HOT 18SX : ISTERIKU SENDAT DAN KETAT..ABANG HARI-HARI MELEKAT...


EP tahu la syarikat ni nak pasarkan ubat kuat keluarannya...tapi ayat yang digunakan untuk mempromosikan ubat kuatnya macam gampang...ada ke patut guna ayat "Oh....isteriku yang sendat dan ketat..abang hari-hari melekat..sungguh lucah bunyinya...agak tak sesuai bila kanak-kanak yang membacanya...

Tapi apa-apa pun syarikat ini telah berjaya menarik perhatian orang ramai untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produknya yang kini sudah berada di pasaran...


HOT 18SX : ISTERIKU SENDAT DAN KETAT..ABANG HARI-HARI MELEKAT... HOT 18SX : ISTERIKU SENDAT DAN KETAT..ABANG HARI-HARI MELEKAT... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:56 PM Rating: 5

2 comments:

  1. aku menyampah kat gambar lelaki yg peluk pompuan tu, cari la yg hensem skit,hahaha

    ReplyDelete
  2. Pikir le seniri..kalau udah kepala budak 3 kg keluar dari lobang tu, mana nak jadi ketat & sendat lagi. Kecuali dijahit lobang tu mengikut saiz yg dikehendaki. Jangan percaya le. Kalau udah kejadian tu Allah beri mcm tu terima aje le, jangan nak di modified.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.