Wednesday, April 4, 2012


Proses pengosongan flat PKNS Kampung Kerinchi awal pagi ini dicemari insiden pergaduhan apabila tiga aktivis mahasiswa terbabit bersama anggota yang didakwa dari Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah (Pekida).

Aktivitis mahasiswa yang terlibat ialah Adam Adli Abd Halim, Safwan Anang dan Ekhsan Bukharee Badarul Hisham. Adam Adli menjadi sasaran utama kumpulan terbabit sehingga mengalami cedera ringan apabila ditumbuk di mata kiri dan mulut.

Kehadiran Adam dan dua rakannya yang lain kurang disenangi sebahagian penduduk dan kumpulan berkenaan.

Insiden pergaduhan bermula apabila ketiga-tiga mahasiswa berkenaan berada di salah sebuah flat yang akan dirobohkan.

Keadaan mulai tegang apabila kumpulan berkenaan menjerit mengarahkan Adam turun dan tidak mencampuri urusan pengosongan flat tersebut.



Yang peliknya Nurul Izzah selaku Ahli Parlimen dikawasan tersebut ternyata tidak mengambil berat mengenai hal ini kerana dia hanya bersuara atau muncul setelah sampai ke penghujung proses hendak merobohkan rumah pangsa itu. Dimanakah beliau sebelum ini?

9 comments:

Anonymous said...

adam adli akan dikenang sebagai sampah mahasiswa..hahahaha.

Anonymous said...

kahkahkah...apa la rakyat selangor nak gaduh ngan si adam tu...adam tu kan penyokong si dajjal anuwar sial...korang jugak yg pi undi pakatan haram tu sapa suruh...bodoh rakyat selangor...

Anonymous said...

setakat cedera ringan apa barang...
patut mau dok hentam sampai masuk ICU ja untuk org mcm nie...

pejuang hamas...

Anonymous said...

patau lontar je dari tingkat tiga baru dia senyap,

Anonymous said...

bodo pnya budak

Anonymous said...

BERKORBANLAH SEBELUM TERKORBAN,

Anonymous said...

hahahaha...padan muka adam adli nak tunjuk hero konon,belajar pun tak habis...balik kg tanam jagung la...

Anonymous said...

kalau anak kita jadi muridnya alamat ditanamkan semangat pemberontak lalu menghakis sifat murni yg telah kita tanamkan pd diri anak kita.

adam adli punye bapak tiri said...

kalo boleh bg video ni kat adam adli...biar dia malu sendiri.....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.