Monday, July 23, 2012


Nilaikan pertuturan Abby Abadi pada minit ke 1:15 dalam video dibawah.




Berdasarkan pertuturan tersebut dengan jelas Abby Abadi seolah- olah menggambarkan bahawa beliau amat risau sekiranya di "sana" nanti akan dipersoalkan kenapa tidak menyertai PAS sedangkan beliau dikatakan berjuang atas nama Islam.



MasyaAllah, inilah fahaman sesat yang cuba diselitkan oleh PAS ke dalam setiap benak mereka- mereka yang kurang arif beragama dengan cuba mengiktiraf PAS sebagai Islam dan Islam sebagai PAS!!!



PAS seharusnya berbangga kerana Abby Abadi adalah antara salah seorang artis yang bersedia untuk menjadi ejen ajaran sesat yang dibawakan mereka. - Penggempur Mutiara


17 comments:

Anonymous said...

blog jahanam keparat

Anonymous said...

kalau hantar borang tu CONFIRM ke masuk syurga.... berdasarkan kenyataan CIK PUAN ABBY.... Kenyataan biarlah cerdik.... gunakan kewarasan fikiran dalam sebarang kenyataan....

Anonymous said...

Awat nya Abby, kalau tak masuk PAS bukan seorang Islam ke? Mentaliti budak tak pi sekolah.

Anonymous said...

Bulan posa x baik marah,,,tapi sebagai org berpelajaran PAS bukan tiket masuk syurga,,,, habis zaman nabi dulu x ada PAS,,,semua masuk neraka kot...owh ABBY ABDI punya tok/tokwan/opah/nenek semua masuk neraka...sbb x Sokong PAS,,,,!!!!

Anonymous said...

kesian...

Anonymous said...

x sangka dia ni vangang rupenye..

Anonymous said...

anony 12:16 pm..bukan dia je yg vangang..sume2 yg TOTOK PAS pn sama BANGANG..ade plak PAS tu agama...ha3.!!

Jijan Mali said...

Otak kat kepala lutut beb....itulah tahap mentaliti kebanyakan orang PAS le ni. Kalau tidak tak kan semudah itu PAS dapat di'keldaikan' oleh PKR & DAP.....

Anonymous said...

oittt...takut tak sempat isi borang nama tak disenarai bila mati kat sana nanti???? fuh....kena isi borang baru Islam dia betul??? dia termimpi2...mimpi2.....

Anonymous said...

Baaru dua hari pakai tudung dah sibuk nak jadi Ustazah, sekolah mana ko pergi Abby? University Islam mana punya degree? Berapa lama ko menuntut ilmu jadi ustazah? Ustazah Dato' Bahyah, Dato' Dr. Mashitah belajar bertahun tahun buat Master buat Phd, ko pakai tudung je terus jadi ustazah ek????

Anonymous said...

Hahahahaha mcam siyal je...ckp mcm org buduh je

Anonymous said...

masuk pas.....makin terserlah kebangangan si mak janda ni.....terjelir lidah ulamak selipo bila tengok mak janda depan mata....kalau tak ada orang mau d terkamnya.....dah lama kesunyian
tu....

Anonymous said...

ko ni dah kenapa arbaiyah oiiii meroyan ker??? hahahaha
tak sangka ko jadi ustazah ye??? tapi pandai ker ko bab2 ilmu tauhid fekah ker??? atau sekurang2nya sejarah nabi heheheh takpe lah. selagi ko larat selagi org nak gunakan ko, ko sapu jer arbaiyah oiiiii......

WeTakingOver said...

PAS lagi praktikal dr Universiti Swasta Subang Jaya..... hanya isi borang ahli dan terus ke jln pintas jadi ustad @ ustazah..... Agak ada apa tak kena dgn kita ini, Beb???

Anonymous said...

Dari cakap dia pun kita dh tau tahap pemikiran dia. Dari isu dia serang norman hakim kat set drama pon dh boleh jangka jenis pompuan cemana si abby ni..so, apa nak hairan bila dia dgn mudah diperkudakan oleh pas..ni la tanda akhir zaman..golongan ilmuan dipinggirkan sebaliknya yg jahil diangkat berlebih2an..

Anonymous said...

siapa agaknya golongan berilmu yang dipinggirkan? dato PM ke?

Anonymous said...

kalau pas agama syurga...kenapa biar isteri2...adik2...anak2 perempuan berniaga cari nafkah di pasar siti khadijah kelantan. dosa tau orang lelaki makan hasil perempuan...kankankan...orang lelaki duduk di masjid 24 jam...beribadah konon...tolong jangan putar belik agama...saya bukan orang kelantan tapi saya orang islam

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.