HOT : ABBY MUNGKIN TERLEPAS PANDANG PASAL VIDEO INI....??


Nilaikan pertuturan Abby Abadi pada minit ke 1:15 dalam video dibawah.




Berdasarkan pertuturan tersebut dengan jelas Abby Abadi seolah- olah menggambarkan bahawa beliau amat risau sekiranya di "sana" nanti akan dipersoalkan kenapa tidak menyertai PAS sedangkan beliau dikatakan berjuang atas nama Islam.



MasyaAllah, inilah fahaman sesat yang cuba diselitkan oleh PAS ke dalam setiap benak mereka- mereka yang kurang arif beragama dengan cuba mengiktiraf PAS sebagai Islam dan Islam sebagai PAS!!!



PAS seharusnya berbangga kerana Abby Abadi adalah antara salah seorang artis yang bersedia untuk menjadi ejen ajaran sesat yang dibawakan mereka. - Penggempur Mutiara


HOT : ABBY MUNGKIN TERLEPAS PANDANG PASAL VIDEO INI....?? HOT : ABBY MUNGKIN TERLEPAS PANDANG PASAL VIDEO INI....?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:11 AM Rating: 5

17 comments:

  1. blog jahanam keparat

    ReplyDelete
  2. kalau hantar borang tu CONFIRM ke masuk syurga.... berdasarkan kenyataan CIK PUAN ABBY.... Kenyataan biarlah cerdik.... gunakan kewarasan fikiran dalam sebarang kenyataan....

    ReplyDelete
  3. Awat nya Abby, kalau tak masuk PAS bukan seorang Islam ke? Mentaliti budak tak pi sekolah.

    ReplyDelete
  4. Bulan posa x baik marah,,,tapi sebagai org berpelajaran PAS bukan tiket masuk syurga,,,, habis zaman nabi dulu x ada PAS,,,semua masuk neraka kot...owh ABBY ABDI punya tok/tokwan/opah/nenek semua masuk neraka...sbb x Sokong PAS,,,,!!!!

    ReplyDelete
  5. x sangka dia ni vangang rupenye..

    ReplyDelete
  6. anony 12:16 pm..bukan dia je yg vangang..sume2 yg TOTOK PAS pn sama BANGANG..ade plak PAS tu agama...ha3.!!

    ReplyDelete
  7. Otak kat kepala lutut beb....itulah tahap mentaliti kebanyakan orang PAS le ni. Kalau tidak tak kan semudah itu PAS dapat di'keldaikan' oleh PKR & DAP.....

    ReplyDelete
  8. oittt...takut tak sempat isi borang nama tak disenarai bila mati kat sana nanti???? fuh....kena isi borang baru Islam dia betul??? dia termimpi2...mimpi2.....

    ReplyDelete
  9. Baaru dua hari pakai tudung dah sibuk nak jadi Ustazah, sekolah mana ko pergi Abby? University Islam mana punya degree? Berapa lama ko menuntut ilmu jadi ustazah? Ustazah Dato' Bahyah, Dato' Dr. Mashitah belajar bertahun tahun buat Master buat Phd, ko pakai tudung je terus jadi ustazah ek????

    ReplyDelete
  10. Hahahahaha mcam siyal je...ckp mcm org buduh je

    ReplyDelete
  11. masuk pas.....makin terserlah kebangangan si mak janda ni.....terjelir lidah ulamak selipo bila tengok mak janda depan mata....kalau tak ada orang mau d terkamnya.....dah lama kesunyian
    tu....

    ReplyDelete
  12. ko ni dah kenapa arbaiyah oiiii meroyan ker??? hahahaha
    tak sangka ko jadi ustazah ye??? tapi pandai ker ko bab2 ilmu tauhid fekah ker??? atau sekurang2nya sejarah nabi heheheh takpe lah. selagi ko larat selagi org nak gunakan ko, ko sapu jer arbaiyah oiiiii......

    ReplyDelete
  13. PAS lagi praktikal dr Universiti Swasta Subang Jaya..... hanya isi borang ahli dan terus ke jln pintas jadi ustad @ ustazah..... Agak ada apa tak kena dgn kita ini, Beb???

    ReplyDelete
  14. Dari cakap dia pun kita dh tau tahap pemikiran dia. Dari isu dia serang norman hakim kat set drama pon dh boleh jangka jenis pompuan cemana si abby ni..so, apa nak hairan bila dia dgn mudah diperkudakan oleh pas..ni la tanda akhir zaman..golongan ilmuan dipinggirkan sebaliknya yg jahil diangkat berlebih2an..

    ReplyDelete
  15. siapa agaknya golongan berilmu yang dipinggirkan? dato PM ke?

    ReplyDelete
  16. kalau pas agama syurga...kenapa biar isteri2...adik2...anak2 perempuan berniaga cari nafkah di pasar siti khadijah kelantan. dosa tau orang lelaki makan hasil perempuan...kankankan...orang lelaki duduk di masjid 24 jam...beribadah konon...tolong jangan putar belik agama...saya bukan orang kelantan tapi saya orang islam

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.