HOT : TAK JADI BERCERAI PULA..AIDIL MOHON RITA BERPINDAH SEMULA KE RUMAHNYA..


Dalam prosiding ringkas di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling, Shah Alam petang ini, Aidil Zafuan membuat tuntutan balas terhadap permohonan tunjuk sebab bercerai daripada Rita Rudaini yang di’failkan minggu lalu.
Menurut Aidil Zafuan, permohonan sebab dari pihak Rita Rudaini membuktikan yang isteri’nya itu masih mahu bersama beliau dan mahukan perkahwinan ini terus kekal.
Oleh itu, Aidil Zafuan bersetuju untuk membatalkan tuntutan cerai yang beliau failkan sebelum ini & memohon Rita Rudaini juga anak anak untuk berpindah ke rumah beliau di USJ 1.
“Meminta sebab adalah tanda dia (Rita Rudaini) tidak mahu bercerai & saya tarik balik. Saya juga menuntut dia & anak anak untuk berpindah ke rumah saya di USJ 1 sebagai tanda taat & setia kepada suami,” ujar Aidil Zafuan di luar dewan.
Di’tanya rasional atas tuntutan pindah rumah ini, Aidil Zafuan berkata beliau lebih selesa untuk tinggal di’rumah yang di’berikan majikan beliau kini & sesuai dengan pendapatan beliau sekarang. - ROTIKAYA


HOT : TAK JADI BERCERAI PULA..AIDIL MOHON RITA BERPINDAH SEMULA KE RUMAHNYA.. HOT : TAK JADI BERCERAI PULA..AIDIL MOHON RITA BERPINDAH SEMULA KE RUMAHNYA.. Reviewed by Empayar Pemuda on 5:39 PM Rating: 5

7 comments:

  1. nak kawin balik kena cina buta?

    ReplyDelete
  2. cina buta pun cina buta laaaa.... comey siuttt.... hehe

    ReplyDelete
  3. Baru nmpk sis rita senyum....huhhhh!!! kelakarlaaaa ko aidil

    ReplyDelete
  4. untung siapa jadi cina buta...hehehehe

    ReplyDelete
  5. Makin cun pulak si Rita ni, patutlah Aidil nak dia balik semula.. Wakaka.. Tu lah main sedap jer cerai-cerai, kan dah menyesal..

    ReplyDelete
  6. Lawa camtu.....kalau cina buta pun tak de sapa sanggup bagi bagi balik kat Aidil. Bagi Rita anak 3 atau 4 orang dulu baru tengok. Tentu Rita pun tak mau balik dengan Aidil.

    ReplyDelete
  7. Kesian Rita... dah la nak kena tanggung anak, tanggung masalah yang di buat oleh suami..Tabah Rita ini semua ujian dari Allah... Harap rumah tangga Rita dapat di selamatkan demi anak-anak yang comel tu..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.