Thursday, May 3, 2012


Tak habis-habis nak burukkan kredibiliti Polis....Kalau kata anak beranak Lim ke menipu biasa la tu..sebabnya kerja dia orang menipu je..tak de benda lain..Tapi yang sedihnya Tok Guru yang kononnya kuat agama dan memperjuangkan Islam pun sanggup menipu untuk menjaga kepentingan politik...

Siapa yang sebenarnya Hadi Awang nak tipu ni..??Apa...Hadi Awang ingat rakyat ni bodoh ke??Telan bulat-bulat apa yang dikatakannya tanpa membuat sebarang penilaian..Cuba lihat kenyataan yang dibuat oleh hadi Awang...

Datuk Seri Hadi Awang hari ini menegaskan perusuh ganas demonstrasi “Duduk Bantah” yang berlangsung di ibu Negara semalam bukanlah dari kalangan peserta penyokong Pakatan Rakyat (PR) kerana demonstrasi semalam turut melibatkan pelbagai pihak termasuk penyokong parti lawan. 
President PAS ini sebaliknya berasa bangga apabila peserta yang terdiri daripada kalangan penyokong PR dapat berhimpun secara aman, sebelum pihak polis mula menggunakan gas pemedih mata dan meriam air. 
“Kita perlu ingat, peserta yang hadir semalam bukan sahaja daripada kalangan penyokong Pakatan Rakyat. Ada juga pemerhati, penyokong parti lawan, dan pihak polis, malah, polis datang lebih awal dari peserta. -MI


Cuba tengok bagaimana MyMassa kantoikan seorang Tok guru yang menipu mengenai insiden ini

Nak tau macam mana boleh kantoi. Kat ruangan komen, ada penyokong PAS sendiri kantoikan fitnah ini.



*Bodoh tak boleh diajar puak-puak pembangkang ni. Tak habis-habis nak fitnah PDRM, sampai member sendiri pun dia boleh tuduh sebagai SB hanya sebab pakai seluar macam polis.


3 comments:

Anonymous said...

hahahahaha padan muke hangpa..kantoi

Anonymous said...

puak PAS ni memang bahalol...tiada perisik akan buat orang menghidu yang dia seorang perisik.. memang tolol puak PAS ni..dia dok ingat orang semua bodoh..Puak PAS yang bodoh sampai tak boleh nak diajar langsung..tahap bengap!!!!

Anonymous said...

mm... politik ni busuk... knapa aku terjebak,,aduh.. botak lagi kepala aku memikirkannya

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.