VIDEO HOT : KERETA DRAGRACE TERBABAS MELANGGAR PENONTON @ HIMPUNAN JUTAAN BELIA #HBN2012 #BeeAntBlues




Macam-macam cerita fitnah yang disebarkan mengenai insiden ini...Ada yang kata ambulan datang 30 minit selepas kejadian dan macam-macam lagi...Ternyata semua tomahan yang dibuat itu merupakan fitnah semata-mata...Jika kita tonton video tersebut kita dapat lihat hanya SEMINIT sahaja ambulan sudah sampai.

Berita tergempar ini berlaku malam semalam semasa dalam perlumbaaan drag race yang diadakan sempena perhimpunan hari Belia Negara 2012 di Putrajaya. Kereta tersebut dikatakan telah hilang kawalan dan melanggar penonton.Khabar angin mengatakan ada penonton telah meninggal dunia tetapi perkara itu tidak benar.

Penganjur rasmi perlumbaan dragrace telah mengeluarkan kenyataan bahawa tiada kematian tetapi dua orang cedera parah dan 10 yang lain cedera ringan dalam kemalangan yang berlaku ketika sessi Drag Racing diadakan sempena Himpunan Sejuta Belia 2012 anjuran Kementerian Belia dan Sukan di Putrajaya, malam tadi. 

Penonton yang cedera parah dilanggar kereta Mitsubishi Lancer Turbo yang terbabas& dan gagal dikawal. 

EP doakan kepada mereka yang tercedera akibat kejadian yang berlaku diluar kawalan itu cepat-cepat sembuh...




VIDEO HOT : KERETA DRAGRACE TERBABAS MELANGGAR PENONTON @ HIMPUNAN JUTAAN BELIA #HBN2012 #BeeAntBlues VIDEO HOT : KERETA DRAGRACE TERBABAS MELANGGAR PENONTON @ HIMPUNAN JUTAAN BELIA #HBN2012 #BeeAntBlues Reviewed by Empayar Pemuda on 2:19 PM Rating: 5

7 comments:

  1. Di sabotaj pihak PKR kot?

    ReplyDelete
  2. Kalau ikut otak orang umno, mesti anwar yang pukau drebar tu. itulah bala kecik bila salahguna duit rakyat untuk buat acara untuk kempen parti sendiri.

    ReplyDelete
  3. lain x kalau nak buat drag race kena buat kat tempat yg selamat seperti litar perlumbaan, ni dah macam tengok rally je, dah lah pemandunya amatur, lain lah profesional.

    ReplyDelete
  4. Bongok punye orang... buat kerja x bfaedah ni buat ape.... Dah ade yg kena langgo. Orang nak buat ceramah kat situ x bagi...

    ReplyDelete
  5. SALAH PENGANJUR YG KERAJAAN LANTIKLAH..ASPEK KESELAMATAN X CUKUP DITITIK BERATKAN.KALAU X BERFAEDAH X LAH KIRA2 5 RIBU ADA KAT KAWASAN TUE.RAMAI YG MINAT DRAG NIE..ISU CERAMAH UAI TU X PERNAH PUN DIA TEMPAH TEMPAT KAT PICC..JANGAN NAK KEMENTONG LAH

    ReplyDelete
  6. biasa laa..nak cari makan tentu pada yg senang di tipu..sape lagi, kalo tak orang kampong..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.