GAMBAR HOT WAN AISHAH WARIS KETUJUH MAHSURI....


Ketika dulu mengikut sejarah, Langkawi telah disumpah oleh Mahsuri sehingga menjadi padang jarak padang terkukur. Dahulu sehingga kini ramai yang mengatakan Mahsuri adalah seorang wanita yang begitu cantik pada ketika itu sampai ada yang sanggup menfitnahnya kerana cemburu..



Wan Aishah, adalah anak sulung daripada dua beradik kepada pasangan Wan Nawawi Wan Hashim seorang pemandu tut-tut dan Sumaini Karim, pekerja hotel. Wan Aishah menjadi idola rakyat Malaysia sekitar awal 90-an apabila kisahnya berjaya dijejak Persatuan Sejarah Malaysia cawangan Kedah yang kemudian disusuli Ekspedisi Melawat Phuket anjuran majalah Al-Islam pada 1998.


Ketika itu Wan Aishah baru berusia 12 tahun. Sejak itu berita mengenai penemuan waris generasi ketujuh Mahsuri itu tersebar luas terutama di Thailand dan Malaysia.


Setelah lama menyepi mejalani kehidupannya, kini Wan Aishah muncul kembali dengan gambar perkahwinannya bersama jejaka pilihannya...Ternyata Wan Aishah makin cantik dan anggun walaupun hanya mengenakan solekan yang nipis...




Wan Aishah berkahwin dengan jejaka pilihannya iaiyu Alee Tongyon kira-kira dua tahun lepas. Alee adalah seorang usahawan muda industri pelancongan di Thailand. Pasangan ini khabarnya mula rapat sejak Wan Aishah melanjutkan pengajiannya di Universiti dan selepas itu mereka telah mengikat tali pertunangan sebelum melansungkan perkahwinan mereka...




**Rugi orang Malaysia tak mengurat Wan Aishah semasa dia melanjutkan pengajiannya di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)...
GAMBAR HOT WAN AISHAH WARIS KETUJUH MAHSURI.... GAMBAR HOT WAN AISHAH WARIS KETUJUH MAHSURI.... Reviewed by Empayar Pemuda on 2:45 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Tak yah rasa rugi bro...
    Jodoh Allah dah tentukan...

    Cuma jgn jadi mcm anuwar dah la...
    Dapat apom sepat kering secara sah tapi nak jugak dia kerjakan store kunyit jantan...

    Pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. bile la ko nk mintak maaf ngn DSAI ni...dh trbukti bnda tu FITNAH je...MAHKAMAH pn dh sahkan dia x brsalah...sape ko nk tuduh2 dia???

    ReplyDelete
  3. taip saja waris Mahsuri palsu dan kamu tahu siapa dia dlm cari.com.my thread Mahsuri D, Langkawi

    ReplyDelete
  4. https://www.youtube.com/watch?v=tKBn3ValdqY

    ReplyDelete
  5. http://www.dek-d.com/board/view/1900794/

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.