Monday, July 23, 2012


Mengikut laporan blog Beautiful MPP...Masjid Taman Guar Perahu dilaporkan sesak semalam berikutan kedatangan pemimpin agung Pakatan Rakyat dan juga 'bakal' Perdana Menteri Malaysia, Anwar Ibrahim...Kehadiran 'beratus ribu' rakyat dikawasan berkenaan dipercayai hanya semata-mata mahu mendengar Tazkirah LIVE dari Anwar..

Kalau tak percaya cuba tengok gambar-gambar dibawah ini...ramai kan yang hadir untuk mendengar  'manusia anugerah Tuhan' ini bertazkirah didalam masjid...Kesian kat Anwar...dah la didakwa meliwat berkali-kali...lepas tu kantoi pula video seks dengan chinadoll...nak bagi tazkirah..rakyat pula tak mau layan...kejam betul rakyat Permatang Pauh...

Mungkin disebabkan itu Anwar bertekad untuk tidak lagi bertanding di Permatang Pauh...dengar-dengar cerita dia akan bertanding di Nibong Tebal...sebabnya di sana ramai cina...kalau dia bagi tazkirah disana.. ramai cina yang akan hadir...hahahahaha







10 comments:

Anonymous said...

ANUAR HARAMJADAH

Anonymous said...

dadak olang..lah ma .

Anonymous said...

Kalau aku nak makan semeja pun aku geli, inikan nak dengar takzirah dia...hish pengotor.

Anonymous said...

padan ngan muka peliwat tegar ni, nak bagi tazkirah kat orang, diri sendiri jalan pun tak betul. macam si ketam mengajar anaknya berjalan lurus!!!!

Anonymous said...

maaf sedare...sy mcm penah tgk masjid ni... ni mcm Masjid Mengkuang, dkat dengan Mengkuang Dam, BM... sy selaku penyokong UMNO harap kita pastikan dlu segala sumber kita sah dan dipercayai.. malu sendiri kita nanti.. harap perbetulkan ye...

Anonymous said...

Manusia paling pengotor dalam dunia bagi ceramah agama. Thuiii!!!

an said...

umno jatuh la kali ini

Anonymous said...

xtau la,,tp dlm hati xde rasa nk setuju ngn anwar pun,,tgk ceramah2 kt utube pun xyakin kan..

Anonymous said...

kesian tgk pencacai yg beberape eko belen je tuh...tahan betol ke kencing..kesian

Anonymous said...

Ulama besar PR tuhhh

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.