Friday, July 27, 2012


EP tahu la syarikat ni nak pasarkan ubat kuat keluarannya...tapi ayat yang digunakan untuk mempromosikan ubat kuatnya macam gampang...ada ke patut guna ayat "Oh....isteriku yang sendat dan ketat..abang hari-hari melekat..sungguh lucah bunyinya...agak tak sesuai bila kanak-kanak yang membacanya...

Tapi apa-apa pun syarikat ini telah berjaya menarik perhatian orang ramai untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produknya yang kini sudah berada di pasaran...


2 comments:

Anonymous said...

aku menyampah kat gambar lelaki yg peluk pompuan tu, cari la yg hensem skit,hahaha

Anonymous said...

Pikir le seniri..kalau udah kepala budak 3 kg keluar dari lobang tu, mana nak jadi ketat & sendat lagi. Kecuali dijahit lobang tu mengikut saiz yg dikehendaki. Jangan percaya le. Kalau udah kejadian tu Allah beri mcm tu terima aje le, jangan nak di modified.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.