Saturday, April 28, 2012



...sedih tengok video ini..EP pun tak tahu nak kata apa..inilah haiwan-haiwan jalanan ciptaan Anwar...Takziah kepada keluarga seorang polis yang meninggal dlm rusuhan akibat dipukul dgn buku lima !Beliau seorang wira yang mempertahankan keamanan!

11 comments:

Anonymous said...

hoi sampah tosah nak membohong la blogger sampah betul la kau nih

Anonymous said...

bodoh piang la dorg ni..hmm, innalillah..

Anonymous said...

Bodoh ! Bodoh ! Bodoh ! Kenapalah org melayu bodoh tahap maksimum! Kalau tak puas hati pangkahlah masa pilihananraya ! Bodoh !!!

Anonymous said...

Hoi ! Apa yg kauorang dapat ? Melayu bahalul ! Kauorang berdosa kerana kauorang lah orang melayu tak dapat berniaga ! Kenapa kauorang tak buat kacau kat kawasan petaling street ? Kenapa mesti di kawasan orang melayu berniaga!

Anonymous said...

kata wat secara aman.. hurmm.. dasar penipu! ni la bakal2 manusia yg menjahanamkn keamanan negara malaysia.. jgn smpai m'sia diperintah dn dikuasai oleh bgsa lain sudah.. msa tu bru langit tinggi ke rendah.. last2 merempat di tanah air sndri.. bersusah payah datuk nenek kta perjuangkan kemerdekaan, akhirnya kerana kerakusan sesetengah individu melayu sesama melayu bergaduh.. sedih.

Anonymous said...

jika benar anggaota polis mati dibelasah dalam rusuhan Bersih.. itu sudah keterlaluan.. kan Ambiga telah berjanji tiada sebarang rusuhan... so siapa perlu bertanggungjawwab ke atas kematian anggota polis...nyawa mesti dibalas nyawa..

Anonymous said...

nanti ada oragn Melayu yang menjamah parang panjang Melayu pulak...

Anonymous said...

melayu BODOHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

anwar yang paling vodohhhh!!! semuga smua yg terlibat dlm phimpunan bersih bodoh ni hingga myebabkan kematian seorang anggota polis,akan trima balasan setimpal! amin...!

Anonymous said...

bohong jer..

Anonymous said...

yang video polis belasah peserta perhimpunan BERSIH ni ko x upload plak kan...ko juz tulis dari one side sedangkan the other side ko x tulis...nmpk sgt ko ni blogger yg berat sebelah n x adil...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.