Tuesday, May 8, 2012


Wow....dahsyat dan ganas orang-orang Vancouver ni..pasukan hoki ais kesayang mereka kalah di perlawanan akhir Piala Stanley pun mereka boleh merusuh...merusuh pula bukan kecik-kecik... sampai ada yang terbunuh..Tapi didalam kekecohan rusuhan itu sepasang kekasih telah mencipta sejarah apabila gambar mereka sedang bercumbu mesra ditengah-tengah rusuhan itu sempat dirakam oleh wartawan yang berada disitu..

Pasangan kekasih itu dikenali sebagai AlexandraThomas dari Kanada dan Scott Jones dari Australia. Dalam temubual bersama mereka selepas insiden tersebut..mereka agak terkejut kerana gambar mereka yang sedang bercumbu diatas jalanraya telah tersebar menerusi internet...


Jones berkata tujuan dia mencium teman wanitanya pada ketika itu bertujuanuntuk cuba  menenangkan kekasihnya selepas mereka telah dilanggar oleh polis dalam rusuhan tersebut.

'Kami telah dilanggardan saya hanya mencuba untuk menenangkan  Alexandra , kerana pada ketika itu Alexandra agak kebingungan dan takut dengan situasi yang sedang berlaku.....




Nasib baik masa rusuhan Bersih 3.0 tempoh hari tak berlaku aksi-bercumbu mesra seperti ini...Tapi cuba tengok gambar dibawah ni..sama tak apa yang terjadi semasa rusuhan Bersih 3.0 tempoh hari...



3 comments:

Anonymous said...

blog ni bodoh la

Anonymous said...

bhai...bukan kenyataan gila TAPI ko yang gila bro..mungkin penulis blog ni sekolah tak habis kot,hahaha.....tu la,mak bapak suruh ko sekolah,tapi ko ponteng.sebab tu hanya pandai jadi pencacai jer...kah..kah..kah...nak menulis kena la bagi fakta yang betul,jgn nak sedapkan hati parti ko tu jer...kah..kah..kah...tak larat aku gelak..yg pasti part ni lawakk,mmg lawak...kah...kah...

Anonymous said...

eh!!!!!akuntertido ttadi..blog aper ni?cam sampah jer...kah..kah..kah...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.