HOT : PENJILAT ICE CREAM AZMIN HILANG....???

Wanita Yang Dikaitkan Dengan Azmin Ali 'Lari' Ke Luar Negara?

April lalu seluruh negara digemparkan dengan penyiaran foto aksi panas oleh beberapa blog yang menunjukkan lelaki dalam foto-foto tersebut agak mirip rupanya dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.


Tak semena-mena sehari dua selepas penyiaran foto aksi panas tersebut, Azmin segera tampil menafikan yang lelaki dalam foto tersebut adalah dirinya.

Mujurlah dalam kenyataan penafiannya itu, tidak pula beliau beralasan punggung lebih kecil atau 'pedangnya' lebih tajam berbanding 'lelaki' di dalam foto itu bagi menguatkan hujah penafian.

Jikalau tidak, tentu sahaja ramai yang akan senyum sumbing menahan gelak sambil membandingkan panjang pendek antara 'pedang' Azmin Ali dan Anwar Ibrahim.

Sebetulnya ramai pihak tertanya-tanya kenapa sehingga kini Azmin tidak membuat laporan polis bagi membolehkan satu siasatan dijalankan untuk mengetahui kebenaran foto tersebut.

Bukannya sesuatu yang sukar untuk melakukannya, cukup sekadar meluangkan sedikit waktu untuk ke Balai Polis berdekatan dan mengadu pada polis yang dirinya telah sengaja dikaitkan dengan aktiviti tidak bermoral.

Lagipun jika sudah begitu yakin langsung tak terlibat dengan aktiviti 'jual beli aiskrim' di dalam tandas, apa nak ditakutkan sangat dengan risiko dituduh membuat laporan polis palsu.

Dalam pada itu, terdapat beberapa maklumat dari sumber-sumber tertentu menyebut wanita 'peminat aiskrim' yang dikaitkan dengan Azmin Ali kini sudah lari dari Malaysia, betulkah?

Wanita tersebut dikatakan sengaja dihantar ke luar negara oleh seseorang demi mengelakkan kebarangkalian disiasat oleh pihak berkuasa disamping untuk melindungi lelaki yang dikaitkan dengan dirinya.

Setakat ini tiada kesahihan yang pasti berhubung maklumat tersebut, harapnya ia hanya sekadar khabar angin semata-mata. Maklumlah, entah-entah wanita itu cuma keluar melancong seketika bercuti merehatkan minda, mungkin juga.

Apapun, diharapkan Azmin Ali dapat mengumpul kekuatan dalam dirinya untuk segera membuat laporan polis supaya kebenaran dapat diketemui dan lelaki 'penjual aiskrim' itu dapat segera dikenalpasti. -BB

HOT : PENJILAT ICE CREAM AZMIN HILANG....??? HOT : PENJILAT ICE CREAM AZMIN HILANG....??? Reviewed by Empayar Pemuda on 11:43 AM Rating: 5

2 comments:

  1. aiskrim mangkuk jaam baan paling laris kat selangor... siapa yg nak rasa kena pergi kat selangor sebab hanya kat selangor eja yg ada jual AISKRIM MANGKUK JAAM BAAN.

    ReplyDelete
  2. Ahli PKR semuanya dah kena mandrem..terbukti jelas dsai menutoh dgn china doll,azmin menutoh dlm jamban,pun dorang kata tu bukan dsai dan azmin..apa la bahalol penyokong pkr..semua tu video,bknnya boleh disuper imposekan mcm gambar (still photo)..apa la nak jadi ni??? Lagi mengharukan,Pas keldai pun beria bersekongkol....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.