Sunday, June 10, 2012


Rasanya rakyat Malaysia sudah ketahui bahawa Sultan Johor telah memenangi bidaan tertinggi plat WWW1 dengan nilai RM 520, 000 tanpa menggunakan duit rakyat tidak seperti yang didakwa oleh Nizar.. Hari ini Sultan Johor telah memilih untuk meletakkan no. plat berkenaan pada kereta  miliknya  iaitu Satria Neo yang berwarna oren.
Nasihat EP pada Nizar...Tak perlu hasut rakyat untuk mempunyai hati busuk sama macam dirinya...Kalau hati tu dah busuk...apa yang orang lain buat semuanya nampak negatif dan buruk..yang bestnya andaian tersebutdibuat tanpa usul periksa terlebih dahulu..

6 comments:

roha said...

kalo letak kat kete lagi mahal dr satria neo ni, mesti byk lagi ckp2 x sedap yang didengar.

Anonymous said...

apa ker bangang sangat si nizar ni? ko to orang PKR kat Perak ~~~ yang dok sibuk kat HJohor buat aper? sultank pulak tu.kalau orang melayu dulu lah... lama dah hang kena sembelih.

Anti PR said...

Kononnya nak jadi hero rakyat. Cakap ikut sedap mulut. Negeri lain boleh temberang tetapi di Johor mesti kena halau. Jangan beri peluang dia jejak kaki di Johor. Kalau nak kempen, boleh di Selangor, Kedah, Kelantan & Penang. Pergi jahanam kau Nizar dgn Anwar & konco2nya...

abc said...

Anonymous said...

"apa ker bangang sangat si nizar ni? ko to orang PKR kat Perak ~~~ yang dok sibuk kat HJohor buat aper? sultank pulak tu.kalau orang melayu dulu lah... lama dah hang kena sembelih."

org ni mmg xmengikut aliran politik negara..nizar dikatekan org PKR....hahaha...

Anonymous said...

eee..awak tu saper anti pr?? sedap mulut je menyalak! baguss sgt ke ko tuh?? ckp tu biar berhemah sikit! pakai otak..adehhh

Anonymous said...

same la jgk ngan abc? melalak je lebih! x brkenan ngn org cegini ghupe.ko sape nak nilai org?

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.