VIDEO HOT 18sx : SUAMI KANTOI BUAT PROJEK DALAM KERETA...


Video dibawah menunjukkan seorang lelaki yang sedang asyik berprojek dengan seorang wanita didalam kenderaannya kantoi apabila ditangkap oleh isterinya sendiri ketika melakukan perbuatan yang tak senonoh itu..Lihatlah bagaimana si Isteri itu mengamuk macam orang gila apabila mendapati orang yang disayangi iaitu suaminya berlaku curang terhadapnya....EP rasa mana-mana Isteri akan bertindak sedemikian sekiranya suami yang mereka sayangi ditangkap melakukan perkara tersebut...boleh jadi gila dibuatnya...



Berlainan pula dengan cerita ini..Wanita ini agak releks apabila mendapat tahu yang suaminya ada melakukan hubungan intim dengan lelaki lain...bukan setakat itu saja..wanita ini siap boleh mempertahankan suaminya apabila kantoi dengan rakaman CCTV melanggan Chinadoll di sebuah pangsapuri di ibukota...

EP tak pasti sama ada wanita ini sayang atau tidak pada suaminya...kerana daripada apa yang kita lihat..wanita ini macam tak kisah je apa yang dilakukan oleh suaminya...Tak mungkin seorang wanita yang sayangkan suaminya boleh bertindak sedemikian apabila mendapat tahu yang suaminya berlaku curang dibelakangnya...

Inilah kehebatan pasangan ini...EP tak tahu pula siapa yanh hebat...sama ada Wan Azizah yang mempunyai kesabaran tahap dewa atau Anwar Ibrahim yang mempunyai ilmu yang boleh menundukkan isterinya??


VIDEO HOT 18sx : SUAMI KANTOI BUAT PROJEK DALAM KERETA... VIDEO HOT 18sx : SUAMI KANTOI BUAT PROJEK DALAM KERETA... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:58 PM Rating: 5

18 comments:

  1. Rasanya kalau kantoi dalam kereta baru dia nak mengamuk.. Setakat CCTV apa ade hal.. Besii beb..

    ReplyDelete
  2. Bini aku jumpa mesej aku dalam blackberry messenger dengan perempuan pun dah mengamok sakan sampai nak hempas blackberry aku inikan pula kalau jumpa aku tengah projek dengan perempuan....

    ReplyDelete
  3. Aku rasa si zizah ni mmpunyai ksabaran thap dewa cipan...tkpun kt rumh dia lg byk video jntn dia buat projek sbb tu xheran pn setakat 1 je yg trlpas.siap lyan video tu kt rumh ank beranak tgk..

    ReplyDelete
  4. anggaplah itu semua lakunan drama saja,adegan-adegan itu semua rekaan saja tiada kena mengena dengan yg hidup atau pun yg mati.

    ReplyDelete
  5. Dah lama dah..Dulu2 kat rumah lama AI buat 'projek' kat bilik tamu sebelah bilik bacaan..kak Jijah kata 'Ada aku kesah??'

    ReplyDelete
  6. rasanyer komen kat atas tu majlis fatwa dah haramkan pelaburan macam tu ler. Jadi jgn ler tejebak dengan benda yang dah haram.

    ReplyDelete
  7. Belum cuba belum tahu...dah cuba terkedu..huhuhu

    ReplyDelete
  8. http://warungbangnan.blogspot.com/2012/04/terlalu-banyak-kelemahan-pas-kedah.html

    ReplyDelete
  9. kalau nak tahu manusia yang paling penyabar dalam dunia ialah Azmin Ali, dia sabar menerima dugaan yang bininya dituduh bermukah dengan bosnya sendiri dan dia tak berbuat apa pun. tidak mengiakan dan tidak pula menafikan....kesabaranya sehingga ke tahap dayus dan bacul.
    kalau bini kau orang yang kena fitnah macam tu apa tindakan yang kau orang patut buat.
    Lu fikirlah sendiri.... (kata Nabil)

    ReplyDelete
  10. jijah tu dah kene bomoh dgn anujubri...minta haron din hembus ayat quran kat muka jijah. bagi sedo cikit. idak pun suruh mat sabun sabun cipap jijah. jijah dah tekena tu

    ReplyDelete
  11. hanya jijah aje yg tau kote bengkok anugay. kalu dia ck kote anugay tu bgkok...habis le anugay. Aku rasa le jijah tu dah kene nasi palat nuar

    ReplyDelete
  12. betui tu kata kome...bini aku baca sms curang aku pun ..nak angkut kain baju lari umah...ini kan pulak balun pantat cina doll...mmg jijah dah kene bomoh..biasa le org politik ni pecaya bomoh.

    ReplyDelete
  13. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  14. SAYA PAK,ANTON INGIN BERBAGI CERITA KEPADA KALIAN SEMUA ,dulunya sy seorang guru honor yg hidup susah dan banyak hutan ,krn gaji yg tdk cukup untuk menghidupi ke luarnga sy ,ahirnya sy coba untuk menghubungi AKI MUPENG dan dgn senang hati AKI mau membatu sy untuk memberikan angka hasil ritualnya ,dan angka yg diberikan AKI MUPENG benar-benar terbukti tembus dan saya mengucapkan banyak terimakasih kepada AKI MUPENG yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama AKI MUPENG dan dengan senang hati AKI MUPENG mau membantu saya..,ALHAMDULILLAH nomor yang dikasi AKI MUPENG semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi AKI MUPENG DI nomor 0852 9445 0976 atau KLIK DISINI ,INI KISAH NYATA DARI SY TEMAN” ,terima kasih

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.