Saturday, April 7, 2012


Siapa kata Wan Azizah tak pernah meroyan dengan perangai pelik suaminya...3 kali meletops woo..itu yang kita tahu laaa...kalau tak percaya tengok video ni...

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
wifigo said...

kesian kak zizah...dapat suami mcmtu...nasib..

Anonymous said...

Lebih kesian rakyat Malaysia kalau terima pemimpin macam ni... Hancur lingkup negara

Anonymous said...

kak jijah tak boleh kata apa dah sebab dah tertelan air ....dia.....sama lah yang taksub tu sama2 dah telan....

Anonymous said...

masa Wan Azizah nk kawen sama Anuar dlu, bapak Azizah xbg..tp nk kawen jgk, hah! amek ko, tu mkn die..

info; dr nenek sedara, slh seorg ahli darul syifaq. sama2 duduk 1 tmn dgn bpak azizah dlu, sama2x bekas ahli prsatuan pnduduk Melayu Islam..

Anonymous said...

5 org je komen? ish2 ramainye

Anonymous said...

Terima dana dari luar dengan tujuan hendak menghancurkan negara. Ingat Soros nak labur saja-saja ke? Nasib baik PKR kalah, kalau menang apa akan terjadi pada Malaysia, dah tentu kena jual. Pecacai PR yang beragama Islam masih mahu bersubahat lagi ke?. Ingat pesan Allah " Jika tersalah memilih pemimpin maka tunggulah kehancurannya".

Anonymous said...

Kenapa....tak percaya ka?....
Yg layer bawah2 ni mana tahu apa?..hahahaha
Yg mereka tahu...melalak jer...kena kencing..hahahaha

Kesian...kesian....

Kalau dah cerita terang mcm ni pun masih tak mau percaya...mmg bangang ler....

Ala...ni semua kerja BN...hahahaha

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.