Neelofa Di Mekah Tunaikan Umrah



Mari lihat beberapa keping foto Neelofa berada di Mekah disamping dapat tunaikan umrah. Mesti peminat tertanya-tanya sebab Neelofa pergi ke Mekah kali ini. Sebenarnya, dia juga berada di Mekah untuk tugasan penggambaran drama bertajuk Kau Yang Terindah arahan Erma Fatima. Dengan peluang ni, Neelofa sempat untuk menunaikan umrah. Kat bawah ni adalah gambar yang dikongsikan dilaman sosialnya.

“Walaupun agak gementar untuk kesana, sampai tak tahu apa yang harus dibawa nasib baik ibunya banyak tolong buat persediaan. Ini kali pertama saya akan ke sana, selain penggambaran kami juga akan mengerjakan umrah. Syukur sebab saya dibuka peluang untuk bertamu ke rumah Allah. Doa saya semoga akan beroleh kehidupan yang lebih baik selepas ini, ketenangan serta fasa baharu yang membahagiakan.”



 

Sumber: melvister
Neelofa Di Mekah Tunaikan Umrah Neelofa Di Mekah Tunaikan Umrah Reviewed by Empayar Pemuda on 2:16 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Artis dan hipokrit sentiasa sinonim..nak marah aku? Ada aku kisah? Tanya diri sendiri tu betul ke tak aku ckp ni...bila bab gi umrah,show off...rukun iman,haji tu wajib..umrah tu sunat.so,bila dah mampu,apesal buat yg sunat tapi tinggalkan yg wajib..aku meluat la tgk hipokrasi korang...POYO

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.