Saturday, May 12, 2012

Inilah wajah terkini Anwar Ibrahim yang semakin teruk..Hilang seri wajahnya...Adakah benar dakwaan oleh beberapa blog bahawa Anwar dijangkati Virus HIV..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

13 comments:

Anonymous said...

...
..
.
Kalau dia guna losyen SK III Dan sapu di wajah pada setiap malam berserta dengan memakai Lampu Picit di dahi ... Kemungkinan Akan Ada sikit seri.

* SK III = Sodomi Kuat III .

Harp maklum.

...
..
.

anoymous said...

Lama tak dapat lubang kunyit kut....hahahahaha

Anonymous said...

Tu lah orang pakai BOTOX BUKAN BONTOT padan muka

Anonymous said...

lubang kunyit hangit. itu yang muka macam hantu tu. kah kah kah kah

Anonymous said...

Yang benarnya, pemikiran dia dah di jangkiti HIV.

Anonymous said...

Itu blom lagi gelaran dtk seri ditarik balik...kalu tak lg teruk lerrr...tinggal seri kunyit jerr....

Anonymous said...

Bahana jika hati kotor,penyakit dendam,dan penyakit jiwa lain yg ada dihati terkeluar!Keikhlasan kita diterjemah melalui wajah!

Anonymous said...

CAM ZOMBIE PUN YA...HEHEHEHE

Bakar Bata said...

Bukan kah dulu semasa dia kena penjara seluruh dunia dia canang dia akan disuntik dengan virus HIV.

Confirmlah dia dah kena HIV.

Confirm lah juga virus itu bukan dari Cina Doll, Saiful, Samsidar, Azizan dll.

Macam mana dengan Kak Wan, Kak Wan tak kena jangkit ka. Atau mungkin Kak Wan mengamalkan Prevention is Better than Cure. Maklum lah Doktot Mata. Tapi Kak Wan tak boleh mengubat Mata dan Hati Kak Wan yang telah dibutakan oleh mapler Kak Wan sendiri.

Quaters Hospital Bakar Bata.

Anonymous said...

Dulu dia jugak canang cakap ada HIV. Lepas tu bila orang bangkitkan cakap dia ada HIV, penjilat lubang kanang ni semua marah. Cakap penyokong kerajaan penyebar fitnah. Tak tau sejarah rasanya mereka ni.

Anonymous said...

cam muka Pak Lampir...

Anonymous said...

Rasanya dia dah tau dia ada H.I.V masa dalam penjara lagi kot? Tu pasal dia cakap dia kena inject ngan virus tu. Nak cover line la konon.

Anonymous said...

biarla Allah SWT yg menghukum atas perbuatan beliau.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.