDelete
  6. bodoh lah si perempuan meroyan abby abadut nih

    .. bukan persoalan hudud kt sini tapi persoalan CARA PERLAKSANAAN hudud itu apabila terdapat perbezaan agama si pesalah.

    abby ni bodoh tak bertempat. bodoh nk tunjuk pandai

    ReplyDelete
  7. KALAU AZMIN SI-TANGGANG ABBY PULAK SI-TONGGENG... kata-kata pujangga

    ReplyDelete
  8. hahahahaa...ketawa jerk yg aku boleh lepas baca komen2 kat sini...ape pun komen2 yg terbaik...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.