Sunday, May 6, 2012



Kenalkah anda manusia yang tertera gambarnya dibawah ini. Beliau ialah Mohamed Razali Bin Abd Rahman Bekas Setiausaha Organisasi DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP. Beliau mengaku pernah tinggal di gereja selama 2 minggu. 




Paderi Marine, warga USA telah berada di Malaysia selama 5 tahun untuk mengkristiankan orang Islam di Malaysia. Setiap minggu sekurang-kurangnya 2 orang Melayu telah dimurtadkan.


Beliau telah keluar dari menjadi ahli DAP diatas kesedarannya sendiri kerana mendapati bahawa DAP paling benci kepada bangs Melayu beragama Islam dan Raja2 Melayu. DAP berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian. 

Seorang pemimpin kanan DAP pernah didalam ucapannya menyatakan "we must make sure christian become official religion in Malaysia and we make sure that the next prime minister is christian."


Razali pernah ke Balai Polis untuk membuat laporan polis tentang kristian agama rasmi. Mat Sabu mengarahkannya supaya ditarik balik. Guan Eng menawarkan RM 1Juta dan bercuti di Melbourne dan minta dia menarik balik laporan polis. Paderi di tempat kerja isterinya juga membuat tawaran yang lumayan untuk menarik balik laporan polis.

Senarai rancangan besar DAP yang diberitahu oleh Mohamed Razali adalah seperti berikut:

1. Kristian Agama Rasmi.
2. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan Eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.
3. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.
4. Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan, Raja adalah berketurunan lanun kata Lim Kit Siang.
5. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.
6. Pertandinagn tilawah Al Quran akan dihapuskan.
7. NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA & PERKASA.
8. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5,000 akan diberikan atas alasan humans right (penghapusan etnik Melayu).
9. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.
10. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.
11. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran Tun.
12. MARA jabatan yang dianggap rasis akan dibubarkan.
13. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.
14. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut pun tentang raja.
15. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.
16. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.
17. Kakitangan kerajaan berketurunan Melayu akan dikurangkan.
18. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.
19. Kedutaan Israel akan dibuka.
20. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.
21. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam
22. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu dibawah Nizar MB boneka. Ngeh pernah mintak untuk guna wang zakat tetapi dihalang oleh Mufti.
23. DEB akan dimansuhkan
24. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan.
25. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancangan DAP.

Fikir-fikirkanlah sendiri dan buatlah tindakan yang perlu demi Agama, Bangsa dan Negera. Masa depan negara dan anak cucu kita terletak di tangan kita semua. SRO

7 comments:

Bangsa Mim said...

Ya..Allah...mohon di buka pintu hati mrka agar mendpt pencerahan dn hidayah Mu.Selamatkn lah agama,bangsa dn tanah air kami.Tiada kami negara lain selain Tanah Melayu ini..mohon perkenan Mu Ya Rabbul a'lamin..

Anonymous said...

cina akan dihalau kehutan tak lama lagi

Anonymous said...

kalau nak perang buatlah mcm kat atas tu... aku pijak2 orang kristian

Anonymous said...

try harder..

Anonymous said...

jangan test orang melayu, agamanya dan haknya.

Anonymous said...

guan eng cina budha,lim kit siang pun cina budha.buat apa depa nak mengkristiankan orang melayu.baik depa membudhakan melayu sbb depa ada agama budha..makin bahangong (bahalul+bengong)la puak2 UMNO ni aku tgk skrg.biarlah kempen tunjuk kehebatan.bukan tunjuk cerita seks sj tiap2 hari mcm dah takdak modal.apa daaa..

Anonymous said...

Melayu PKR dan Pas..........tolong jangan jadi boneka Kristian dan DAP (Cina).Sedarlah sebelum terlewat.Mari kita sama doakan agar Anuar Ibrahim cepat dicabut nyawanya oleh Allah swt kerana beliaulah dalang dalam angkara huru-hara diantara MELAYU.Sesungguhnya kita tidak mahu ketua yang mengikut telunjuk negara luar.Kalau dah bejaya Anuar dicabut nyawanya,marilah kita sama2 sembahyang hajat untuk yg seterusnya dipendekkan nya juga (spt LGE,LKS dan Mr.Kapal Singh)

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.