Wednesday, May 9, 2012


Berani ke Anwar menjawab soalan ini...Kalau benarlah dia mengidap HIV Positif..tak kan la dia umumkan...habis la peluang dia nak jadi PM...Jom kita tengok berani tak Anwar nak jawab persoalan yang dikemukan oleh Dr MiM....

Anwar Ibrahim menghidap HIV positif? Benarkah?

Sebelum ini kita terdengar dakwaan kononnya Anwar Ibrahim diugut dengan injection yang mengandungi HIV dan arsenik tetapi yang terbaru ialah dakwaan bahawa beliau menghidap HIV !

MiM tidak menuduh tetapi kenyataan tersebut disiarkan di dalam blog BarkingMagpie.

Lihat di bawah :


Untuk bacaan blog MagPie : KLIK SINI

MiM sarankan agar Anwar Ibrahim menjawab dakwaan blogger MagPie itu. Kita semua sudah tentu mahu tahu kebenarannya.


6 comments:

Anonymous said...

Aids ke....juburi ke.....belakari ke....cina dol ke.....Anuar tetap jdi next PM lepas PRU13.guano agok!...ha...ha....ha.Kecut perut Najib.Cina sokong,India sokong....n melayu Pas sokong maka jdi la PM.PKR tak dok pengikut.Hanya ada 2 ke 3 ekor je.Macam Taib Mahmood di Serawak la.Pengikut dia tak ramai sangat tapi Dayak,iban,cina,maka jdi le KM dia.

Reverse Gear said...

Anwar ada HIV? harap2 tak. kalau tak, kesian kak jijah..

Anonymous said...

Kesian 12.58pm nak sgt nuar jubur jadi PM. Dia berpenyakit suruh nuar siap diri masuk kubur je.dosa banyak, org lelaki islam main bongtot sembahyang pun tak sah.Tak ada air di dunia yang boleh suci kan diri dia.Itu ke yang saudara dok gilakan.HIV.. patut lah masa minta buat DNA dia takut. rupa rupa takut rahsia pecah.Tuhan maha kaya.. allah sedang tunjukkan satu persatu aib nuar selepas parti PAS buat sembahyang hajat dan akhirnya nuar akan binasa. kalau mati dia hantar je jenazah dia di isreal kebumi di sana jangan taman nayat dia di bumi malaysia atau campak je di sungai ganges di india

gary said...

Ada gak yang sayang kat kaum Nabi Luth ni rupanya.

Anonymous said...

Yg syg kt kaum luth ni hanya sesama spesies dia gak la..x gtu anon 12.58?...harapan yg sia2...ditakuti Allah turun bala kalau berperdana menterikan org buruk lantak terhadap seks...

Anonymous said...

Anwar jadi next PM ? kah kah kah ....meroyan betul.... bila India sokong Anwar? bila melayu sokong Anwar? bila cina sokong Anwar..setakat ahli2 totok PAS, ahli2 totok PKR dan ahli2 DAP totok saja lah.. majoriti rakyat atas pagar semua dah tolak Anwar dan pakatan pembangkang.. kalau masih dok mengidam nak jadi PM..macam mat jenin atas pokok kelapa la...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.