Monday, September 24, 2012


Apa!!..populariti ostazah segera keluaran PAS semakin merundum...biar betul?? Macam mana perkara ni boleh jadi...macam tak percaya je...Kalau dulu....bila ostazah segera ni berceramah je..mesti tak kurang daripada seribu orang yang akan datang untuk mendengar ceramahnya...Sebab tu PAS bayar upah yang tinggi pada ostazah segera ni untuk burukkan kerajaan...

Sampai ada orang kata ostazah segera ni bukannya berceramah pun...tapi jual muka dan body untuk dapat bayaran yang tinggi...Yela...bila ustaz datang berceramah PAS cuma bayar RM200 ke RM300 je..Tapi bila MakJan ni berceramah..PAS sanggup bayar ribuan ringgit...Apa kelebihan ostazah segera ni berbanding ustaz yang lain??

Tapi sekarang populariti ostazah segera ni dah tak macam dulu lagi...dah tak bergetah macam dulu...Yela..siapa yang suka ostazah yang berlagak macam ni...Bukan setakat Ustaz Azhar Idrus diajarnya..Bekas Mufti Perlis dan Ulamak Muda UMNO yang mempunyai kelulusan tinggi dalam bidang agama pun ditegurnya...hebatkan ostazah segera ni...

Cuba tengok gambar-gambar terbarunya semasa memberi ceramah  di Kampung Ara Payong di Batu Gajah Perak semalam...Kesian betul...cuma jawatankuasa PAS kampung tersebut je yang datang untuk mendengar ceramahnya...Walaupun agak terkilan dengan kehadiran sebab yang dijanjikan seramai 3000 orang akan hadir untuk mendengar ceramahnya pada malam itu...Ceramah terpaksa diteruskan...sebab duit pendahuluan dah ambik...hehehehehe...




**Selepas tak laku nak berceramah lagi...agaknya apa yang ostazah segera ni akan buat lepas ni???

A.Kahwin dengan ahli politik yang kaya
B. Menyesal menyertai PAS dengan alasan dia digunakan untuk kepentingan politik
C. ....

7 comments:

Anonymous said...

C. Aku nak rujuk balik dgn bekas laki aku.

Anonymous said...

tak ramai datang sebab tajuk berkisar kepada perasaan frust diri sendiri dan nak dapat simpati. kata nak jadi orang beriman. siang malam berceramah. bila pula belajar ilmu ugama. entah-entah nak mengaji alquran pun tak sempat.

Anonymous said...

jd wakil rakyat la senang sikit hahahah

Anonymous said...

cakap ms ceramah pun teragak agak.kalo ramai dtg pon sebab nk tgk gelagat ustazah segera ni.bkn nk dgr sgt pon.

Anonymous said...

LAUT PUN ADA PASANG SURUT,

Tok Lebai Serban Hijau said...

Ostazah ni jadi nombor 4 aku lagi baguih. Hari2 pasang badan. Tak payah nak tayang badan kat lebai2 mata steam.

Anonymous said...

c.makin lama makin tak laku.. jadi kena tayang body balik la lepas nii..pakai tudung tutp aurat ni pun sebab nak cari publisiti aje.. kalau dah tak laku buat apa pakai lagi..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.