HOT : SAYA TAK KISAH AZMIN BEROMEN DENGAN SESIAPA PUN ASALKAN SAYA BAHAGIA...SHAMSIDAR??


Ini kenyataan terbaru Shamsidar...EP agak terkejut dengan kenyataan yang dibuat oleh Shamsidar...“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia”..mana mungkin seorang isteri tak kisah melihat video seks suaminya kecuali...ada perjanjian diantara mereka...mungkin dia boleh adakan hubungan sulit dengan Anwar manakala Azmin pula boleh adakah hubungan sulit dengan mana-mana perempuan yang dia mau...mungkin....sebab tu dia tak kisah...bahagia dengan duit yang Anwar tabur... 

“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia”  demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.
Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.
Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.
Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Malah beberapa akhbar utama turut memainkan isu tersebut sehingga menjadi perhatian. Sebelum ini Shamsidar pernah dikaitkan mempunyai hubungan sulit dengan Anwar, namun sehingga ini gagal dibuktikan.FMK


Ini pula EP cilok dari blog tegar pro pembangkang...kalau blog ni pun dah sahkan itu Azmin..apa yang EP boleh katakan...

Penulis rasa amat bodoh kalau kita masih mahu menafikan hakikat tersebut kerana penulis sudah memerhatikan Azmin lebih dari 12 tahun. Ia seumpama memerhatikan anak sendiri membesar di depan mata.

Kes Azmin ini berbeza dengan video seks fitnah yang pernah dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar pada satu ketika dahulu. Paling ketara, video tersebut dalam keadaan hitam putih, sedangkan gambar dari video yang dikaitkan dengan Azmin ini dalam keadaan warna, terang dan cukup jelas untuk dinafikan begitu sahaja.

Malah pelbagai ‘angle’ juga.


Seseorang yang rapat dengan Timbalan Presiden PKR tersebut juga memaklumkan kepada penulis bahawa keadaan dalam rumah itu hampir menyerupai salah sebuah ‘kondo hinggap’ (dikunjungi sekali sekala) yang dimiliki oleh Azmin. Setakat mana benarnya penulis kurang pasti kerana penulis tidak pernah datang ke kondo tersebut.

Justeru, semua maklumat tersebut menjadikan’penafian air liur’ semata-mata tidak cukup. Azmin perlu membuat laporan polis agar satu siasatan penuh dapat dijalankan ke atas gambar dari rakaman video tersebut dan siapa yang terlibat di belakangnya.

Dari satu sudut yang lain pula, kelihatannya Azmin diperangkap oleh seseorang yang rapat dengannya, rapat sehingga boleh keluar masuk dalam kondo milik beliau dan memasang semua CCTV tersebut.

Persoalannya siapa?

Penulis tahu, Azmin punya musuh dalaman PKR yang ramai. Statusnya sebagai penyokong setia Anwar sejak sekian lama, sanggup bersama waktu senang dan susah, menjadikannya sebagai individu yang paling rapat dengan pemimpin agung Pakatan Rakyat tersebut, seterusnya dicemburui rakan dan lawan.

Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Azmin pernah dikaitkan dengan satu gerakan rahsia dalam PKR untuk menumbangkan pemimpin PKR yang lebih tinggi.

Dengan semua keadaan di atas, kalau Azmin mendakwa diperangkap pun penulis tidak terkejut.

Soal Azmin nak membuat hubungan dengan siapa pun, itu penulis tidak kisah kerana sebagai lelaki, beliau mempunyai hak untuk mempunyai pasangan lebih dari satu. Lagipun penulis berpegang kepada kenyataan Anwar, tidak ada siapa (waima kerajaan) pun yang boleh masuk campur dalam hal yang berlaku dalam bilik orang lain, asal saja mendapat persetujuan bersama.


Yang penulis kisahkan ialah, perkara ini akan mengeruhkan lagi sokongan rakyat terhadap PKR dan Pakatan Rakyat kerana bukan semua yang boleh menerima perlakuan seumpama ini, walaupun dilakukan dalam ruang tertutup. Malah di negara negara barat pun, skandal suami orang dengan perempuan lain adalah suatu perkara taboo untuk dilakukan oleh orang biasa apatah lagi ahli politik.

Ringkasnya, Azmin perlu melakukan 2 perkara ini dengan segera, buat laporan polis dan siasat siapa orang dalam PKR yang cuba menjatuhkannya.- Suara Pakatan Rakyat
HOT : SAYA TAK KISAH AZMIN BEROMEN DENGAN SESIAPA PUN ASALKAN SAYA BAHAGIA...SHAMSIDAR?? HOT : SAYA TAK KISAH AZMIN BEROMEN DENGAN SESIAPA PUN ASALKAN SAYA BAHAGIA...SHAMSIDAR?? Reviewed by Empayar Pemuda on 4:02 PM Rating: 5

14 comments:

  1. Disfunctional Family . tak sangka berlaku kat malaysia .

    ReplyDelete
  2. Macam mana tak bahagia, kereta Ferrari sebijik Nuar dah kasi. Saham berjuta-juta ringgit peliwat dah beri. Takde Assmin memang Shamsidar dah boleh hidup tanpa minta simpati sesiapa pun, cuma tiap-tiap bulan kene service aiskrim bengkok Al-Juburi tu je....

    ReplyDelete
  3. best ni klu diorg ni jd PM dan TPM. mesti bole blowjob and kongkek merata-rata tanpa malu dan segan silu..

    ReplyDelete
  4. eh!!!!!! x la!!! sebenarnya saya dirogol perempuan tu....

    nanti saya akan buat laporan kepada polis,
    terima kasih polis.

    saya juga akan menyaman bloger umno- 100 juta

    ReplyDelete
  5. HABIS AZIZAH PULA KATA APA ??

    ReplyDelete
  6. wohaaaa...mari kita tengok sape dia pencacai2 yang sanggup backing azmin ni dgn alasan2 dia..dan mari kita lihat sejauh mana hebatnya telor azmin...jaga maruah atau nak jadi macam bos dia..tipu memanjang!
    kalau dah orang pakatan sendiri mengakui itu azmin (at least aku salute la dia sebab berani berkata benar), maka ini memang bukan fitnah. kredit utk blogger2 pro bn yg ada telor utk mendedahkan krisis moral pemimpin pakatan..

    ReplyDelete
  7. INILAH PM DAN TPM PILIHAN PAS..PASTI HUD HUD POTONG DAN SULA 2 EKOR PEMAIN SEKS BEBAS TEGAR NI...

    ReplyDelete
  8. Jenis jantan - jantan sial, betina - betina sundal.

    ReplyDelete
  9. Kote atok Bengkok idaman kalbu.. Kah kah kah.. Asmin2..

    Zorro...

    ReplyDelete
  10. HABIS AZIZAH PULA KATA APA ??
    May 2, 2012 6:25 PM
    _______________________________________________
    sepat kering confirm meraung sebab batang idaman dia nie dah berselepat dgn air liur betina lain...

    hahahaaa...

    hapy family...

    anak dia tak da gambar ka???

    setakat pakai bikini jer no hal la...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  11. bikin malu TI KL 80-81 aje

    ReplyDelete
  12. korang ni x d cite len ke nk wt..klu x suke pn antara satu sm lain,lawn degan hujah n fakta la mcmne nk tambahbaikn negara..asyik2 isu seks je...isu seks ni klu betul,knp mase kejadian,x report jbtan agama je ms 2..seng terus tgkp..tp nk simpn dlu,n skg bru siarkn gmbr je...mcm de motif len je....mcm da x de isu len la...bosan la korang ni...ktorg nk tgk perdebatan ilmu antra umno n pembangkang..bukn nk tgk sgt isu seks ni..bile da berdebat,seng sikt nk nilai...klu nk nilai ngan isu seks je..sush la..kami nk nilai ngan fakta2 n hujah pemimpin kedua dua pihak...

    ReplyDelete
  13. kta mna nak dpt tgk video kt ats tu ea..aku nak tgk la..

    ReplyDelete
  14. betul ke bahagia atau pun pura2 bahagia wahai shamsidar...saya ni perempuan jadi saya tau ada sesetengah pompuan ni sanggup mempertahankan suaminya walau apa jua sekali pun....awak orang yang jenis macam tu jugak kot....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.