Sunday, May 27, 2012


Panas gambar penyokong kelantan bercium mulut tersebar di internet. Menurut sumber, gelagat ini adalah gambar beberapa penyokong Kelantan dalam perlawanan akhir Piala FA menentang Sime Darby, Sabtu lalu. Dalam gambar tersebut, kelihatan pasangan sedang bercium sambil diraba ketika Kelantan menang pinal piala FA.
Mahu luluh hati Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat jika melihat gelagat penyokong Kelantan ini...Sebelum perlawanan, sudah dipesan oleh Tok Guru agar menjaga imej negeri Serambi Mekah itu namun mungkin nasihat berkenaan difahami sekerat jalan, yakni jangan merusuh sahaja.
Aspek jaga imej lain terlupa untuk difahami.


20 comments:

nor rasid said...

KELANTAN OH KELANTAN WALAU MU MENANG BAB MAIN BOLA TAPI MU KALAH DALAM BAB MORAL DAN MARUAH HARGA DIRI

Anonymous said...

tak tau apa nak kata.samada orang serambi mekah rasa malu atau bangga.kalau ditegur akan ada yg tak setuju dan marah-marah kononya menyekat kebebasan sesorang.TGNA dah tentu ada jawapanya.

Anonymous said...

mak..aii,kelantan pun ada bohsia ke..???

Anonymous said...

Inikah yang dibanggakan oleh juak-juak Pas, hasil didikan dan asuhan pemimpin mereka, selama memerintah kelantan.

Anonymous said...

yg atas sekali tu gambar lama daaaa.....

Anonymous said...

PAS..(PENYOKONG AKAL SYAITAN)...INI SEMUA NIK AJIS DAN NASARUDDIN TATNTAWI YANG TANGGUNG DOSANYA...PATUTLAH AIDS PALING TINGGI KAT NEGERI SERAMBI SETAN...

Anonymous said...

mungkin ade orang nak memburukkan kelantan .mane kitew taw ..bab2 nak dapat dosa mulut korang la...

Melati said...

Ah teringat ... sekebun bunga 70an ...

Melati said...

Ah teringat ... sekebun bunga 70an ...

Anonymous said...

benda ni pon nk dipolitikkan gak ke???come on la..dorang cuma penyokong kelantan...belum tentu pengundi PAS...entah2 org UMNO...negeri johor,slngor,n9 n sume negeri2 kat malaysia ni pon ade je penyokong yg mcm ni...x yah nk fokuskan sgt la kat kelantan

Umie Imans said...

teruk betul kemaruk puak umno ni...menalah ni pun nak sangkutkan ngan pas...kalau aku cakap yg pegang tetek tu org kelantan berbangsa umno apa korang kata?

Anonymous said...

hehehe...pecacai pas oh pecacai pas..hehehehe...kalo di kelantan yg buat maksiat dikatakan org umno utk jatuhkn maruah pas,kalo mcm tu dinegeri yg ditadbir oleh umno,org pakatanlh yg buat onar agar mudah puak pembangkang menuduh kerajaan umno ni teruk..hehehehe.....

MisZNinA said...

tolong tukar statement tu okay! bukan 'KELANTAN' tp keruntuhan akhlak penyokong yg tidak dididik dgn sempurna..jangan nak salahkan NEGERI lak..negeri lain pun ade wat..cuma xditunjuk je..

Anonymous said...

kelantan kelantan...kah kah kah

WrgaKlia said...

Biasa le,empayar pemuda dengki kat RED Warrior...kasi buat fitnah ajo.Berkat doa TGNA bolasepak kelate juara segala juara.Harap ko melaka,piraahhhhhh....umno merintah.

- reAlongNAFed - said...

Hehe..ni gmbr bile ni..ni mesti gmbr edit..org kelate x de perangai camni weiihh..diorg baik2.. =p

Babi said...

Kocak tino bare sedak

Anonymous said...

mu kecek baik2 la...pijak nnti...

Mohd Yunus Lamo said...

Penyokong kelantan memang mcm tu.buruk betul perangai dorg tu.anak siap lah yg buat mcm tu.buat malu org mak bapa saja.

Anonymous said...

Apa tujuan admin upload gmbr ni ? Apa kaitan pas or umno dhn gmbr ni ? Apa kaitan nik aziz or pmimpin lain dgn gmbr ni ?org yg bfikiran sempit je yg trus buat tuduhan mlulu .tp nk cmane , mulut tempayan blh dtutup, mulut org ? .... Klau silap langkah , entry admin blh mwujudkn pbalahan , ppecahan atr melayu je . Fyi , nik aziz tau ke psl ni , yg kamu nk tuduh dy pasal ap ? (Kpd yg mention tn.guru) ... addition ; tn guru rakyat syg , pasepa ? Psl rakyat knal sapa tn.guru . Yg duk kutuk melulu tau ap ? Dia tau ap yg dia dgr ja . Dia tahu tn.guru tp dy tk kenal . What a shame . Bukan nk backup negeri kelahiran ak . Tp ssape pn marah klu buat negeri org mcm ni . Just imagine if u're in their shoes . -kelantanese .

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.