GEMPAR : ZURAIDA NAFI WANITA DALAM VIDEO ICE CREAM AZMIN ADALAH DIRINYA??


Tersebarnya beberapa keratan gambar individu yang disahkan sebagai Azmin mencetuskan kegemparan lagi didalam kem PKR.

Malah video tersebut dikhabarkan mempunyai 4 rakaman yang berbeza dilokasi yang sama.Sumber dalaman PKR sendiri ada menyebut ia adalah pembabitan Khalid Ibrahim iaitu musuh ketat Azmin yang cuba merampas kerusi Menteri Besar Selangor.

Si pelaku lelaki sudah disahkan sebagai Azmin oleh adik kandung beliau Umi Hafilda,manakala cakap cakap didalam PKR sendiri telah mengesahkan wanita didalam video tersebut adalah orang kuat PKR juga.


Apa kaitan Zuraida didalam video ini? Adakah beliau terlibat?Manakala Azmin dan PKR dah mula menyalahkan Umno ,haih dia dapat sedap tuduh orang lain pulak apahal ni? - pisau.net
GEMPAR : ZURAIDA NAFI WANITA DALAM VIDEO ICE CREAM AZMIN ADALAH DIRINYA?? GEMPAR : ZURAIDA NAFI WANITA DALAM VIDEO ICE CREAM AZMIN ADALAH DIRINYA?? Reviewed by Empayar Pemuda on 3:36 PM Rating: 5

16 comments:

  1. senyum2 pulak makcik ni!

    ReplyDelete
  2. Kah...kah..kah..mujur tak putus..seram gua tengok taring die!

    ReplyDelete
  3. hahahahhahaa.... klaka klaka....

    ReplyDelete
  4. job Kosong KERAJAAN,SWAStA dan Badan Berkanun visit http://jobkosong4all.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. klau mak lampir ni lah perempuan itu...memang tak citarasa sungguh c assmin ni...

    ReplyDelete
  6. kalau azmin kena aiskrim ngn mak lampir mesti ada kesan lekuk gigi kapak kt ehem2nya yg tu tak boleh dinafikan lagi sebab ada bukti kukuh kesan gigi hai buat lawak la bloger sakit perut aku

    ReplyDelete
  7. Camner azmin bleh stim dgn mak lampir nih... Adoyaiii! Hahahaha....!

    ReplyDelete
  8. Siul le... putus terus nafsu..just thinkin bout it...

    ReplyDelete
  9. Memang benar. Minah memang pakar ice cream. Dari semua kaum diMalaysia hanya Minah yang ada kapasiti paru-paru yang membolehkan mereka sedut habis-habis bila laki pancut dan telan sekali semua air mani yang keluar.Tapi ada budak Melayu beritahu saya terdapat orang yang lebih terrer dari Minah. Orang itu ialah pondan-pondan yang betul-betul terrer dalam kepakaran ice cream. Tak hairanlah kedua-dua species pakar icecream adalah 95% dari kaum Melayu.

    ReplyDelete
  10. tumpol selera aku 2 minggu..

    ReplyDelete
  11. kata dato aziz satar walau rupamu tidak kukenal tapi..................................mak lampir,,,,,,,,,,,,,hatiku.

    ReplyDelete
  12. bukan menjadi pujaan hatiku,bagi percuma pun x mau.

    ReplyDelete
  13. selera azmin....hahahahahha

    ReplyDelete
  14. Aku pun nak jgk lah, mak lampir pun mak lampir lah, janji telan..

    ReplyDelete
  15. merapu sungguh..apa hal nak letak muka makcik tu..sian dia..

    www.kasihsalina.com

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.