Gossip: Neelofa Kini Memilih Kawan, Pasang Bodyguard Kerana Perasan Penting?


Wow...Neelofa sekarang perasan penting dalam dunia hiburan sampai kena pasang bodyguard??Betul ke? Kalau betul la apa yang diperkatakan oleh rotikaya...memang sah minah ni perasan tak bertempat...bakat tak tera mana..harapkan rupa je...Jom kita tengok apa rotikaya kata mengenai gosip terbaru ini...
Risau pula kami tengok perkembangan kerjaya bintang baru bernama Neelofa ini — lebih popular dengan kontroversi dari hasil seni.
Apa yang hendak kami sampaikan di’sini bukan berniat untuk menambah perisa dalam kontroversi Neelofa tetapi ini sebenarnya yang kami rasa & dengar sejak beberapa hari ini.
Ada teman media yang sering minum bersama kami memberitahu, akhir akhir ini Neelofa agak sukar untuk di’hubungi — tidak kira melalui teks atau panggilan telefon.
Kalau benar benar sibuk dengan kerja tidak mengapa tetapi dalam masa yang sama mempunyai masa untuk melayan peminat di’Twitter, tetapi tidak panggilan telefon wartawan.
Adakah Neelofa sekarang sudah pandai memilih kawan atau bodyguard baru beliau yang memberikan garis panduan untuk berkawan? Bercakap tentang bodyguard.
Ada burung burung berkicauan memberitahu yang keputusan Neelofa untuk mengupah bodyguard bukan kerana alasan keselamatan semata mata tetapi juga ada terselit nilai perasaan yang beliau penting dalam industri hiburan. Hmm. – rotikaya
Gossip: Neelofa Kini Memilih Kawan, Pasang Bodyguard Kerana Perasan Penting? Gossip: Neelofa Kini Memilih Kawan, Pasang Bodyguard Kerana Perasan Penting? Reviewed by Empayar Pemuda on 2:10 AM Rating: 5

6 comments:

  1. Salam Bro,inilah jenis-jenis artis yang murah dan tak berapa laku.Perasan macam mahal tetapi murah pakai timbang kati aje.

    ReplyDelete
  2. Kalau jual kati ada ramai yg nak beli ni...aaaa berapa sekati/sekilo?

    ReplyDelete
  3. Belajar lerrr dr ct noorhaliza tu...xpayah tunjuk lurah tp tetap jugak laku...

    ReplyDelete
  4. Berlakon tak sehebat man, gempak je lebih...

    ReplyDelete
  5. Mek 'Cultural Shock' ni tak yah layan ler..teringin sangat nak bolen ... getik teman nengoknya. Spesies serambi mekah ni semua jenis perasan...hrpkan muka jer..pg rumah diaorang semua "pengotor'!

    ReplyDelete
  6. Nak tiru style hollywood la konon...hollywood jual satu dunia..neelofa ni baru je nk naik,bknnya terjual semua tpt dlm msia..x payah la nak pooyoo sgt

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.