Tuesday, July 10, 2012

NIK AZIZ : DAP DAN SYAITAN SAMA SAJA





Ingatkah lagi anda semua tentang seorang ulama’ muktabar meminta bantuan dari syaitan laknatullah? Mungkin anda semua lupa atau buat buat lupa dengan kata kata ulama ini tapi bukan saya,saya terpanggil untuk menulis email kepada empayar pemuda kerana ingin berkongsi dengan para pembaca blog empayar pemuda dengan apa yg saya ingin perkatakan ini.


 
Semasa saya belajar di sekolah agama (pondok) pernah sekali saya bergurau dengan seorang sahabat saya dengan berkata “kalau aku boleh terbang mintak tolong syaitan pon aku tak kisah , lepas tu aku baca surah qursi bagi syaitan tu terbakar” dari arah belakang murabbi saya memanggil saya lalu dia berkata “saya tahu awak niat hanya bergurau akan tetapi elakkan bergurau sedemikian kerana sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata”
 
Lain pula dengan seorang ulama yang di agung agungkan oleh pengikutnya mungkin anda tertanya Tanya siapa ulama berkenaan terus terang saya beritahu beliau ialah MURSYIDUL AM PAS DATO’ TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT beliau sanggup untuk meminta pertolongan dari syaitan untuk memenangi pilihanraya. Ingatlah wahai manusia yang niat tidak menghalalkan cara. Apa yang beliau ingin kejar dengan memenangi pilihan raya? Pangkat? Harta? Atau kuasa? Wallahualam.. apa yg saya tahu adalah haram bagi saya dan keturunan saya untuk mengundi PAS kerana perjuangan PAS berlandaskan nafsu semata mata. Wallahualam

Yang iklas

NOORDIN BIN LAH

7 comments:

Anonymous said...

hai apa punya manusialah ni. entah-entah geng dajjal?

Anonymous said...

HANYA JAUHARI SAJA YANG MENGENAL MANIKAM

Anonymous said...

Nik Aziz ada akal ke?

Anonymous said...

Dok kata Tun M nyanyok..at least telah buktikan sbg Negarawan yg membangunkan dan memajukan Malaysia.Nik Najis ni takat kelantan yg kecik tu pun x maju2 lagi...dah masuk fasa nyanyuk dah pun...sudah2 la nik najis...dok kutuk oghe tp diri sendiri pun hamlau..

Anonymous said...

MasyaAllah,sanggup kalian memfitnah seorang ulama muktabar,ulama adalah pewaris nabi dan merupakan golongan yang paling takut pada Allah SWT...kalian tunggulah pembalasan dari Allah.

Anonymous said...

ya Allah neraka jahanam akan menanti anda semua.. tidak takut kah akan balasan Allah ?? sungguh berani kalian berbuat sedemikian.. Allah pasti akan membntu hamba2 Nya yg di timpa ujian.. Janji Allah itu pasti !! jika seorg ulamak anda berkata sedemikian, sama sperti anda mengata kpd Allah.. Allahurabbi..

Anonymous said...

astagfirullahaladzim....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.