Monday, August 6, 2012


Apabila terlalu ghairah dalam menimbulkan persepsi kadang-kadang boleh memakan diri, itulah yang terjadi kepada ‘bekas’ personaliti yang suatu ketika dulu memang amat kami kagumi kerana bakat lakonanya iaitu Hairie Othman.

Pada jam 2.48 petang satu kenyataan twitter dari Hairi yang bercorak ‘teori konspirasi’ telah dikemaskini dengan tulisan “Najib dah Nazak.. Mahyudin kena baca yassin, Rais jadi anak yatim.. teori UMNO dah nak berkubur ha3″

 
Dengan andaian ianya hanyalah satu bentuk gurauan kasar dan mungkin untuk menambah nilai personaliti Hairi sendiri kepada para penyokongnya yang ingin disifatkan sebagai lantang bersuara. Tetapi sebaliknya yang berlaku apabila perbuatan tersebut menerima kritikan dan juga kecaman atas laku yang tidak profesional dan lebih kepada kebudak – budakan. Itu apa yang dapat kami baca di Twitter

Teringat sewaktu di sekolah rendah beginila sifat kami yang sering kali mengunakan nama bapa untuk tujuan mengejek rakan rakan yang lain. Tak sangka pula ‘tradisi’ ini masih diguna pakai dizaman moden ini. - BuahMulut


**MACAM NI NAK JADI CALON? HAIRIE OTHMAN MEMILIK CIRI-CIRI PEMIMPIN MUNAFIK SAMA MCM TOK GURU..

17 comments:

Anonymous said...

Satu contoh manusia yang sengaja menempah kerugian dunia akhirat!?

Anonymous said...

aku igt dia jadi leftenan adnan, patriotik sangat la dia nie..baru join politik da main nama bapak ye..bagus la..xpe la...PAS da halalkan untuk aibkan pemimpin..nie baru starting psycho ek ha???

Anonymous said...

Bekas kutu lepak central market 80an, x de pelajaran..mcm tu la bila tua.. Jadi bodoh mcm kaldai..IQ rendah..

Anonymous said...

ha ha ..orang kalau tak ada ilmu @pelajaran ..memang merapu . macam ni punya low class nak jadi pemimpin ??keluar kenyataan macam orang yg kurang akal...Hairi patut belajar balik...betulkan spm .

Anonymous said...

Biasa le daging sejuk dah lama dlm freezer bila kena panas mac am tu le.....mana nak ingat masa silam....IKHLAS LAH BILA NAK BERHIJRAH DAN BERTAUBAT....bukan menambah dosa lagi lebih-lebih lagi dibulan Ramadhan yg mulia ini.......

nasirwise said...

Sekadar pandangan….

Tahniah kerana Hairie telah berubah daripada seorang pelaku salah khalwat kepada seorang yang berparti PAS. Beliau sekarang boleh meramalkan Najib sedang nazak. Muhyiddin kena baca surah yassin dan sebagainya. Sekurang kurangnya syura PAS telah menanti Hairie kelak..

Dayang Ku Intan, yang selalu ke Jalan Belibis, Taman Perling, Johor Bahru juga telah berhijrah.. Kalau dulu suami dan beliau mengusahakan Kelab Dangdut, kini beliau telah menjadi lebih baik peribadinya. Saya sarankan jagalah keluarga termasuk anak istemewa dengan baik.Jauhilah berceramah yang menyakiti puak lain khasnya rakyat Johor. Topik ekonomi ini tidak sesuai untuk awak bahaskan. Tetapi kalau soal Akademi fantasia atau mentor mungkin lebih sesuai.

Ikhlas dari
nasirwise.blogspot.com

Anonymous said...

EH? KONONNYA BERHIJRAH MENJADI LEBIH BAIK? TAPI SEJAK AKHIR2 NI YANG TIMBUL ADALAH YANG TAK BAIK BELAKA..MEMALUKAN!

Abang Budi said...

Banyak lagi kah para PELAKON masuk PAS.

Apa nak susah skrip dah disediakan oleh para ularmak. Belakonlah selagi ada hanyat.

Anonymous said...

aku bgitu sdih bila mlihat pncacai umngok ni x dpt beza kan air kencing dgn teh 0 panasssssss............

Anonymous said...

ada jugak manusia bodoh macam harie othman kat bulan posa ni...........

kalau nak jadi yb pembankang pon

be professional lah

jgn letak otak yg pandai tu kat bontot......ok

Anonymous said...

pelik bila org sokong umno gelar pencacai la apa la..jangan la ingat maha hebat sangat pkr / pas tuh.. semua pun manusia. mmg dasar penyokong pas /pkr ni ada mentaliti sangat budak2..tak pueh jadi kanak2 kot

Anonymous said...

Anonymous said...

aku bgitu sdih bila mlihat pncacai umngok ni x dpt beza kan air kencing dgn teh 0 panasssssss............


aku lebih-lebih sdih bila tgk pencacai PIS oppp PAS dibwh telunjuk DAPig... x dpt beza mana daging babi dgn daging lembu...

Anonymous said...

kaki komen semuanya bangang dan benak,,oh umno,,,,,,

Bollywood Girls said...

Lebih 18 + panas menunjukkan di sini

Mrinalini Sharma Photo Gallery

Anonymous said...

mana yg ditangkap tak berpuasanya? tajuk post pun penipu... dasar umngok bodoh..

Anonymous said...

BINGAI NI NAK BERPOLITIK, BERPOLITIK GUNA OTAK, BERCAKAP GUNA MULUTLAH JANGAN BERCAKAP IKUTKAN PUKI, MAIN SUKA-SUKA. PEJUANG ISLAM KEPADA ATOK DIA.

Anonymous said...

请远离马华党员 叶金福!

敬爱的马华公会中央领导層,
现在世界各先进国都盡力保存佛教的文化和保护佛教的僧侶,但马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman) 却反其道而行, 帶一般流垊到佛教埾地(SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA)試圄摧毁佛教文化, 挑衅和打架, 并电招警方人員要扣留佛寺沙彌, 这种不按佛教條规, 軽视佛教精神的行动, 对世界佛教信徒实有侮辱之举, 的确令人不敢恭维.

除此之马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak)也利用杖势, 連众人朝拜的印度廟TAMAN DAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR 放火燒毁把土地佔为已有, 马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman)这种冒犯宗教的不良行为, 已引起廣大的大马人民愤怒而不满, 所以, 在耒屇的大选, 希望马华公会的中央领神, 能深明大義, 对此娄党员, 最好疏薳距离, 以免影响选票, 造成马华公会大大的败北, 遗恨江山此致, 并祝安康, 工作快乐.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.