HOT : ANAK IKAN TERBARU BANG NUAR, NAJWAN HALIMI MENGAMUK SAKAN??



Inilah anak ikan terbaru bang Nuar selepas Rafizi Ramli. Nampak gayanya bang Nuar cuba untuk ketengahkan mamat ni untuk mengutuk produk 1 Malaysia. Al maklumlah jenama 1 Malaysia kan mendapat sambutan rakyat...jadi puak-puak pakatan ini mana senang nak duduk...


Cuba kita baca tweet yang dikeluarkan oleh anak ikan bang Nuar ni... Nampak sangat dia cuba untuk memperlekeh dan mempersendakan produk 1 Malaysia...supaya ianya akan jadi ikutan rakyat yang menyokong mereka..Apa yang EP nampak ialah anak ikan bang Nuar ini sebenarnya risau dengan populariti jenama 1 Malaysia yang telah diilhamkan oleh PM kita...kalau tidak takkanlah dia boleh keluarkan statement bangang macam ni di Twitter miliknya. 


Apa-apa pun EP ingin ucapkan tahniah pada Perdana Menteri kita iaitu Datuk Seri Najib kerana jenama 1 Malaysia telah berjaya membantu rakyat dalam kehidupan seharian mereka...da pastinya membuatkan buat puak-puak ni panas pungkoq dan tak lena tido malam. 


Semoga Datuk Seri akan terus mendapat ilham untuk mewujudkan lebih banyak lagi Jenama 1 Malaysia di pasaran....
HOT : ANAK IKAN TERBARU BANG NUAR, NAJWAN HALIMI MENGAMUK SAKAN?? HOT : ANAK IKAN TERBARU BANG NUAR, NAJWAN HALIMI MENGAMUK SAKAN?? Reviewed by Empayar Pemuda on 3:10 PM Rating: 5

4 comments:

  1. Pigidahhh....Benda murah keluag saja, hang bukan main menyeghama pi dulu....lepaih tu belakang kutuk....appa daaaa????

    ReplyDelete
  2. nikah 1 Malaysia = N1M

    ReplyDelete
  3. anak sape yg vangang sgt ni...innalillah

    ReplyDelete
  4. Anak ikan nih dah kena sondol dgn kepala bana Punaisihat PKR kot.. Tu yg dok meroyan pasai 1Malaysia.. Kalau xsuka pasai 1Malaysia.. Buat la trademark sendiri...
    Jom Omega yg nak tunjuk kat org ramai pun susah.. Jenuh Ajijah pusing keliling nak jwb.. Nih nak ckp buat itu ini..
    Harap2 Jambu2 Anwar nih lebih efiksyen dlm memberi perkhidmatan kepada Punaisihat RM1 PKR..

    ZoRRo...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.