Saturday, June 23, 2012


Agak kelakar bila Harakah melaporkan kehebatan Nik Aziz beli air tepi jalan... cuba baca petikan ini..
Tidak ada Menteri Besar di mana-mana negeri di negara ini yang melakukan tindakan yang dibuat oleh Menteri Besar Kelantan yang seorang ini.
Pagi tadi, Tuan Guru Datuk Nik Aziz dilihat berjalan seorang diri dan berhenti membeli air di tepi jalan berhampiran Medan Ilmu sebaik sahaja selesai memberikan Kuliah Jumaatnya.
Apa yang hebatnya dengan gambar ini..??Apasal...Nik Aziz ni tuhan ke yang tak boleh berjalan seorang diri...hahahaha...pelik..pelik..Laporan berita macam ni pun Harakah boleh siarkan...kesian betul...

27 comments:

Anonymous said...

MasyALLAH..Insaflah Admin. Ulama Lebh baik drp najib. Akhirat kelak pangkat x berguna!.

Anonymous said...

Ularmak politik la bro..lidah bercabang..

bekas penyokong nik ajis said...

Pangkat MB pun tak berguna kalau dah mati.Jadi peganglah kuat2 sampai mati,ye tak?

Nik ajis mungkin lebih baik dlm beberapa perkara drp najib,misalnya beli air tepi jalan,makan bersila,semayang tak mengira tempat walau di atas rumput dan beberapa perkara kecil atau bersifat individu yg lain.

Manakala najib pula lebih baik dlm beberapa perkara misalnya menaikkan ekonomi Malaysia,melaksanakan idea2 untuk mengurangkan beban rakyat dengan rangkaian kedai 1M,klinik 1M,menu 1M,menetap dan menaikkan gaji minimum dan banyak lagi perkara yg memberi impak besar pada rakyat Malaysia keseluruhannya.

Najib mengalu2kan kesatuan sesama Islam manakala nik ajis menentang perpaduan muslim kerana lebih suka bersatu dengan kafir harbi.

jadi terpulanglah memilih kebaikan mikro atau kebaikan makro.

stiforp said...

Cari modal untuk pru..dulu sembahyang dlm hutan..lpas dia berak guna tndas awam plak..masuk haramkah

buat duit dgn stiforp said...

Setuju

Anonymous said...

Admin... Betul aku tenggok dlm web ni penuh lucah.. Rasanya banyak lgi kena g belajar kat tadika.. Wasalam

Anonymous said...

Anonymous said...

MasyALLAH..Insaflah Admin. Ulama Lebh baik drp najib. Akhirat kelak pangkat x berguna!.
June 23, 2012 2:34 AM
_______________________________________________

moshe nik ajis ko kata ulamak...
KAHKAHKAH...

dah tak da insan lain ka ko nak panggil ulamak???
cara ko back up moshe ni mcm mo nak mam peliaq ja...

pejuang hamas...

Anonymous said...

ni la dia harakah mangkok punya berita..aku kalau byk duit aku beli semua surat kabar harakah pastu campak dalam longkang..itu je nilai paper harakah ni..

Anonymous said...

najib x bersatu ngn kafir ke? dlm BN pun ada MIC MCA,n lain2 parti komponen kat sabah sarawak..

Anonymous said...

Kuat riaknya....cuba fikir..bagaimana jurufoto boleh sempat ambil gambo tu...? Jwbnya mereka dah planning dari awal...publisiti murahan....heran orang zuhud pun perlukan publisiti.....

Anonymous said...

Hahhahaha.. Lantak la bn nak bersatu dgn mic mca .. Yang dk mengaku parti islam tu duk berkawan sama kafir harbi tu lagi teruk .. Mengaku je islam tapi dalaman macam BN je .. Cuma beza letak nama islam sebagai perhiasan ..

Anonymous said...

engkolah yg bodoh...menteri umno mesti nak bodyguard...kahkahakahkah...tgna sebab takut dngn tuhan sorang je lah...dia x kisah jln sorang2...ngok lah ko ni pencacai

Anonymous said...

nik aziz tak takut jln sorang...takpayah pakai bodigat...tapi yg ikut kat blkg dia tuhh aku rasa satu kampong ada tuhh...yg tukang angkat selipa dia,yg tukang angkat jubah dia takut kena tahi ayam...dan siap jurugamba lagi...nik aziz hirup pinggan nasi snap...menangis snap...ceduk lauk nasi snap...bali air tepi jln snap...snap ajerlah asal boleh buat modal...

Anonymous said...

1. nik aziz pukimak. mana ada ulamak. sijil pun made in india. ptuiih!! for nik aziz
2. pukimak nik aziz tu nasib baik la ada org ambik gambar. tolak tukang amik gambar, TAK ADA ORG PEDULI DIA HIDUP ATAU MAMPOS. tu memang pukimak.
3. nizar - mana ada islam DALAM PERLEMBAGAAN PAS. sidang adun Perak 2008.
4. PAS memang pelacur agama.

nor rasid said...

mesti kena ambik gambar nak tunjuk kat rakyat yg nik aziz ni contoh ulamamakuk politaik zuhud. biar rakyat dia terpersona dan akan mengundi bulan gelap. rakyat kelantan tak nak tengok air keruh tepi jalan tapi rakyat nakkan air bersih kat dlm rumah. itu baru betul...

Anonymous said...

yg mana sokong2 PAS.. aq nk ckp..
mana keutamaan orang Islam n Melayu kat Penang.. Sejak Pas Join PR... (aq tgk exco agama Penang siap ada buat Cat-walk lagi)..

Tentang isu Kalimah Allah.S.W.T.. kenapa PAS bagi lampu Hijau untuk Kristian gunakan nama Allah?..
kalau korang ckp orang Arab Cristian boleh guna nma Allah.. mmang la boleh sbb Allah itu dalam bhasa Arab jdi maksudnya Allah=Tuhan.. fahamannya lain.. bagi Arab Crist Allah=Jesus bagi Arab Islam Allah= Al-Wahid yg Esa.. kat Malaysia nie orang Crist paham Allah untuk orang Islam n Melayu ISLAM~~ So X BOLEH!!Kita kena jaga nama Allah S.W.T.. So PLEASE LA~~ Bukan buka pintu hty saja.. buka sekali dgn otak tu utk Pikiaq~~

Anonymous said...

Pas jangan banyak cerita... menang semua kerusi Parlimen pun tak de makna.... Pkr dan Dap juga yang berkuasa.... itu sebab aku tak undi Pas.. sori Pada Pas dan ulama politknya

Anonymous said...

Apa nak kecoh, orang melayu yang sah islam pun 2/3 nya hidup macam kafir juga , apa mau cerita , Tepuk dada kuatkan Iman!!! Yang yakin Islam ikut cara hidup islam,,.

Anonymous said...

taubat sblm ajal,jgn serlahkan kejahilan

Anonymous said...

Kita perlukan seorang yang mempunyai pemikiran kritikal untuk memimpin negara Dan bukan seorang yang hanya pandai beli air tepi jalan, makan Nasi bungkus Dan sembahyang tepi hutan...

mursyidul Ampas said...

haha, nampak sangat penipu.. sebelah dia tu ada kereta, jalan sorang apa tu.. agak2 lah nak tipu... kalau dia jln sorang conform dah ramai ikut dia punya... tukar amik gambar pun mcm dah standby aje, hak raykat kau tak bagi apa hak islam kau nak berbual pula, biar nampak mcm org tak beragama jgn org yg beragama nampak mcm tak beragama, aku pun boleh buat mcm gitu, cari satu boy, kocoh dia habis2 janji dia syurga lepas tu suruh dia amik gambar mana aku pergi. sembahyang kat semak. angkat air sembahyang kay sungai, tapi air mineral dah standby kat belakang nak cuci balik.. aku dah pesaan boy aku bila aku sembahyang paling semua org keliling aku, jadi menujukkan yg aku sembahyang khusuk... hahaha.. nanti allah kan tuju kita semua siapa mursidul am sebenarnya...

Anonymous said...

LOL...air rumah dia tggal perasa 'sirap-kopi' tu pasal dia gi beli air sbb dahaga gila!

Anonymous said...

Woi bongok..web ni je ko nmpak lucah? Yg dsai bertenggek atas chinadoll,azmin ali jual aiskrim dlm jamban, din puduraya dan mat sabu zina dgn bini org..tak plak lucah ye? Bangsat la pakatan rakyat ni..bomoh mana korang guna sampai menipu pun rakyat percaya ha?!

Anonymous said...

teruk betul bahasa penyokong Be End dlm ni. Almaklumlah... (korg sambung la sendiri)

Sape Nik Aziz ni? hebat btul dia sampai korg rasa terancam dgn beliau? :). Katalah apa saja pun, hanya Allah SWT Maha Mengetahui. Tapi korg pun boleh tahu jugak kalau melihat dgn mata hati.

Kalau la Nik Aziz takde makna dlm politik (mcm Pekasam - Perkasa), mesti korg buat dek je kan?

Anonymous said...

cara2 utk guna akal: pembangkang mmg sah2 kene sembelih kalau semua fitnah2 kat atas tu benar. Nik Aziz yg xde isu bbangkit pon org fitnah menantu dia. Tapi SPRM tetap x jumpa bukti.

kalau betul ada bukti, tunggu apa lagi? sbb takde bukti la wujud ISA.

camane, akal kata apa? akal tgh berperang dgn nafsu ke?

MiftahusSolehah Abadan abada said...

weh!! najib kurangkan beban mende?!!!! sampai buat hutang negara melambak? cer terang sikit kat aku!!

Anonymous said...

beli air? ntah2 dia pau mamat tu, puii

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.