Friday, May 18, 2012


Hahaha...apa punya bodoh Dewan Ulama PAS Perak...Dah tak de benda lain ke nak bagi contoh...Ada ke patut samakan parti songsang PAS dengan JAKIM...Dewan Ulama PAS Perak tahu tak maksud JAKIM..Jabatan Kemajuan Islam Malaysia...Kalau JAKIM tak boleh nama Islam...habis tu nak guna nama apa..?? Cina..India??

JAKIM tu sebuah jabatan yang menjaga kepentingan orang Islam di Malaysia..memang patut la di guna nama Islam..yang PAS pula sebuah parti politik yang songsang...hanya tahu memutarbelit agama untuk kepentingan politik sendiri..jadi mana layak guna nama Islam..

Cuba baca kenyataan yang dibuat oleh Dewan Ulama PAS Perak...

Saranan agar Majlis Fatwa Kebangsaan membincangkan kewajaran parti itu menggunakan perkataan Islam dalam nama parti adalah saranan yang hanya akan membuktikan Majlis tersebut hanya mengikut telunjuk Umno.

Ini kerana bukan hanya PAS sahaja yang menggunakan nama Islam di negara ini. Apakah badan-badan lain termasuk Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) dan jabatan agama Islam neger-negeri wajar menggunakan perkataan Islam?

Kelakar dan bodoh bukan...hahahahaha.....

8 comments:

Anonymous said...

Ai baru tau ke? Org2 Pas ni memang bodoh tak bolih diajar.

Anonymous said...

Bangang melantun-lantun puak-puak pas ni.

Anonymous said...

Betul2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!memang bangang,x tau nak bezakan agama dan parti polilit!Nak cakap mudah je untuk pas ni,aku nak hujah2panjang x berapa tau!SETAU AKU AGAMA ISLAM DIDATANGKAN MELALUI WAHYU KPD JUNJUNGAN BESAR NABI MUHAMMAD SAW dengan ALQURAN sebagai panduan.PAS NI DIDATANGKAN DENGAN MENGISI BORANG PENDAFTARAN DI PEJABAT PENDAFTAR PERTUBUHAN,KITABNYA PERLEMBAGAAN PARTI,HADISNYA KELUAR DARI PENCERAMAH2!

kepala_lutut_mung_pas said...

tak usah la diragui lg akan kebodohan dan kegelapan hati org2 PAS ni..MEMANG BENAR2 BAHALOL!!

Anonymous said...

akal cetek,walau bagaimana pun mungkin juga keinginan beliau untuk menjual diri bagi mendapatkan tempat mungkin sebagai calon pada PR 13 siapa tahu?.inilah dikatakan kaldai membawa kitab tapi tak tahu isi kandongannya.

Anonymous said...

apa kaitan gambaR dan cerita ini sebenarnya .??
tak faham betul..
bagos sgt ke perangai menghina orang lain.
tatasusila satu Malaysia mana ha? sapa yang ajar bahasa kasar ni???

Fatimah azzahra' said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

apabila membaca blog pembangkang dan blok kerajaan, nampaknya mentaliti penulis blog dan pemberi komen sama je... tak lebih menghina, mencaci, menaibkan saudara seagama.Kalau dulu saya beranggapan blog pro kerajaan bahasanya beradab bersopan dan berhikmah, rupa-rupanya penuh dengan kebencian.Mengertilah orang di luar politik seperti saya, blog berbentuk ini bukan media untuk muhasabah diri tetapi menambah dosa.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.