VIDEO HOT : BUKTI PEGAWAI POLIS DIBELASAH OLEH BINATANG BERSIH 3.0 SEHINGGA MATI...



...sedih tengok video ini..EP pun tak tahu nak kata apa..inilah haiwan-haiwan jalanan ciptaan Anwar...Takziah kepada keluarga seorang polis yang meninggal dlm rusuhan akibat dipukul dgn buku lima !Beliau seorang wira yang mempertahankan keamanan!
VIDEO HOT : BUKTI PEGAWAI POLIS DIBELASAH OLEH BINATANG BERSIH 3.0 SEHINGGA MATI... VIDEO HOT :  BUKTI PEGAWAI POLIS DIBELASAH OLEH BINATANG BERSIH 3.0 SEHINGGA MATI... Reviewed by Empayar Pemuda on 7:49 PM Rating: 5

11 comments:

  1. hoi sampah tosah nak membohong la blogger sampah betul la kau nih

    ReplyDelete
  2. bodoh piang la dorg ni..hmm, innalillah..

    ReplyDelete
  3. Bodoh ! Bodoh ! Bodoh ! Kenapalah org melayu bodoh tahap maksimum! Kalau tak puas hati pangkahlah masa pilihananraya ! Bodoh !!!

    ReplyDelete
  4. Hoi ! Apa yg kauorang dapat ? Melayu bahalul ! Kauorang berdosa kerana kauorang lah orang melayu tak dapat berniaga ! Kenapa kauorang tak buat kacau kat kawasan petaling street ? Kenapa mesti di kawasan orang melayu berniaga!

    ReplyDelete
  5. kata wat secara aman.. hurmm.. dasar penipu! ni la bakal2 manusia yg menjahanamkn keamanan negara malaysia.. jgn smpai m'sia diperintah dn dikuasai oleh bgsa lain sudah.. msa tu bru langit tinggi ke rendah.. last2 merempat di tanah air sndri.. bersusah payah datuk nenek kta perjuangkan kemerdekaan, akhirnya kerana kerakusan sesetengah individu melayu sesama melayu bergaduh.. sedih.

    ReplyDelete
  6. jika benar anggaota polis mati dibelasah dalam rusuhan Bersih.. itu sudah keterlaluan.. kan Ambiga telah berjanji tiada sebarang rusuhan... so siapa perlu bertanggungjawwab ke atas kematian anggota polis...nyawa mesti dibalas nyawa..

    ReplyDelete
  7. nanti ada oragn Melayu yang menjamah parang panjang Melayu pulak...

    ReplyDelete
  8. melayu BODOHHH!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. anwar yang paling vodohhhh!!! semuga smua yg terlibat dlm phimpunan bersih bodoh ni hingga myebabkan kematian seorang anggota polis,akan trima balasan setimpal! amin...!

    ReplyDelete
  10. yang video polis belasah peserta perhimpunan BERSIH ni ko x upload plak kan...ko juz tulis dari one side sedangkan the other side ko x tulis...nmpk sgt ko ni blogger yg berat sebelah n x adil...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.