Monday, August 13, 2012

Wow... pengarah tersohor, Dato’ Yusof Haslam menegur Neelofa agar jangan lupa diri. Ini semua gara-gara sikap Neelofa yang tidak mahu memberikan kerjasama dalam mempromosikan filem Saya Amat Mencintaimu (S.A.M) terbitan Skop Production. Baru setahun jagung je jadi artis, tapi perangainya mengalahkan bintang filem...Agaknya apa pula alasan Neelofa untuk menjawab tuduhan yang berat ini. 


Nama pelakon seksi, Neelofa sekali lagi terpalit dengan kontroversi apabila dia dikatakan semakin lupa diri walaupun dirinya baru setahun jagung menceburi bidang seni.
Memetik laporan gosip sebuah akhbar yang disiarkan hari ini, perkara ini tercetus apabila Yusof, Pengarah Urusan Skop Productions mengeluarkan kenyataan ‘Jangan lupa diri’ ke atas Neelofa.
Yusof dikatakan bengang dengan sikap bekas juara Dewi Remaja itu yang tidak mahu memberikan kerjasama mempromosikan filem terbaru lakonannya, S.A.M yang bakal menemui penonton pada 16 Ogos ini.
Menurut laporan itu juga, Neelofa dikatakan enggan turut serta mempromosikan filem terbabit kerana dia hanya memegang peranan kecil sahaja dalam filem arahan pengarah termuda negara, Syafiq Yusof itu.
Selain itu, Neelofa turut didakwa enggan menjawab atau melayan segala panggilan yang dibuat pihak Skop Productions terhadapnya sehingga menyusahkan mereka untuk berkomunikasi dengannya.

9 comments:

amrayy said...

Neelofa ni ingat dia sorg jer lawa,jalan lah kentut pun masam...Siti norhaliza pun tak sombong,dak terkenal pun...jalan lah neelofa,tak lama lg lu bungkus lah..hehehehhe

Anonymous said...

budak kelate cam tu la,lagak lebih,xda la lawa mana..

Anonymous said...

budak kelate?..lor patut berlagak sgt...ramai lg yang budak kelate lawa..

D'Ewey said...

biaselah manusia.. nanti2 berubahlah 2 same2 kite doakan aeh

khairi said...

dia memang duk kelate..tp bukan melayu pure..dia keturunan afghan..sehinga kini masih lg mengamalkan adat resam keluarga mereka..itu pengakuan neelofa sendiri...

jd jgn terlalu kaitkan dgn kelate sbb keturunan dia cuma tinggal di kelate bukan kelantanese pure..

dan keluarga dia adalah penyokong tegar umno...pelik dia bukan melayu camner leh sokong parti melayu...kah kah kah

Anonymous said...

Neelofa a.k.a artis perasan diva
yoona snsd pown xberlagak mcm kau..

Ariff Ozil said...

Neelofa mane ada kentut . Aplah ko ni

Ariff Ozil said...

Ko ni titibe plak ckp psal politik

Ariff Ozil said...

Mana ada brlagak dia tk mau suka hat i dia lah.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.