VIDEO PANAS ABBY ABADI TERSEBAR...??


Kalau kita tonton video ni...confirm lebih panas, hangat dan pedas daripada rancangan Melodi dan Propaganza...mana tak panas kalau teguran yang diberikan tepat kena batang hidung ustazah segera...yang tegur tu bukannya orang sebarangan..dulu mai dari puak-puak tu juga...

Pesanan untuk ustazah segera...pergilah menuntut ilmu dulu...ataupun masuk rancangan ustazah pilihan...kalau layak la...bila cukup ilmu didada barulah layak untuk buka mulut...itu pun bukan di pentas politik...pentas politik ini untuk orang jadi wakil rakyat..bukan jadi ustazah..ada paham ka..



VIDEO PANAS ABBY ABADI TERSEBAR...?? VIDEO PANAS ABBY ABADI TERSEBAR...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 12:29 AM Rating: 5

18 comments:

  1. Panas... Panas tol video nieh.. Bukan ntk ustazah segera je..untuk puak syiah, khawarij, lgbt.. Panas la 2 punggung diorng.. Hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ustazah? Bkn dia ni jenis cepat meroyan ke?org meroyan boleh dipercayai ke apa yg dia ckp?pi sucikan diri dr maksiat yg pernah dia buat sejak bujang,jd isteri norman hakim dan sejak mejanda..bersekedudukan/zina masa masih jd isteri norman pun blom taubat..lagi la plak bila dah menjanda..line clear,kan?anak ikan dia pun dah blah sbb x tahan pe'el meroyan dia ni..skrg nak jadi ustazah politik pulak?bodoh punya PAS,amik org gila jadi ikon..

    ReplyDelete
  3. jelas ustaz ini adalah bukan ustaz...memperlekeh kan seseorang..yg ingin mendekatkan diri pada ALLAH...ingatlah..allah maha mengetahui apa yg ada dihati kamu..bilamana kamu mengutuk seseorg itu kejalan ALLAHkamu sebenarnya telah menjadi musuh ALLAH...memang..bilamana seseorg itu digelar ustazah..tak sampai dlam dua hari..tapi..bila kita menyebutnya.,ini adalah satu doa yg baik...baik kepada yg menerima gelaran tersebut...ingat...kata2 itu satu doa...wahai ustaz...yg..yang byk pengetahuan...tapi...cuba menyesatkan....kamu tidak ubah seperti karpet hamparan yg kamu gembar gemburkan...

    ReplyDelete
  4. sayang seribu sayang wahai ustaz yang petah berbicara..sesungguhnya anda berpengetahuan dlm ugama tapi sayang anda tidak mendapat hidayah dari ALLAH...anda celik ugama tapi anda buta hati...sesungguhnya hidayah dari allah tidak melihat pada jubah...dan besarnya sarban seseorang kerana ALLAHmemberi hidayat keatas seseorg yg di kasihinya..ingat ustaz syurga adalah milik ALLAH...BKN KITA YG MENENTUKAN SIAPA KE SYURGA DAN SIAPA KE NERAKA...so bagi mereka ygberpengetahuan dlm ugama jgnlah kamu cuba bersentongkol dengan mereka yg jahil kerana menjual kepentingan ALLAH..surah AL MAIDAH..

    ReplyDelete
  5. Anon 10:44

    Nasihat yang sama patut anda berikan kepada peceramah politik terutamanya PAS

    ReplyDelete
  6. bila nik ajis tentukan syurga seseorang awat Anon 10:44 x p nasihat nik ajis sama????betui la apa yg ustaz tu ckp...bkn 2 ari pakai tudung dah leh jadi ustazah...setakat dok p ceramah politik tu nak buat apa...

    ReplyDelete
  7. maksud uztaz tu belajar dulu dalami ilmu dan fahami islam dari guru yang muktabar baru boleh bagi ceramah...takut apa yang kita sampaikan nanti kepada umum tidak bertepatan dengan islam yang di ajar oleh nabi..itu saja.

    ReplyDelete
  8. baru aje bertudung dah nak mengajar orang. patutla si norman tu ceraikan kau. muka aje manis tapi dalam hati tu penuh pekong. kau ingat 1 atau 2 hari kau dah di tauliahkan jadi ustazah. ingat dosa kau banyak......... bertaubat......lah. bila dah meroyan tu macam2 boleh jadi. nasib kau sama mcm si aishah tu salah pilih laki nak salahkan orang lain. dpt laki semuanya tak senonoh. insaf lah bertaubat lah.mintak ampun dgn Allah.jangan salahkan orang lain salahkan diri sediri.

    ReplyDelete
  9. Salam Ustaz Kazim..Tahniah kerana anda menyelidik dahulu sebelum memberikan komen ttg abby?Allah jualah yang membalasnya..juga untuk perumpamaan Ustaz yg cukup bernas .. ttg keadaan di Malaysia yg umpama karpet surau yg terkena kencing di satu sudut shj..Cukup hebat penilaian ustaz..betapa
    keciknya masalah yg melanda kita skrg ni pada pandangan Ustaz..Alhamdulillah..PAS ni cepat sangat risau..kan ustaz kan..Tahniah Ustaz Kazim..Moga Allah merahmati Ustaz..

    ReplyDelete
  10. Betul la ckp ustaz kazim tu...? Apa yg x layak jd ustaz nyer? Si abby ni naik pentas politik dok citer pasal dirinya yg dh register jd ahli syurga..dan dlm masa yg sama mengutuk artis lain yg dulu seangkatan dgn dia yg tak tutup aurat dan x jd ahli pas. Kalau betul dpt hidayah...dia xkan kutuk pihak lain dan dia takkan jaja dirinya tersenarai sbg ahli syurga. Ustaz kazim suruh pi dalami ilmu agama sblm dok ceramah sana sini sambil kata org sana sini dan membangga diri konon dialah paling baik. Apa punya dangkal la anon2 yg dok marah ustaz kazim tu? Ni dh tentu peminat abby yg fanatik..kesian..sama mcm abby gak, ckp xdak ilmu!

    ReplyDelete
  11. kalau otak dah set lagu tu,mariah carey pkai tudung pn dorg sokong xdak ilmu ka apa.belajarla dulu baru p ceramah, berdakwah..parti2 jgk,diri sndr ngn tuhan tu dulu.baru pk sm2 manusia..

    ReplyDelete
  12. kenapa mesti nak kuarkan perkara2 yg mcm ni wahai bangsa ku.kan lebih baik bincang sal artis yg makin melampau.tp tak perlu kuarkan apa2 gambar pun.kita bincang jer dah lar.tkyah kuar gamba si polan spender ketat lar,ketiak tak cukur lar.kan dosa bertambah2.aby tu kan baru berubah,jadi kita pimpin lar dia cara yg betul.kita kan sama2 islam melayu.ini asal bincang jer mencarut.then tak kaji apa2,maki org sesuka hati.kita ni islam melayu lah.tak kiralah sokong bn ker pas ker,jgn sampai membodohkan diri sendiri.bek kita bincang camne nak bawa islam dlm kehidupan n majukan bansa kita setanding ngan cina malaysia.maju bansa tak perlu nak ikut cara tak betul cina.kita islam mehh

    ReplyDelete
  13. EH? BUKANKAH USTAZ2 PAS DAN PARA PENCERAMAH PRO PAS TURUT MEMPERLEKEHKAN LAWAN POLITIK MEREKA? JANGANLAH JADI MUNAFIK WAHAI ANON 23 JULY 10:29AM DAN 10:44 AM

    ReplyDelete
  14. Abby tu x yah la kit a pmpin dia...dia yg pmpin kita.

    ReplyDelete
  15. Abby tu x yah la kit a pmpin dia...dia yg pmpin kita.

    ReplyDelete
  16. Perlu ke kita sesama islam berkelahi?? Kalau salah tegur dgn cara yg baik bukan kritik or mengaibkan org lain..itu juga satu dosa..manusia melakukan kesilapan kite tegur mereka biar kene dgn caranya..yg lain kite serah pada allah ..bukan terus bergaduh sesama islam sedangkan ugama lain ketawa melihat umat islam terus mundur mcm ni..

    ReplyDelete
  17. abby punya tubuh yang mantap, seksi dan enak.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.