Tuesday, May 15, 2012


Hahahaha...mesti Ambiga suka kan bila bangun je dari tidur nampak banyak punggung didepan rumahnya...Bukan mudah nak tengok permandangan macam tu...hanya orang-orang yang tertentu je dapat melihat permandangan macam tu...


Sekumpulan bekas tentera mengadakan acara 'senaman punggung' di hadapan kediaman Pengerusi bersama BERSIH, Datuk S Ambiga di Bukit Damansara pagi ini.


Disertai kira-kira 15 orang yang mengaku sebagai bekas tentera dari Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), acara itu diadakan untuk menyampaikan bantahan terhadap pengerusi BERSIH, Ambiga, yang dianggap 'musuh negara yang cuba merosakkan nama negara.

Sebagai rakyat Malaysia, veteran tentera juga berhak untuk membuat bantahan terhadap musuh yang cuba merosakkan nama negara. 

Pada 1 Mei lalu juga, PVTM bersama NGO Suara Anak Muda 1Malaysia dan Kelab Mahasiswa 1Malaysia turut membuat laporan polis di balai IPD Dang Wangi menuntut kerajaan mengambil tindakan ke atas Ambiga dan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengetuai himpunan BERSIH.



**Amaran...senaman punggung ini hanya boleh dibuat dihadapan rumah ambiga je...jangan pula pergi buat di depan rumah Anwar...Nanti dia kata rezeki dah ada kat depan mata..tak kan nak tolak kot...hahahahaha

8 comments:

Anonymous said...

kahkah padan muka ko ambiga......

Anonymous said...

orang melayu ke yang tayang punggung depan umah orang.. please lah.. buat tindakan fikir lah dulu

Anonymous said...

Anon 10.30
Nape u x tanya 'Melayu' yg memaki hamun polis tu suruh dia org pikir dulu? Berani ke ko suruh dia org pikir dulu sebelum dia org maki polis 'Anjing' dan kaum lain turut sama2 bantu maki 'POLIS MELAYU' tu? Patutnya aku pun blh maki ko ni ANJING dan BABI org kafir la..bodoh mcm Mat Sabu Bin Mahpos la ko ni..hahaha.

Tak payah tunjuk ko beradab sgt kat c ni jika ko sendiri manusia tak beradab dan org2 ko pun sama2 jenis tak bertamadun..Bingai..mcm BERUK MAKYEA..huhuhu..

Talhah said...

Saudara Anon May 15 2012 10:30

Sebab dia orang dah fikirlah diaorang buat cam tu. Kalau tak fikir (Baca: Penyokong Bersih) lama dah kereta Amburger kena pijak.

Anonymous said...

kalau na tunjuk senam bontot kat rumah anuar kena pakai bontot oghang tua atau upah aje kapal singh , lim kit siang , lim guanjing tentu dia syok

Brahim Nyior said...

Satu tindak balas yang wajar kepada manusia seperti Ambiga..

Anonymous said...

boleh jugak buat senaman tu depan rumah anwar, tapi kena la pakai seluar jeans 2-3 lapis

Anonymous said...

NIE BUKAN SENAMAN SAJA2 BRO NIE SEMUA ADA MAKNA.PENGHINAAN YANG PALING SESUAI UNTUK AMBIGA..PROVOK JER DIA TUE DAN KALAU BOLEH KEPADA SEMUA PEMIMPIN PR..DIORG CEPAT GELABAH DAN PANAS HATI..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.