Friday, April 6, 2012




Menurut sumber, pasangan ini telah ditangkap oleh ahli keluarganya sebelum sempat nak bergusti..Apa lagi..mengamuk la ahli keluarganya kerana memalukan nama baik keluarga..Bukan setakat lelaki je kena belasah..yang perempuan pun turut kena belsah juga...Cuba lihat aksi emak atau nenek wanita yang ditangkap itu...siap tendang lagi masa belasah lelaki tu...

Nasib baik Ostaz kesayangan Anwar tu tak kena belasah macam ni masa kena tangkap khalwat dengan bini orang hari tu...Kalau tidak mahu dia lari balik ke Indonesia...malu nak duduk sini..

1 comments:

Anonymous said...

confirm kat India..dahsyat weh..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.