VIDEO HOT ADAM ADLI DITUMBUK DAN DIPUKUL OLEH PENDUDUK KAMPUNG....


Proses pengosongan flat PKNS Kampung Kerinchi awal pagi ini dicemari insiden pergaduhan apabila tiga aktivis mahasiswa terbabit bersama anggota yang didakwa dari Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah (Pekida).

Aktivitis mahasiswa yang terlibat ialah Adam Adli Abd Halim, Safwan Anang dan Ekhsan Bukharee Badarul Hisham. Adam Adli menjadi sasaran utama kumpulan terbabit sehingga mengalami cedera ringan apabila ditumbuk di mata kiri dan mulut.

Kehadiran Adam dan dua rakannya yang lain kurang disenangi sebahagian penduduk dan kumpulan berkenaan.

Insiden pergaduhan bermula apabila ketiga-tiga mahasiswa berkenaan berada di salah sebuah flat yang akan dirobohkan.

Keadaan mulai tegang apabila kumpulan berkenaan menjerit mengarahkan Adam turun dan tidak mencampuri urusan pengosongan flat tersebut.



Yang peliknya Nurul Izzah selaku Ahli Parlimen dikawasan tersebut ternyata tidak mengambil berat mengenai hal ini kerana dia hanya bersuara atau muncul setelah sampai ke penghujung proses hendak merobohkan rumah pangsa itu. Dimanakah beliau sebelum ini?
VIDEO HOT ADAM ADLI DITUMBUK DAN DIPUKUL OLEH PENDUDUK KAMPUNG.... VIDEO HOT ADAM ADLI DITUMBUK DAN DIPUKUL OLEH PENDUDUK KAMPUNG.... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:34 AM Rating: 5

9 comments:

  1. adam adli akan dikenang sebagai sampah mahasiswa..hahahaha.

    ReplyDelete
  2. kahkahkah...apa la rakyat selangor nak gaduh ngan si adam tu...adam tu kan penyokong si dajjal anuwar sial...korang jugak yg pi undi pakatan haram tu sapa suruh...bodoh rakyat selangor...

    ReplyDelete
  3. setakat cedera ringan apa barang...
    patut mau dok hentam sampai masuk ICU ja untuk org mcm nie...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  4. patau lontar je dari tingkat tiga baru dia senyap,

    ReplyDelete
  5. bodo pnya budak

    ReplyDelete
  6. BERKORBANLAH SEBELUM TERKORBAN,

    ReplyDelete
  7. hahahaha...padan muka adam adli nak tunjuk hero konon,belajar pun tak habis...balik kg tanam jagung la...

    ReplyDelete
  8. kalau anak kita jadi muridnya alamat ditanamkan semangat pemberontak lalu menghakis sifat murni yg telah kita tanamkan pd diri anak kita.

    ReplyDelete
  9. kalo boleh bg video ni kat adam adli...biar dia malu sendiri.....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.