Friday, September 7, 2012


Memang mengerikan....Pada awalnya, ia sekadar menunjukkan kereta jenis Toyota Camry berpusing melawan arah jalan lalu terbalik. Namun tak sangka pula ia telah menyebabkan penumpang di dalamnya tercampak keluar malah ada yang terhumban tinggi kehingga 10 kaki....


Kemalangan yang berlaku pada sekitar June 2012 telah mengorbankan empat orang penumpang yang berada di dalam kenderaan berkenaan. Nampak macam kemalangan biasa tapi tak sangka pula kereta tersebut boleh berputar sedemikian rupa...

Nasihat EP...ingatlah pada orang yang tersayang...Pandulah kereta anda mengikut had laju yang telah ditetapkan dan patuhi undang-undang. Anda mampu mengubahnya....

Saksikan video ini untuk pengajaran kita semua.

5 comments:

Anonymous said...

pesanan aku kat kawan aku yg tak brapa cerdik nak pilih track lumba...ingat la nyawa kawan2...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Nak tunjuk pandai.. Tp bongok.. Last sekali mati katak.. Naya la penumpang keta tu..

zoRRo...

Anonymous said...

tali pinggang keselamatan dia orang tak pakai tu

Anonymous said...

Itu bukan kemalangan biasa tu. Itu kemalangan sewaktu bebudak saudi buat Saudi Drift.

Cuba pi Youtube dan type Saudi Drift. Tengok cara budak-budak ni main drift atas jalan raya yang banyak kereta.

Anonymous said...

Ya, memang benar itu adalah Saudi Drift.
Ia dah jadi mcm satu budaya dan kegilaan org di sana.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.