Selebriti Masih Ke Kelab Hiburan Selepas Pulang Dari Kerjakan Umrah?


Agak-agaknya siapalah artis yang dimaksudkan oleh Rotikaya..dah la baru balik dari umrah tapi masih mengekalkan perangai lama....jom ikuti pendedahan Rotikaya..
Bukan’lah kami mengharapkan mereka yang pulang daripada kota suci Mekah bakal menjadi alim & meninggalkan amalam dunia. Antara kami di’sini pun pernah ada yang sudah sampai ke sana tetapi perangai masih suka gossipkan orang.
Tetapi sebagai seorang public figure, kami mengharapkan yang selebriti ini akan berubah sikap dari sebelum ini yang gemar bersosial kepada lebih bersifat seorang wanita Melayu & Islam.
Kami menerima e-mail daripada seseorang mendakwa yang gambar ini di’rakamkan hujung minggu lalu ketika selebriti ini sedang asyik melayan khayal di sebuah kelab hiburan.
Kami sebenarnya agak kurang percaya dengan gambar yang di’hantar ini tetapi apabila di’teliti figura dalam gambar ini 99% mirip kepada selebriti kesayangan kami ini.
Siapa sangka imej baik yang cuba beliau tonjolkan sekarang ini sekadar bayangan gurauan untuk menjayakan drama.
Dan, rasanya bukan kami sahaja yang rasa pelik dengan strategi pemasaran beberapa produksi Malaysia yang berfikir imej baik dapat di’tonjolkan dengan hanya menghantar mereka untuk menjalani penggambaran sambil menjalankan ibadah Umrah. Hmm. - Rotikaya
Selebriti Masih Ke Kelab Hiburan Selepas Pulang Dari Kerjakan Umrah? Selebriti Masih Ke Kelab Hiburan Selepas Pulang Dari Kerjakan Umrah? Reviewed by Empayar Pemuda on 5:10 AM Rating: 5

5 comments:

  1. Hmm.. Nora Danish kot?
    Coz yg sy tau artis yg baru pulang umrah die jer la kot? :P

    ReplyDelete
  2. Hmm.. x baek tduh camtu wahai saudaraku.. xtaw siapakah dia... biarlah org nie je yang tau sbb itulah dia x sbut namanya!

    ReplyDelete
  3. apa nak pelik dgn artis...nik aziz bnyk kali pg haji tapi perangai masih mcm tu juga.inikan pulak artis wahahaha

    ReplyDelete
  4. NORA DANISH.NAMA PUN OWG DENMARK.
    NI SUMA BIASAKAH KATANYA.
    WELL U KNOW ME

    ReplyDelete
  5. cukup2lah klu nak kondem artis kita...diaorg pun manusia biasa..bukannya nabi..tapi bab2 mengutuk yg boleh mendatangkan fitnah memang org kita ni cukup seronok sgt..kena lak yg ada kena mengena dengan cipap, nenen, seluar dalam, coli dan mcm2 lagilah hal yang sewaktu dengannya..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.