GEMPAR 18SX : SKANDAL SEKS TERBARU DIDEDAHKAN...


Bekas exco Pemuda Keadilan, Abdul Ghani Haron membongkar satu lagi skandal Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membabitkan seorang anak muda yang menuntut di Institut Pengajian Tinggi Awam.
“Anwar Ibrahim mengorat anak muda ini..”, dedahnya dalam ceramah Sulong TIBAI di Taman Pinggiran, Gombak, 10 Mei.
Dalam ceramah itu Abdul Ghani turut mendedahkan komunikasi Anwar dengan anak muda tersebut yang disifatkan sebagai mengorat sepertimana pasangan kekasih.
Bekas exco pemuda Keadilan yang pernah dikenakan tahanan ISA itu juga mencabar Anwar melakukan penafian dan bersumpah tidak pernah melakukan perbuatan itu ke atas anak muda tersebut. aidc
GEMPAR 18SX : SKANDAL SEKS TERBARU DIDEDAHKAN... GEMPAR 18SX : SKANDAL SEKS TERBARU DIDEDAHKAN... Reviewed by Empayar Pemuda on 10:51 AM Rating: 5

10 comments:

  1. Mati DSAI nak jawab ni. Macam biasa, sumpah laknat tak boleh katanya.

    ReplyDelete
  2. bertambah lagi satu bebanan terletak dibahu umno.

    ReplyDelete
  3. UMNO = Penyebar Fitnah

    ReplyDelete
  4. sesuatu itu mjd fitnah slps disiasat dgn adil dan telus bahawa tuduhan itu tidak benar.tp mslhnya lnsg xda pyiasatan dan jg penafian bersumpah mubahalah yg dlkkn.so...jgn nk ckp umno ni kaki fitnah.org tuli jer yg biarkan diri mereka bergelumang dengan org yg kononnya difitnah.

    ReplyDelete
  5. Pasti keranjut anuwar berselindung di sebalik batang bengkoknya apabila dia menjawabnya...Peee aRrr lah aljuburi

    ReplyDelete
  6. takde kerja lain ke nak buat dosa je pandai cikgu tak ajar kene nie..ke sendiri jahil

    ReplyDelete
  7. pakatan rakyat tidak sebodoh umno nak aibkan lawan. dalam politik dimalaysia jika pakatan rakyat cipta politik lucah kepada pemimpin umno ..namapk sama-sama gilo mati kena katok ke malaikat tuu.tanpa bukti

    ReplyDelete
  8. UMNO=kilang fitnah + pengedar video lucah ....

    Polis?..... Mengapa tak disiasat & didakwa mengikut Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah????

    apakah UMNO/BN kebal undang2? atau Police double standard practices?

    Hormatilah Rukun Negara ke 4: Kedaulatan Undang-undang (Rule of Laws)

    ReplyDelete
  9. uiyyooo sex rambanggg... mata aku lihat! hahahahahaa~ ini la dia.. bila nak abis aku pon x taw laa... dunia dunia!

    ReplyDelete
  10. klu umno pengedar video lucah, pkr pas pelakon video lucah..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.