Wednesday, May 16, 2012


Sungguh memalukan! Kenyataan yang dibuat oleh Ketua AMK Cabang Sik, Kedah yang juga merupakan Ketua SAMM Kedah terhadap pihak polis dalam satu ceramah yang dianjurkan oleh puak-puak pembangkang...

Beliau sanggup menghina pihak polis seperti anjing (1:48). Yang sangat memeranjatkan ialah budak ini ada hati mahu 'tembak polis' (1:56) ! Kenyataan budak ini sungguh kurang ajar dan sangat melampau! Inikah perangai seorang siswa yang diberikan otak oleh Allah swt untuk berfikir dan bukannya bersikap biadap seperti di dalam video di bawah? seterusnya..

 

BUKIT MERTAJAM 15 Mei - Polis hari ini mengambil keterangan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Sik, Kedah, Ngah Habib Mahyudin, 30, susulan kenyataannya pada satu ceramah yang didakwa mempunyai unsur hasutan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT) Supt Baharudin Mustapha berkata pemimpin politik itu didakwa menyebut “mahu membunuh semua anggota polis yang mengambil tindakan ke atas peserta pada perhimpunan Bersih 3.0 lepas" dalam satu ceramah di Bukit Mertajam, di sini minggu lepas.

Kes ini disiasat mengikut Seksyen 143 dan Seksyen 506 Kanun Keseksaan, katanya kepada pemberita di sini.

Ngah Habib yang juga Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Kedah tiba di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) SPT pada pukul 1.45 petang bersama bapa dan beberapa rakannya sebelum meninggalkan IPD itu sejam kemudian. - BERNAMA


12 comments:

Anonymous said...

ada motif
demi keselamatan
elok dipenjara
dan di tazkirah mamat tu
kasi cuci otak

Anonymous said...

Pi balai pun dgn bapak, ada hati nk hasut org.Piidahh..

Anonymous said...

polis mesti bertindak sewajarnya jangan sampai orang awam hilang rasa hormat pd polis.jangan asik tersiar berita tangkap dan lepas saja rakyat dah bosan dengan berita tangkap dan lepas. RAKYAT MAHU BERITA TERSIAR DIAKHBAR BERITA TANGKAP. DAKWA DAN HUKUM.BARU UNDANG-UNDANG DIHORMATI POLIS DISEGANI!

Anonymous said...

Mampos kencing berdarah ler kauuu!!!!

Anonymous said...

MACAM TU PUNYA RUPA PAS PILIH JADI KETUA PEMUDA? TENGOK MACAM DOK JUAI PETAI DI PEKAN NAT. ELOK LA, HUMBAN DALAM KOLAM BUAYA. BIAQ BUAYA KENDURI.

Anonymous said...

Bodoh Punya Olang.... Lu tembak dinding hari2 mandi ada la...

Anonymous said...

Bakal ulamak mcm ni ka! Haha! Pegaruh paling besar kpd iblis dn syaitan cmnih la ulama celop

Anonymous said...

Pukimak punya budak ! Aku adalah anak Polis rasa tercabar. Wahai anak2 POLIS bangkitlah semua kerana bapak2 kita telah dicaci dan dihina oleh sibangsat ini !

Anonymous said...

kesian budak banggang hingusan ni,menjadi penjilat bontot ambabiga pandykutty...suruh belajar tak pandai...akhirnya jadi LEMBU!!!

Anonymous said...

budak mentah tak gunakan otak manusia utk berfikir sebelum bercakap , dia gunakan otak anjing yang bajingan , otak udang yg busuk dan membusukan !

tengok muka pun dah tahu , otak dia serabai , muka penyamun bukan muka orang baik2 dan berakal

apapun , dia dah tercakap depan ramai , ada bukti sah utk pihak berkuasa ambl tindakan atau siasatan , polis harus bertindak sebelum berlaku apa2 samada pada polis atau pada budak ni sendiri ..sekarang isunya ialah bagaimana nak selamatkan budak ni ?

aku anak polis ! bapak aku hidup dan matinya demi negara , darah bapa aku mengalir dalam tubuh kami anak2nya , apa ?? budak tu nak tembak polis ?? hebat sanggat ke ? apa dia kebal dari semua senjata zahir dan batin ?

cuma ucapan takziah mampu aku berikan pada budak2 hingusan ini , semoga aku berpeluang bersemuka dengannya !!!

Anonymous said...

Hah! Pi balai ngan bapak? Ganas2.Baru dia tau langit tinggi ka rendah.

Anonymous said...

Cikgu"S"said:
Saya dengar cerita budak tu menangis teresak-esak dalam balai depan polis yang ditugaskan untuk menyiasat.Dahlah datang dengan mak bapak,nangis pulak tu.nak jadi pemimpin pejuang ape macam tu.Depan orang cakai berdegar-degar,tapi di balik seluar kencing dengar cirit bertabur.Peee dah.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.