Sunday, May 13, 2012


Bekas exco Pemuda Keadilan, Abdul Ghani Haron membongkar satu lagi skandal Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membabitkan seorang anak muda yang menuntut di Institut Pengajian Tinggi Awam.
“Anwar Ibrahim mengorat anak muda ini..”, dedahnya dalam ceramah Sulong TIBAI di Taman Pinggiran, Gombak, 10 Mei.
Dalam ceramah itu Abdul Ghani turut mendedahkan komunikasi Anwar dengan anak muda tersebut yang disifatkan sebagai mengorat sepertimana pasangan kekasih.
Bekas exco pemuda Keadilan yang pernah dikenakan tahanan ISA itu juga mencabar Anwar melakukan penafian dan bersumpah tidak pernah melakukan perbuatan itu ke atas anak muda tersebut. aidc

10 comments:

Anonymous said...

Mati DSAI nak jawab ni. Macam biasa, sumpah laknat tak boleh katanya.

Anonymous said...

bertambah lagi satu bebanan terletak dibahu umno.

Anonymous said...

UMNO = Penyebar Fitnah

R!ch!e said...

sesuatu itu mjd fitnah slps disiasat dgn adil dan telus bahawa tuduhan itu tidak benar.tp mslhnya lnsg xda pyiasatan dan jg penafian bersumpah mubahalah yg dlkkn.so...jgn nk ckp umno ni kaki fitnah.org tuli jer yg biarkan diri mereka bergelumang dengan org yg kononnya difitnah.

Anonymous said...

Pasti keranjut anuwar berselindung di sebalik batang bengkoknya apabila dia menjawabnya...Peee aRrr lah aljuburi

Anonymous said...

takde kerja lain ke nak buat dosa je pandai cikgu tak ajar kene nie..ke sendiri jahil

Anonymous said...

pakatan rakyat tidak sebodoh umno nak aibkan lawan. dalam politik dimalaysia jika pakatan rakyat cipta politik lucah kepada pemimpin umno ..namapk sama-sama gilo mati kena katok ke malaikat tuu.tanpa bukti

Anonymous said...

UMNO=kilang fitnah + pengedar video lucah ....

Polis?..... Mengapa tak disiasat & didakwa mengikut Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah????

apakah UMNO/BN kebal undang2? atau Police double standard practices?

Hormatilah Rukun Negara ke 4: Kedaulatan Undang-undang (Rule of Laws)

KAKI LIRIK LAGU said...

uiyyooo sex rambanggg... mata aku lihat! hahahahahaa~ ini la dia.. bila nak abis aku pon x taw laa... dunia dunia!

Anonymous said...

klu umno pengedar video lucah, pkr pas pelakon video lucah..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.