VIDEO HOT : DITANGKAP SEBELUM SEMPAT BERAKSI...




Menurut sumber, pasangan ini telah ditangkap oleh ahli keluarganya sebelum sempat nak bergusti..Apa lagi..mengamuk la ahli keluarganya kerana memalukan nama baik keluarga..Bukan setakat lelaki je kena belasah..yang perempuan pun turut kena belsah juga...Cuba lihat aksi emak atau nenek wanita yang ditangkap itu...siap tendang lagi masa belasah lelaki tu...

Nasib baik Ostaz kesayangan Anwar tu tak kena belasah macam ni masa kena tangkap khalwat dengan bini orang hari tu...Kalau tidak mahu dia lari balik ke Indonesia...malu nak duduk sini..

VIDEO HOT : DITANGKAP SEBELUM SEMPAT BERAKSI... VIDEO HOT : DITANGKAP SEBELUM SEMPAT BERAKSI... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:59 PM Rating: 5

1 comment:

  1. confirm kat India..dahsyat weh..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.