PANAS : DIN PUDURAYA MALU BILA DITEGUR NING BAIZURA...


Asyik-asyik kantoi...tak malu ke Parti Artis SeMalaysia ( PAS) ni yang semakin galak sekali menarik golongan artis menyertai parti mereka. Sampai sanggup membuat cerita fitnah terhada penyanyi popular Ning Baizura kononnya telah bertudung dan bakal sertai PAS !! Malu la wei....


Cerita ini bukan saja dijaja blog2 pencacai PAS tapi turut diulas oleh Din Puduraya pada  30 Jun lalu di Sinar Harian yang  melaporkan  sokongan terhadap Pas semakin meningkat termasuk daripada golongan artis.   

Menurut Salahuddin, selain Bob Lokman dan Hairie Othman, beliau turut menyebut beberapa nama lain yang dikatakan bakal menjadi ahli Pas seperti Abby Abadi, Sharifah Aini dan Ning Baizura, namun beliau tidak mengulas lanjut mengenai pengumumannya itu.

Apa lagi..melompat la yang difitnah itu...sehinggakan artis berkenaan yang terpaksa menjelas fitnah parti kuat fitnah ini  berkenaan isu ini .Ning Baizura menerusi akuan twitternya @ning dalton, berkata..



PANAS : DIN PUDURAYA MALU BILA DITEGUR NING BAIZURA... PANAS : DIN PUDURAYA MALU BILA DITEGUR NING BAIZURA... Reviewed by Empayar Pemuda on 5:01 PM Rating: 5

2 comments:

  1. Alasan bodoh Salahudin..dia "berjenaka"...kepala hotak dia!! Orang PAS ni memang kaki fitnah..

    ReplyDelete
  2. Terdesak sgt PAS...nak glamour pun x payah la tumpang populariti artis utk tutup kelemahan cara pentadbiran korang...artis plak tu jenis artis yg entah apa2 la yg korang import..semuanya artis2 yg dah x laku,loser tapi nak glamour balik melalui pentas politik..maklumla,dah menopause dan x laku...kaaaaaaaaannnn?! ;-)

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.