Friday, May 4, 2012



Polis hari ini mengeluarkan gambar senarai 49 yang dikehendaki ekoran penglibatan mereka dalam perhimpunan BERSIH 3.0 pada Sabtu lalu.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohmad Salleh berkata, kenyataan mereka diperlukan untuk membantu siasatan dalam perbagai kesalahan bawah Kanun Keseksaan.

Dalam sidang akhbar di Kuala Lumpur hari ini, Mohmad berkata, kesemua 49 nama itu diminta menyerahkan diri di balai polis berdekatan secepat mungkin.

Katanya, polis menerima 258 laporan berkaitan perhimpunan itu daripada pelbagai pihak.

Hubungi Pegawai Siasatan Jenayah D7A Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, ASP Azmi Aziz di talian 019-2602344 dan 019-3872344 atau email azmiazizi@rmp.gov.my

**Tak kan nak tunggu polis mai jemput kat depan rumah..?? Kalau anak jantan..serah diri la..masa demo Bersih hari tu berani bukan main...perjuangan konon..lani bila gambar dah keluar baru nak kecut teloq




4 comments:

Anonymous said...

semuanya melayu mana cinanya dan kelingnya......

Anonymous said...

Cina dan keling duk ketawa d rumah..melayu jadi anjing cina..muka2 melayu anjing..sikit lagi jadi babi...muahahahaha

Anak Lenggong said...

Ini laa muka2 khinzir bangang..dengan sedikit upah dah tunjuk samseng ...tererr laa konon..padan muka..satu malaysia nampak muka ko dipanggil penjenayah..dan anak kurang ajar..so sekarang ni sape yang susah..sikeling ambiga..nuar..dan cina DAP cuci tangan jee..

Anonymous said...

46 pmpuan ke? mcm sial la pmpuan 2..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.