Wednesday, April 4, 2012


Video dibawah menunjukkan seorang lelaki yang sedang asyik berprojek dengan seorang wanita didalam kenderaannya kantoi apabila ditangkap oleh isterinya sendiri ketika melakukan perbuatan yang tak senonoh itu..Lihatlah bagaimana si Isteri itu mengamuk macam orang gila apabila mendapati orang yang disayangi iaitu suaminya berlaku curang terhadapnya....EP rasa mana-mana Isteri akan bertindak sedemikian sekiranya suami yang mereka sayangi ditangkap melakukan perkara tersebut...boleh jadi gila dibuatnya...



Berlainan pula dengan cerita ini..Wanita ini agak releks apabila mendapat tahu yang suaminya ada melakukan hubungan intim dengan lelaki lain...bukan setakat itu saja..wanita ini siap boleh mempertahankan suaminya apabila kantoi dengan rakaman CCTV melanggan Chinadoll di sebuah pangsapuri di ibukota...

EP tak pasti sama ada wanita ini sayang atau tidak pada suaminya...kerana daripada apa yang kita lihat..wanita ini macam tak kisah je apa yang dilakukan oleh suaminya...Tak mungkin seorang wanita yang sayangkan suaminya boleh bertindak sedemikian apabila mendapat tahu yang suaminya berlaku curang dibelakangnya...

Inilah kehebatan pasangan ini...EP tak tahu pula siapa yanh hebat...sama ada Wan Azizah yang mempunyai kesabaran tahap dewa atau Anwar Ibrahim yang mempunyai ilmu yang boleh menundukkan isterinya??


14 comments:

Sudir said...

Rasanya kalau kantoi dalam kereta baru dia nak mengamuk.. Setakat CCTV apa ade hal.. Besii beb..

Anonymous said...

Bini aku jumpa mesej aku dalam blackberry messenger dengan perempuan pun dah mengamok sakan sampai nak hempas blackberry aku inikan pula kalau jumpa aku tengah projek dengan perempuan....

Anonymous said...

Aku rasa si zizah ni mmpunyai ksabaran thap dewa cipan...tkpun kt rumh dia lg byk video jntn dia buat projek sbb tu xheran pn setakat 1 je yg trlpas.siap lyan video tu kt rumh ank beranak tgk..

Anonymous said...

anggaplah itu semua lakunan drama saja,adegan-adegan itu semua rekaan saja tiada kena mengena dengan yg hidup atau pun yg mati.

Anonymous said...

Dah lama dah..Dulu2 kat rumah lama AI buat 'projek' kat bilik tamu sebelah bilik bacaan..kak Jijah kata 'Ada aku kesah??'

Anonymous said...

rasanyer komen kat atas tu majlis fatwa dah haramkan pelaburan macam tu ler. Jadi jgn ler tejebak dengan benda yang dah haram.

moteto said...

Belum cuba belum tahu...dah cuba terkedu..huhuhu

Anonymous said...

http://warungbangnan.blogspot.com/2012/04/terlalu-banyak-kelemahan-pas-kedah.html

Anonymous said...

kalau nak tahu manusia yang paling penyabar dalam dunia ialah Azmin Ali, dia sabar menerima dugaan yang bininya dituduh bermukah dengan bosnya sendiri dan dia tak berbuat apa pun. tidak mengiakan dan tidak pula menafikan....kesabaranya sehingga ke tahap dayus dan bacul.
kalau bini kau orang yang kena fitnah macam tu apa tindakan yang kau orang patut buat.
Lu fikirlah sendiri.... (kata Nabil)

Bollywood Girls said...

Lebih 18 + panas menunjukkan di sini

Mrinalini Sharma Photo Gallery

Anonymous said...

jijah tu dah kene bomoh dgn anujubri...minta haron din hembus ayat quran kat muka jijah. bagi sedo cikit. idak pun suruh mat sabun sabun cipap jijah. jijah dah tekena tu

Anonymous said...

hanya jijah aje yg tau kote bengkok anugay. kalu dia ck kote anugay tu bgkok...habis le anugay. Aku rasa le jijah tu dah kene nasi palat nuar

Anonymous said...

betui tu kata kome...bini aku baca sms curang aku pun ..nak angkut kain baju lari umah...ini kan pulak balun pantat cina doll...mmg jijah dah kene bomoh..biasa le org politik ni pecaya bomoh.

Monisha Ram said...

Visit to

Veena Malik in Saree Photo Gallery

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.