PANAS : AKHIRNYA SIAPA PENYEBAR VIDEO ICE CREAM AZMIN TERJAWAB??



Azmin mengamuk sakan sebab video aiskrimnya sudah tersebar. Satu dunia sudah tahu dia kaki aiskrim. Dia dah nafi tapi orang ramai tahu itu memang dia. Pakar pembuat burger terkenal di Shah Alam pun dah sahkan itu memang dia!

Aku kadang-kadang naik pening gak dengan Azmin ni, bini dia kat umah tak de la pulak dia suruh makan aiskrim dia. Pak Usop Santorian kata Azmin sibuk sangat sampai masa untuk menikmati askrim pun tak de. Itu yang terpaksa dia menikmatinya kat luar!

Kalau betul la apa yang Si Usop tu cakap, aku kesian gak la dengan si Assmin tu. Anwar memang tak patut! Tahu la dia nak jadi PM tapi at least bagi la masa kat assmin untuk menikmati aiskrim bersama isterinya. Sekarang ni sapa yang susah? Video aiskrim dia tersebar macam karipap panas!

Assmin sudah panik. Anwar hanya gelak sakan. Anwar cakap, relak la bro... u baru kena satu video. sambil tu, anwar asyik nyanyi lagu, "kita serupa... hadirmu untuk mengubat lukaaa..... "!


Aku pun tertanya-tanya juga, macamana video aiskrim yang begitu privasi tu boleh sampai kat tangan blogger! Memang la assmin boleh bagi alasan kata itu kerja ameno! Kalau nak citer bab alasan salah ameno ni, kote anwar tak naik masa jumpa azizah pun dia salahkan ameno! Tsunami kat Aceh pun dia kata salah ameno! Itu alasan tersurat yang satu malaya dah boleh agak! Orang nak tau apa yang tersirat dan berselirat disebalik video tu!!

Ada orang suh aku pergi jumpa Tok Mudin yang sedang bertapa di Bukit Antarabangsa bagi mendapatkan jawapan! Aku pun pergilah! Dipendekkan citer, sampai sana aku jumpa la dengan Tok Mudin tu. dia bahasakan dirinya sebagai Wak Kontol!

Maka dia tanya apa tujuan aku datang dari jauh! Tapi sebelum aku jawab dia terus potong, dia kata tak payah cakap, dia dah tau apa tujuan aku ke sana. Dalam hati aku, punyalah hebat wak kontol ni...

Katanya masa kecik dulu, dia lah yang sunatkan assmin anak pak ali tu. dia cakap selepas sunatkan assmin, malam tu dia mimpi pelik.. aku tanya apa mimpi pelik tu? dia kata dia mimpi assmin makan aiskrim Monggolia! Aku cakap tak pernah dengar pun aiskrim tu... Magnolia ada larrr! Dia cakap ada... Monggolia tu aiskrim yang pernah popular satu masa dulu, macam2 dia kelentong nak tegakkan benang yang basah! Aku ingat anwar jer spesis macam ni, rupanya tok mudin ni pun sama jer!.... lantak dia! Letih layan wak sekor ni.. aku nak tau citer lain, lain yang dia merapu... aku nak tanya apa kes pasal video tu!

Akhirnya setelah letih si wak ni merapu baru lah dia citer... dia cakap kalau ko nak tau, ada orang yang nak balas dendam kat assmin! Wow! Citer dah jadi semakin menarik! Aku makin teruja! Katanya dulu assmin dah buat onar! Dia pergi letak video camera kat ofis kawan dia untuk rakam aksi panas kawan dia tu... tapi plan dia gagal! Orang tu dapat tangkap. Dia sudah marah! Dia mahu balas dendam! Dia mahu kenakan assmin! Ooo itu citernya!

Aku tanya sapa kawan dia tu! Wak Kontol kata dia tak boleh pecah lubang. Kalau dia pecah lubang, dia masak! dia tak boleh cari makan kat Selangor lagi sebab orang tu kuasa dia besar.. menteri yang paling besar kat Selangor! Orangnya agak gagap bila bercakap tapi tak gagap bila berkaraoke!

Aku kecewa dan hampa sebab tak dapat tahu sapa orang tu. Dalam hati aku, sial betul Wak Kontol ni.. punyalah jauh aku datang... last2 dia tak nak citer kat aku sapa orang tu!!! Dalam perjalanan balik, aku terfikir, kawan assmin yang gagap hanya sorang sahaja... Entah kenapa aku terbayang mamat yang rambutnya berserabai ni....


tapi aku tak percaya yang mamat ni punya keje. pada aku kalau mamat ni yang panjat syiling apartment semata-mata nak rakam aksi panas, dah lama syiling tu roboh. dah lama dia jatuh macam nangka busuk! tengok badan la beb! usahkan nak panjat, nak lari dari FRU masa Bershit ari tu pun aku rasa dia tak larat. Apa pun biarlah ianya kekal menjadi misteri di nusantara!!!! - Nukilan Tok Janggut.
PANAS : AKHIRNYA SIAPA PENYEBAR VIDEO ICE CREAM AZMIN TERJAWAB?? PANAS : AKHIRNYA SIAPA PENYEBAR VIDEO ICE CREAM AZMIN TERJAWAB?? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:12 AM Rating: 5

20 comments:

  1. SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengambil sikap berlepas tangan berhubung dakwaan foto lucah seiras Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali dengan seorang wanita yang kini tersebar luas dalam berbagai blog.

    Beliau sekadar menjawab ‘tiada komen’ dan tersenyum apabila soalan mengenai perkara ini diajukan para pemberita selepas mesyuarat mingguan exco di Bangunan SUK, di sini petang tadi. Beberapa exco yang hadir turut tergelak kecil.

    ---------------------------------

    Amboi Khalid G tersenyum riang nampak... kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. gelak ada makna tu

    ReplyDelete
  3. Strategi dia dah berhasil.politik kotor pr.

    ReplyDelete
  4. Waduh2 Tejah, lain macem aje aku tengok lelehan AIRsekerim itu....


    JEBAT MELAKA

    ReplyDelete
  5. lelehan gitu tak sama makan ais krim dalam rumah sendiri dengan makan di luar...

    ReplyDelete
  6. Disebabkan isu aiskelim azmin dikunyah betina yg bknnya shamsidar...ketua wanita pkr bermati2an memperthnkan aiskelim azmin! Pssst...pssst... aik?? takkan zuraida pun berminat kat aiskelim azmin koooot, marah2 naaaampak cik kak kita tu!!! alaaa...watpe nak kecoh2 gan aiskelim azmin yg sebesar ibu jari kaki tu kak... abang anuwar al -juburi nyer tak nak rebut ke??? besaaaar punye...sebesar botol air mineral 50ml tu kak!!!! hik3x tp megendur jer laa tak tegak2, harap besor jerr sbb asyik tala bontot gay yg sempit maan nak tegang!! wakakakaaaa

    ReplyDelete
  7. Fitnah ni jawab la diakhirat... tak takut ke siksaan Allah.

    ReplyDelete
  8. apa pulak hukum menuduh orang membuat fitnah? nak jawab kat mana pulak?

    ReplyDelete
  9. І tend not to leave a rеsponse, however aftеr looκing at
    through a fеw of the remarks on thiѕ page "PANAS : AKHIRNYA SIAPA PENYEBAR VIDEO ICE CREAM AZMIN TERJAWAB??".
    I аctually ԁo hаve 2 questions for you if you don't mind. Could it be just me or does it seem like some of these remarks come across like they are written by brain dead folks? :-P And, if you are writing on other places, I would like to follow you. Could you make a list of the complete urls of your social community pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    Here is my blog post quick cash loans
    Also see my web site > quick cash loans

    ReplyDelete
  10. Hey veгy niсe website!! Guy .. Beautіful .
    . Ѕuperb .. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I am satisfied to find numerous helpful info here within the put up, we'd like work out extra techniqueѕ on this regard, thanks fог ѕharing.
    . . . . .

    Ϲheck out my homepage; diet
    Also see my page :: diet

    ReplyDelete
  11. Hі, і fеel that i saw yοu vіsited
    my blog thuѕ і сame tο go back the ωant?
    .Ι'm attempting to in finding issues to enhance my website!I guess its ok to make use of a few of your ideas!!

    my weblog; chlamydia test

    ReplyDelete
  12. Аctually no mаttеr if ѕomeοne doesn't know then its up to other people that they will assist, so here it takes place.

    my homepage - short term loan

    ReplyDelete
  13. I was able to fіnd gοοԁ аԁvice fгοm yοuг blog poѕts.


    Ηere is my web-site - loans for bad credit

    ReplyDelete
  14. Vеry niсe ρost. I just stumbled upon your blog аnd wіѕhed to saу that I have rеally enjoyed surfing аrοund
    your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    Visit my weblog ... best way to lose weight

    ReplyDelete
  15. It's going to be finish of mine day, however before end I am reading this great post to increase my know-how.

    Here is my web blog :: guaranteed payday loans

    ReplyDelete
  16. Ϻy brother ѕuggestеd I might lіke this web sitе.
    He was entiгely right. Thiѕ post actually made my
    day. You cаn not imаgine just hoω
    much time I hаd sрent for thіs info!
    Τhanκѕ!

    Feel freе to surf to my web-site; payday loans

    ReplyDelete
  17. of course like your web-site but you need to check the spelling on quіte a few of your ρostѕ.

    Μany of them are rife with spelling issuеѕ and I fіnd it
    ѵerу troublesomе to inform the truth on the othеr hand I
    ωill surely cοme back again.

    Feel free to surf tο my wеb blog :: short term loans
    My site :: short term loans

    ReplyDelete
  18. Quality posts is the crucial tо interest the visitors to go
    to see the site, that's what this website is providing.

    Also visit my blog post :: instant payday loans

    ReplyDelete
  19. Appгeсiate thіs post. Let mе try
    it out.

    Also vіѕіt my weblog: bad credit loans

    ReplyDelete
  20. Ηey there, You've done a fantastic job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends. I'm confіԁеnt they'll be benefited from this site.

    Feel free to visit my web site :: Property for Sale

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.