PANAS : AKSI LUCAH SUP LIDAH DAN RABA NENEN PENYOKONG KELANTAN....


Panas gambar penyokong kelantan bercium mulut tersebar di internet. Menurut sumber, gelagat ini adalah gambar beberapa penyokong Kelantan dalam perlawanan akhir Piala FA menentang Sime Darby, Sabtu lalu. Dalam gambar tersebut, kelihatan pasangan sedang bercium sambil diraba ketika Kelantan menang pinal piala FA.
Mahu luluh hati Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat jika melihat gelagat penyokong Kelantan ini...Sebelum perlawanan, sudah dipesan oleh Tok Guru agar menjaga imej negeri Serambi Mekah itu namun mungkin nasihat berkenaan difahami sekerat jalan, yakni jangan merusuh sahaja.
Aspek jaga imej lain terlupa untuk difahami.


PANAS : AKSI LUCAH SUP LIDAH DAN RABA NENEN PENYOKONG KELANTAN.... PANAS : AKSI LUCAH SUP LIDAH DAN RABA NENEN PENYOKONG KELANTAN.... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:37 AM Rating: 5

20 comments:

  1. KELANTAN OH KELANTAN WALAU MU MENANG BAB MAIN BOLA TAPI MU KALAH DALAM BAB MORAL DAN MARUAH HARGA DIRI

    ReplyDelete
  2. tak tau apa nak kata.samada orang serambi mekah rasa malu atau bangga.kalau ditegur akan ada yg tak setuju dan marah-marah kononya menyekat kebebasan sesorang.TGNA dah tentu ada jawapanya.

    ReplyDelete
  3. mak..aii,kelantan pun ada bohsia ke..???

    ReplyDelete
  4. Inikah yang dibanggakan oleh juak-juak Pas, hasil didikan dan asuhan pemimpin mereka, selama memerintah kelantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu kecek baik2 la...pijak nnti...

      Delete
  5. yg atas sekali tu gambar lama daaaa.....

    ReplyDelete
  6. PAS..(PENYOKONG AKAL SYAITAN)...INI SEMUA NIK AJIS DAN NASARUDDIN TATNTAWI YANG TANGGUNG DOSANYA...PATUTLAH AIDS PALING TINGGI KAT NEGERI SERAMBI SETAN...

    ReplyDelete
  7. mungkin ade orang nak memburukkan kelantan .mane kitew taw ..bab2 nak dapat dosa mulut korang la...

    ReplyDelete
  8. Ah teringat ... sekebun bunga 70an ...

    ReplyDelete
  9. Ah teringat ... sekebun bunga 70an ...

    ReplyDelete
  10. benda ni pon nk dipolitikkan gak ke???come on la..dorang cuma penyokong kelantan...belum tentu pengundi PAS...entah2 org UMNO...negeri johor,slngor,n9 n sume negeri2 kat malaysia ni pon ade je penyokong yg mcm ni...x yah nk fokuskan sgt la kat kelantan

    ReplyDelete
  11. teruk betul kemaruk puak umno ni...menalah ni pun nak sangkutkan ngan pas...kalau aku cakap yg pegang tetek tu org kelantan berbangsa umno apa korang kata?

    ReplyDelete
  12. hehehe...pecacai pas oh pecacai pas..hehehehe...kalo di kelantan yg buat maksiat dikatakan org umno utk jatuhkn maruah pas,kalo mcm tu dinegeri yg ditadbir oleh umno,org pakatanlh yg buat onar agar mudah puak pembangkang menuduh kerajaan umno ni teruk..hehehehe.....

    ReplyDelete
  13. tolong tukar statement tu okay! bukan 'KELANTAN' tp keruntuhan akhlak penyokong yg tidak dididik dgn sempurna..jangan nak salahkan NEGERI lak..negeri lain pun ade wat..cuma xditunjuk je..

    ReplyDelete
  14. kelantan kelantan...kah kah kah

    ReplyDelete
  15. Biasa le,empayar pemuda dengki kat RED Warrior...kasi buat fitnah ajo.Berkat doa TGNA bolasepak kelate juara segala juara.Harap ko melaka,piraahhhhhh....umno merintah.

    ReplyDelete
  16. Hehe..ni gmbr bile ni..ni mesti gmbr edit..org kelate x de perangai camni weiihh..diorg baik2.. =p

    ReplyDelete
  17. Penyokong kelantan memang mcm tu.buruk betul perangai dorg tu.anak siap lah yg buat mcm tu.buat malu org mak bapa saja.

    ReplyDelete
  18. Apa tujuan admin upload gmbr ni ? Apa kaitan pas or umno dhn gmbr ni ? Apa kaitan nik aziz or pmimpin lain dgn gmbr ni ?org yg bfikiran sempit je yg trus buat tuduhan mlulu .tp nk cmane , mulut tempayan blh dtutup, mulut org ? .... Klau silap langkah , entry admin blh mwujudkn pbalahan , ppecahan atr melayu je . Fyi , nik aziz tau ke psl ni , yg kamu nk tuduh dy pasal ap ? (Kpd yg mention tn.guru) ... addition ; tn guru rakyat syg , pasepa ? Psl rakyat knal sapa tn.guru . Yg duk kutuk melulu tau ap ? Dia tau ap yg dia dgr ja . Dia tahu tn.guru tp dy tk kenal . What a shame . Bukan nk backup negeri kelahiran ak . Tp ssape pn marah klu buat negeri org mcm ni . Just imagine if u're in their shoes . -kelantanese .

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.