HOT : NIZAR BENGANG DENGAN WARNA OREN....


Rasanya rakyat Malaysia sudah ketahui bahawa Sultan Johor telah memenangi bidaan tertinggi plat WWW1 dengan nilai RM 520, 000 tanpa menggunakan duit rakyat tidak seperti yang didakwa oleh Nizar.. Hari ini Sultan Johor telah memilih untuk meletakkan no. plat berkenaan pada kereta  miliknya  iaitu Satria Neo yang berwarna oren.
Nasihat EP pada Nizar...Tak perlu hasut rakyat untuk mempunyai hati busuk sama macam dirinya...Kalau hati tu dah busuk...apa yang orang lain buat semuanya nampak negatif dan buruk..yang bestnya andaian tersebutdibuat tanpa usul periksa terlebih dahulu..

HOT : NIZAR BENGANG DENGAN WARNA OREN.... HOT : NIZAR BENGANG DENGAN WARNA OREN.... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:09 AM Rating: 5

6 comments:

  1. kalo letak kat kete lagi mahal dr satria neo ni, mesti byk lagi ckp2 x sedap yang didengar.

    ReplyDelete
  2. apa ker bangang sangat si nizar ni? ko to orang PKR kat Perak ~~~ yang dok sibuk kat HJohor buat aper? sultank pulak tu.kalau orang melayu dulu lah... lama dah hang kena sembelih.

    ReplyDelete
  3. Kononnya nak jadi hero rakyat. Cakap ikut sedap mulut. Negeri lain boleh temberang tetapi di Johor mesti kena halau. Jangan beri peluang dia jejak kaki di Johor. Kalau nak kempen, boleh di Selangor, Kedah, Kelantan & Penang. Pergi jahanam kau Nizar dgn Anwar & konco2nya...

    ReplyDelete
  4. Anonymous said...

    "apa ker bangang sangat si nizar ni? ko to orang PKR kat Perak ~~~ yang dok sibuk kat HJohor buat aper? sultank pulak tu.kalau orang melayu dulu lah... lama dah hang kena sembelih."

    org ni mmg xmengikut aliran politik negara..nizar dikatekan org PKR....hahaha...

    ReplyDelete
  5. eee..awak tu saper anti pr?? sedap mulut je menyalak! baguss sgt ke ko tuh?? ckp tu biar berhemah sikit! pakai otak..adehhh

    ReplyDelete
  6. same la jgk ngan abc? melalak je lebih! x brkenan ngn org cegini ghupe.ko sape nak nilai org?

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.