Thursday, September 13, 2012



Hahaha...Sampai bodyguard pun Wan Azizah kena tentukan...Apa nak buat...dah nasib badan... Kalau sesiapa pun yang bersuamikan Anwar sudah pasti akan susah hati apabila Anwar dikelilingi oleh lelaki..tambah-tambah lagi lelaki yang jambu dan sasa...nak buat macam mana.....Sebab itu Wan Azizah ambil berat hal ini...dia dah tak sanggup melihat pisang berbuah berkali-kali...hahahaha

Ikuti pendedahan yang dibuat oleh Suara Pakatan Rakyat mengenai isu jumlah bodyguard Anwar yang ditentukan oleh Wan Azizah..


PENULIS dimaklumkan bahawa jumlah pengawal peribadi dalam pasukan keselamatan Datuk Seri Anwar Ibrahim sekarang adalah ditentukan oleh isteri beliau, Datin Seri Wan Azizah Ismail. 
Buat masa sekarang, penulis dimaklumkan bahawa Anwar dikelilingi antara 4-5 orang pengawal peribadi rapat, tidak termasuk beberapa orang lagi pengawal pengiring yang bertindak mengawal kenderaan yang dinaiki beliau.
Jumlah sedia ada sekarang disifatkan sesetengah terlalu ramai walaupun penulis rasa, tidak akan ada sesiapa yang mahu membantah kalau tujuannya untuk memastikan keselamatan Anwar terjamin - tak kisahlah pun berapa ramai orang diperlukan dan berapa tinggi belanjanya. seterusnya

4 comments:

Anonymous said...

bodygurd aljuburi kalau kak jijah temuduga mesti kena pakai cota bila kak jijah sodok stor kunyit bodygurd tu selamba je sah mesti lulus temuduga

Anonymous said...

Tak moh guna kereta perisai ke ??? gunalah, gempak skit, bru kata Malaysia tk selamat utk AlJuburi.

Anonymous said...

Sapa pulak yg nak jaga Kak Wan Jijah??? Kesian2 sudah la jam Omega nk kena jaga.. Atuk tua belalai bengkok pun nk kena tgk2kan.. Nasib badan..

zoRRo...

Anonymous said...


mentaliti pencacai

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.