Tuesday, May 8, 2012


Macam-macam kontroversi ringan yang setakat ini menghujani gadis genit yang baru meningkat naik. Maklumlah, orang lawa, pakai pulak tutup sikit-sikit aja...hehehe, mana la orang tak dengki, ye dak..

Ini bukan cerita nak bertinju sangat pun, biasalah model kan, macam-macam tema mereka pilih untuk mendapatkan sesi pengambaran yang terbaik. Di bawah ini merupakan sesi fotografi Neelofa bersama Wanahfong Fotografi. Sesi fotografi ini berlatarbelakang gelanggang tinju dan Neelofa beraksi sebagai seorang peninju yang cun!











7 comments:

Alieza Dayasari said...

neelofa mmg cun pun...

Anonymous said...

x ler cantik.aura pun x de.hrp tek je bso.kalau blk kelate sume bdh dittp

Anonymous said...

pompuan kat tempat urut lagi lawa2.
x caya g lah pusat urutan kaki terdekat.
confirm ada

Anonymous said...

alaaa kentut busuk juga...

Anonymous said...

nespray dia boleh buat punching bag

Anonymous said...

bussuuukkk

Bollywood Girls said...

Hot visit

Priyanka Chopra Promotes Teri Meri Kahaani Pics

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.