HOT : NIZAR TAK SEDAR SEBENARNYA PERKARA INI MEMALUKAN DIA....?




Seronoknya media alternatif pro-pembangkang apabila mendapat tahu Naib Ketua Pemuda Umno Kampar, Zamhuri Md Zin telah mengisytiharkan dirinya keluar parti dan tidak mahu lagi dikaitkan lagi dengan parti.


Yang tidak mereka tahu ialah mereka sebenarnya telah mempromosikan seseorang yang keluar parti kerana kecewa tentang projek pasir. Dek kerana itu, entiti UMNO itu pula yang disalahkan dan diburuk-burukkan. 



Padahal, isunya tentang projek yang melibatkan individu-individu. So, beliau patut kecewa kepada individu-individu tersebut, bukannya UMNO dan perjuangannya. Tidak adil langsung!



Tetapi yang sangat memalukan ialah kenyataan twitter Nizar Jamaluddin yang menokok tambah dan membesar-besarkan perjumpaan dengan bekas ahli UMNO yang kecewa itu. 



Sila baca twitter Nizar Jamaluddin itu :





Nizar Jamaluddin mengatakan beliau berada di program keluar parti beramai-ramai! Anda lihat sendiri foto di atas. 



'Terlampau ramai' sangat yang keluar seperti yang didakwa oleh Nizar Jamaluddin! 



Apa yang difahamkan bahawa ada di antara mereka dalam foto itu bukan ahli UMNO tetapi sebenarnya mereka pengikut Nizar Jamaluddin! hahahaha...kan dah kantoi...Dr MiM
HOT : NIZAR TAK SEDAR SEBENARNYA PERKARA INI MEMALUKAN DIA....? HOT : NIZAR TAK SEDAR SEBENARNYA PERKARA INI MEMALUKAN DIA....? Reviewed by Empayar Pemuda on 11:14 AM Rating: 5

6 comments:

  1. Salam. Depa ni mana ada pilihan lain dah daripada dok kutip buah-buah buruk dan busuk...Baru ni Mat Sabu dengan BANGGA JUGA mendabit dada dpt membawa KALDAI TUA POLITIK mengadap Nik Aziz.... Semua tu lawak bodoh oleh ahli-ahli politik......{ yang lebih tu hampa sambung sendirilah komen dia aku dah letih dah tengok perangai depa ni}

    ReplyDelete
  2. korang x dak kat situ mana nak taw jadi apa.. mungkin depan tu lagi ramai orang.. dia ada kat situ, mungkin dia taw apa yang berlaku.. don't jugde sumting by looking at the picture..

    ReplyDelete
  3. salam...
    kesian tgk bro nie.. betul2 marah2 dier tu.. sampai DNJ..terus cool.. nampak sgt.. ini laa wadah sebenar biar org tgk.. bahawa.. kerajaan yg di pilih bukan untuk individu tertentu nak kaut keuntungan.. untuk semua rakyat.. biar org tu nak sembah ke nak apa ke.. janji dier merayu dgn cara betul.. jgn nak guna pangkat n kuasa dalam UMNO untuk dpt semua kelebihan.. KLu bro yg tgh hangin tu ada dalam UMNO.. lagi laa org pandang serong klu projek or tanah pasir dpt pda dier.. N48.. keje gomen gak.. hebat.. bleh buka perniagaan sendiri.. agak2 masa dier dtg ke pej. tanah tu.. dier apply cuti kee cabut jee... so renung-renungkan lah... KLu berpolitik untuk kepintingnan sendiri.. nie lah akibat dierr... bukan untuk bangsa.. untuk periuk sendiri.. nak cakap org salah.. tapi bilaa dah marah habiss semuaa lerah...

    ReplyDelete
  4. http://www.centplay.com/affiliate/id_2256/

    ReplyDelete
  5. http://www.centplay.com/affiliate/home_2256/

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.