Sunday, July 22, 2012




Kesian jugak la bila EP tengok artis K-POP ni mencium lantai. Macam terhempas pada muka je. Itu la pasal.. Dah la menari pakai heels tinggi..lantai pula lincin.....kan dah jatuh macam buah nangka...Kalau tak silap EP..ni kumpulan Sistar dan penyanyi yang tersembam jatuh tu ialah Hyorin....





 


1 comments:

Anonymous said...

PERGGHHH...SURE LEBAM TU

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.