Tuesday, April 17, 2012


Tindakan Presiden Keadilan, Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail yang terus membisu mengenai dakwaaan terhadap sisu keperibadian serta moral suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim membuktikan beliau hanya boneka kepada dalam parti berkenaan di samping takut rahsia sebenar terbongkar.

Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bakri, Datuk Mazlan Sabari berkata, tidak guna beliau menjadi presiden jika tidak mampu untuk mempertahankan kredibiliti dan maruah parti berikutan dakwaan yang membabitkan Ketua Umum parti berkenaan.

“Sebagai presiden, beliau seharusnya bertanggungjawab terhadap apa jua membabitkan parti yang diketuainya, dalam apa perkara beliau seharusnya tampil bukannya mendiamkan diri dan membiarkan orang ramai membuat pelbagai persepsi.

“Beliau perlu menyedari, Anwar adalah Ketua Umum Keadilan dan sebagai presiden beliau menjawab segala dakwaaan itu bagai membuktikan bahawa apa yang didakwa itu tidak benar dan hanya berniat politik.

“Tetapi sehingga kini, tiada sebarang penjelasan yang dibuat, ini jelas menunjukkan Dr Wan Azizah hanyalah boneka dan beliau sebenarnya tidak mempunyai kuasa sebagai ketua walaupun menjawat jawatan sebagai presiden parti,”katanya kepada UMNO-Online di sini.

Menurutnya, dalam perkara berkenaan Dr Wan Azizah perlu menyedari bahawa individu terbabit adalah suaminya, beliau seharusnya keluar untuk mempertahankan maruahnya sebagai isteri kepada Anwar.

“Di manakah maruah Dr Wan Azizah sebagai seorang isteri, apakah beliau sanggup membiarkan orang ramai terus menceritakan keperibadian suaminya terhadap beberapa isu moral yang membabitkan Anwar,” katanya.

Mazlan berkata, sebagai seorang yang paling rapat dengan Anwar, beliau seharusnya berani berhadapan dengan masyarakat dan menafikan perkara itu jika segala dakwaan itu hanyalah fitnah semata-mata. -MediaUMNO

3 comments:

Anonymous said...

Presiden taik kucing ni

Anonymous said...

Dia memang tak berani kerana tau suaminya memang bersalah.

Dah tak boleh coverline lagi. Dia lg berganda2 sakit jiwa menengok perangai buruk lakinya. Tapi terpaksa berlakun sebagai isteri yang taat. Hanya nurul izzah saje yang tak tau malu, muka tebal.

Anonymous said...

alah jadi saksi utk bela aanwar semasa kes saiful pun takut, aku percaya satu hari nanti azizah akan buat pengakuan jugak pasal perangai tak senonoh suaminya tu, tunggu je lah
n bu

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.