Monday, May 7, 2012



Anjing-anjing Pakatan menyalak dan terpaksa mencipta pelbagai video dengan masukkan suara seperti yang dilakukan oleh Malaysiakini untuk menunjukkan polis telah melakukan kekejaman. Bahkan video dan insiden sebenar telah diedit termasuklah ketika salah seorang anggota polis trafik terpaksa mengacukan pistol setelah dia sendiri cuba dibunuh oleh perusuh-perusuh BERSIH 3.0.

Kini, ada pula video yang menunjukkan kronologi dari pukul 1.00 pagi, sehinggalah senja 28 April 2012. Bahagian yang paling penting ialah apabila anggota-anggota polis diserang oleh para perusuh sehingga memaksa anggota-anggota polis tersebut bergegas untuk menyelamatkan diri.

Sekarang para penjilat Pakatan cuba berusaha sedaya mungkin untuk memutarbelitkan kenyataan dengan modal video dan foto mereka... nah! Sekarang ada satu lagi video yang perlu mereka tepis, nafi dan sangkal!!! TFK

13 comments:

Anonymous said...

ape la nk jd dgn malaysia, nape la ade manusia perangai mcm binatang..last scene paling bangang, si gemuk didukung oleh 2 org, ckp bersih dh brjaya n kte brsurai..pastu lalu kete polis, trus jd binatang sumenye..dh brjaya konon tp dok serang kete polis plak..ntah pape ntah..ni la lumrah dunia, yg pndai mperbodohkan si bodoh, yg bodoh memandai2 dpan si pandai..

gnurej krahs

Anonymous said...

makin membuak benci kepada BERSIH (or shall i said BER_SHIT!!!)... PDRM, please, next time hentam je mereka yang bangang ni,..hak asasi mereka saja yang nak dipertikaikan, hak asasi anggota PDRM dan berjuta lagi rakyat malaysia seperti saya ni macam mana...

Anonymous said...

Inikah bakal pemerintah yg nak memerintah Malaysia ? tolong jangan menghancurkan kemakmuran malaysia. Biadap betul org2 anwar serupa dgn ketua...

Adi Kencana said...

Inilah budaya perusuh jalanan yg dibawa pembangkang..

NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

wahhh , mcm anjing la y pukul polis ni , wei admin n PDRM serta y mengenali dak2 tersebut ... tolong sebarkan gambar budak y hentam polis guna kon dlm keta y dterbalikkan .. dan gmbr dak2 y masuk lam ambulans y tendang polis 2 ... aku nak cari ... perangai mcm anjing ... 1 on 1 la ngan aku , aku pon polis gak ... babi punya orang ...aku dapat kau siap la cibai !

Anonymous said...

memang kurang ajar si cina babi yg tak tahu bershukor, Dah lah dapat rezeki di tanah melayu ada hati nak halau org keluar dari malaysia..Dia harus di bunuh aje biar jgn ada yg berani kurang ajar tak kira melayu/cina atau india.. Siapa aje hina malaysia dan Islam di bunoh aje itu aje cara yg betul.

Anonymous said...

Kesian manusia2 ni...dah tua2..dah dewasa..tp x berakal...sekurangnya wujud perasaan hormat sesama manusia...ini dah jd mcm zmn jahiliah...sedih

Unit TEKVO PPD Kunak said...

sedih

Anonymous said...

apakah yg telah merasuk puak2 ini menjadi sprti orang gila,sbb mereka pura2 berani bila ramai dan keadaan tak terkawal dan layak di pggil binatang je..sampah dan perosak negara

Anonymous said...

Mmg perangai ngalahkan monyet.. Polis lenkali tegas sket jgn bagi can budak2 bangang nu sumer. Hak asasi majoriti nak duduk aman nak letak kat mana? Ambigampang, nuar dan puak2 sial ni sila berambus dari malaysia..

Anonymous said...

puak bodoh bangang!x reti besyukur!kalo x suke x yah nyemak kat sini la babi-babi oiiii...Malaysia x perlukan babi-babi cam korang laaa...kecik kecik x nak mampus,besar besar menyusahkan org!bagus sangat la tu,penganjur india muke cam budog, pengikut melayu muke cam monyet!ni la melayu, yg x betol la nak ikut!camner nak maju!melayu mudah lupa!menyampah aku tgk korang!

Anonymous said...

cube korang bukak sikit mate aty korang!kenang sikit nenek moyang kite yg bermati mati membela negara kite!skrg bile dah aman x reti nak bersyukur....korang nak ke negara kite bermandi darah lagi?sesame kite?come on laaa...jgn pedulikan golongan yg kuat menipu...kepada yg beragama Islam, kenape korang sanggup ikut orang yg pernah berzina,meliwat?aku bukan tuduh...tapi aku percaya kuasa Allah....kalo die x wat nape x nak bersumpah?korang ade terfikir x nie sume?jgn memperbodohkan diri korang....korang mude mude lagi....fikir sikit mase depan.....korang dah buang tenaga korang.buang mase korang...korang x penat ke?berape yg dah die bagi kat korang ha?hmmm aku arap sangat korang akan sedar dan lebih menyayangi negara kite nie....kalo melayu sendiri pun dah mcm nie, camne la nasib negare kite nanti...pikir-pikirkanlah.....

Anonymous said...

korang boleh ckp diorg anjing , tapi korang pun sama nganjing , dok maki² , yg parti ni salahkn parti tu , saling melawan , sama je , semus sama , yg dok bising² ni lah anjing , bangang , wat la sbgai pngajaran , err , tada otak hampa.ni .

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.