Wednesday, April 4, 2012


Memang patut pun budak tak guna ni kena tumbuk..padan muka..Apahal hal yang dia  pergi menyibuk di tempat tu??..Dulu berapi-api cakap dia tak terlibat dalam mana-mana parti politik..hanya nak memperjuangkan hak mahasiswa...tapi sekarang apa dah jadi..

Budak ni semakin hari semakin berani menyerlahkan dirinya dalam dunia politik. EP tak pasti dibayar atau tidak tapi apa yang nyata puak-puak pembangkang memang sengaja mengeksploitasi mahasiswa untuk kepentingan politik mereka...



42 comments:

Anonymous said...

terbaek ..padan muka

Anonymous said...

Strategi yg baik sebelum menumbuk muka adam adli - pakai helmet.hahaha.

Anonymous said...

Terbaik

Anonymous said...

besst bro!!!mkan penumbuk ko mahasewel adli!

Anonymous said...

sepatutnya pura2 jatuh sambil menanduk dengan helmet..

Anonymous said...

Sayang/rugi dapat sebelah jer. Dapat Kiri kanan pasti tinggalkan NOSTALGIA DAN KENANGAN MANIS sepanjang hayat. Cam na pun bagus PDRM ni. DIkutuk budak SIAL ( muka dah hilang seri sbb dah ramai duk maki dan sumpah dia sama mcm ABI dia tu ) tu pun masih nak pertahankan dia lagi. Buat2 x nampak jer, dah lembik baru leraikan bagus cam tu rasanya.

Anonymous said...

Baru kau tahu, orang benci kau... sibok lagi, masalah sendiri tak selesai. nak selesaikan masalah penduduk kampung Kerinchi pulak. Nah ambil sebiji buat kenang2an. Terbaik punya...

Anonymous said...

Moga Penyokong yang menyokong pemimpin yang TIDAK MENJALANKAN HUKUM ALLAH berubah!!Zaman kejahilan sudah bermula..ALLAH bersama Golongan Yang Benar.2 orang Hakim Dari australia akan mengambil tindakan tentang pembunuhan Altantuya..Bersedialah Wahai NAJIB dan GOLONGAN yang TIDAK MENYOKONG HUKUM ALLAH

Anonymous said...

padan la muka kau budak hinggusan..orang suruh kau belajar yang kau pegi sibuk2 kat kg kerinci tu pehal..tu pun dah kira baik kena penumbuk jer..sepatutnya kau ni patut di pijak2...

Anonymous said...

Hakim tu confirm Gay macam anuwar kan. hahah.

Anonymous said...

12.09
Banggang, apa ko ingat kafir lahanat dari OZ tu ikut hukum Allah?? Nak sanjung sangat kafir dari luar tu yg takde kena mengena dengan negara. Oi ramai MP dah dedahkan dalam Parliment penipuan pembunuhan altantuya ciptaan juburi, masih lagi buta hati ko, RPK tu lari pun pasal akuan palsu yg dimainkan oleh juburi....bodoh tol ko ni.

Anonymous said...

Ade gak geng pencacai anuwar nk bg komen... harap golongan songsang ni berbah la...

Anonymous said...

kenapa tak ambil hakim dari arab saudi?semua orang tau arab saudi menjalankan hukum hudud.ada beranikah?

Anonymous said...

Yer utk keselamatan diri hehehe
mcm citer ali baba

Anonymous said...

nice one padan muka..haha..ada jugak sokong anuar kat sini..haha apa hakim dari australia..haha klu ada pun masih tertakluk pada undang-undang malaysia..berlandaskan undang2 malaysia..x kan nk pakai undang2 australia kat malaysia..sengal ubi..maybe hakim dr australia tu islam kot..

Anonymous said...

wahh...bodoh ko lah nk sanjung hakim ausie..yg tok2 halamak korang tu jlnkan hukum Allah ke? melacurkan Islam lg adelah...ckp tkserupa bikin...!!gunakan agama utk kepentingan&kuasa...pstu sokong golongan gay plak tu...lg mcm haram jay!!! puiitthh..!!!

nadilah said...

Oklah tu kenangan mengusik JIWA..

Anonymous said...

Bila aku tgk blog ni, mcm tgk blog lucahlak. Penuh dgn gambar2 lucah. Pandangan aku, itu ker yg org UMNO suka sgt kot....benda2 lucah. Pasal tu dok nak sampai pilihanraya ni makin byklak cerita2 lucah yg kuncu2 UMNO dan BN ni bwk. Dlm TV, radio & blog penuh cerita2 seks. Benda2 seks ni kalau diamalkan, mmg seronok. Sebab puak2 korang ni semakin asyik bawak cerita seks ni. Korang dok cerita, cerita lucah pembangkang, ttpt cerita lucah pemimpin korang sendiri, x nak ceritakan ker? Pemimpin MCA dah terbukti bersalah dgn adengan lucah, ttp masih boleh diterima pakai jadi pemimpin. Dlm UMNO tak nak aku cerita, korang mesti tahukan. . Satu lagi aku heranler, korang kutuk2 PKR, bukanker ramai dari kalangan PKR tu bekas UMNO. Anwar pun bekar UMNO. Jadi maknanya korang ni kutuk perangai diri masing2 ler jugak yer!!!!! Pasal tu aku dari dulu lagi kurang suka dgn PKR, sebab mrk tu bekas UMNO, perangai pun perangai UMNO!!!! Jadi yg korang dok kutuk2 tu sebenarnya kutukan kat atas diri sendiri. Pertikaikan harta Azmin. Bukankah masa berlakunya perkara tu pun kiranya masa dia masih UMNO. Sebab tu Hasan Ali kata bila Azmin kutuk dia sebab kos ubahsuai pejabat dia, mencerminkan cara pemerintah kerajaan PKR kat Selangor. Sama juga ler kat sini, bila korang kutuk Azmin masa MUNO dulu, maknaya korang kutuk kelemhan pentadbiran BN sendiri.

Paku Dulang Paku Serpih, Cakap Orang Dia Yang Lebih.

Sudahler kutukan2 yg x berguna ni. Korang cuma menyerlahkan perangai korang sendiri. Cam aku masuk kat blog ni. Mcm nak muntah baca dan tgk artikel dlm blog ni. Penuh dgn cerita2 gossip, fitnah dan lucah. INGAT!!!!! cerita kalau benar kisahnya akan jadi perbuatan "mengata-gata" dan jika bohong akan menjadi "fitnah". Kedua2nya berdosa dan perlu mendapat keampunan dari org yg kita omongkan. Jadi korang bila dah tua dah bertaubat sanggupker minta ampun dari empunya diri yg korang omongkan tu?????

Anonymous said...

Satu lagi, bila Dato Jala katakan Malasyia akan bangkrap. korang perrcaya ker? Baru2 ni ada satu Prof dari UNISEL mangatakan Malaysia akan bangkrap tahun 2019, korang tahu ker? Walaupun dari UNISEL bawah Selangor ttp komen dia bernas. Malaysia dah 14 tahun mengalami akaun Defisit. Maknya duit yg dibelanjakan melebihi dari hasil yg dikutip. Kalau org2 ni diberi kepercayaan mengendalikan syarikat yg korang jadi pemegang saham dan dah rugi sehingga 14 tahun. Korang masih percaya lagi ker, nak beri tanggungjwb pengarah2 kat orrg ni? Aku rasa x perlu tunggu 14 thn, setahun dua pun dah cukup korang tendang mrk ni keluar. bila bercakap ttg defisit, maknanya duit x cukup. Dlm istilah bisnez, duit ni ditampung dgn pinjaman atau tambahan modal. Jadi, kerajaan nak tampung duit kurangan ni dari mana. Mestilah dari pinjaman atau duit modal. Duit modal pastinya dari Petronas dan pinjaman selalunya dari KWSP. Greek hampir muflis disebabkan perkara ni ler juga.
Pinjaman bila diambil, kenalah bayar faedahnya sekali. Kalau dah 14 thn asyik meminjam. sampai bila nak habis pinjaman. Setiap tahun pinjaman bertambah. Kalau tahun depan start lebihan belanjawan kira okler, Ttp boleh percaya ker tak defisit lagi. 14 thn bukan sekejap dah lama sgt. INGAT kita sebuah negara. Defisit bukannya sedikit berpuluh bilion!!!! Tak heranler aku, mmg Malaysia ni akan bangkrap x lama nanti....sebab nak byk faedah pun x mampu lagi. Kenalak skrg ni, BN dok kasi RM500 kpd org ramai. Kata pemimpin UMNO duit ni bukan dtg hutang. hmmm sakit otak aku ni pikir, diperbodoh2kan oleh pemimpin2 mcm ni. Mana lagi duit tu diambil kalau x dari bajet hari tu!!!!. Jadi defisit yg berlaku bukankah di campur dari duit sumbangan tu. dlm kata lain kalau xder bajet tu, maknya defisit tu akan lebig mengecil. Aku bukannya menentang sumbangan tu, tapi aku sakit hati mendengar alasan pemimpin ni...yg berbohong, menghina minda org ramai. Sebenarnya, ituler strategi yg mrk ambil. Berbohong supaya org kg percaya. Sebab tu org bandar terutama masyarakat cina susah nak sokong BN, sebab pemimpin spt ini menghina minda logik mrk.
Terpulangler kat korang, negara ni berada di tgn korang. Kalau nak negara selamat, tak jadi bangkrap berubahlah minda korang tu.

Anonymous said...

dulu aku suka PAS tapi sejak dia bergabung dgn PR langsung hilang sokongan aku kat PAS sebab ada DAPig kat dlm PR tu.

Anonymous said...

cantekkkkkkkkkk....amik hang sebijik..hahahahaha

Anonymous said...

Ape barang barua2, pencacai B.A.B.I bagi komen gune 'Anonymous'...kalau brani, sign up, kasi gune name sendiri la...takpun komen depan2 la...gua nak tengok gak muke2 tapak kasi B.A.B.I ni...ade bran? tu lu punyer anak buah B.A.B.I dah kene sebijik...ade yang nak kene lagi ke?

Anonymous said...

Camna org nak undi BN, kalau perangai camni. Samseng x sudah2. Kaki betina, kaki pukul, kaki caci mencaci. Kaki lucah. Benda x baik tu yg korang dok suka.

Anonymous said...

AlhamduLillah.
Marilah kita buat sujud syukur beramai-ramai.
Adam Adli,
Tolonglah jangan ganggu keamanan Malaysia. Bertaubatlah. Tapi, jika kau masih degil dan mengganggu gugat keamanan Malaysia, wahai budak tak cukup sifat, semoga Allah akan memberikan balasan yang setimbal dengan dosamu.
Amin.

Anonymous said...

kalau minyak turun harga,semua pendidikan percuma tol hapus dll tak payah tahun 2019 malaysia akan muflis lebih awal,

Anonymous said...

INGAT PR INGAT LUCAH..NAK BUAT CAM MANA..CHINADOLL,KHALWAT,SHAMSIDAR,MAH OH MAH...

Anonymous said...

jom kita pakat jubor nik najis ramai2...

Anonymous said...

oh yerker. korang nampak ker dia org buat kerja lucah tu. Si Umi tu tgk jer rupa diri. Camna korang leh percaya cakap org mcm tu!!!!. Kata Mufti Harunsani bila org fasik bawa cerita kena periksa dulu cerita dia sahih atau tidak. tapi satu jer aku ingat. Ingat PKR, ingat mrk tu bekas UMNO, ingat UMNO. Pi mai pi mai tang tu jugak. hehehehe yg terpalit UMNO gak....busuk2 cerita korang pasal cerita2 lucah ni....paling bergelumang pasal lucah ni x lain x bukan UMNO ler. Bak kata org Guru segala Guru lucah. eeeee tak maluler korang bila cerita pasal benda lucah. Teringat aku dulu, majikan aku seorg UMNO dpt tender pun rasuah. Masuk tender pun hulur rasuah, beri pompuan kat pegawai atasan. Itu baru satu cerita...lom lagi masuk bab2 org UMNO ug lain...maleh aku nk cerita. Kalau x caya, pergi jer kat pusat Karaoke tu, penuhler org2 UMNO kat dlm. Aku harap korang ni suluh jer kat muka sendiri...tgk byk2 kat cermin kemudian tanya sejujur2nya siapa diri korang dulu sebelum nak bercerita ttg org lain.

Anonymous said...

umno jugak... apsal ko taknak salahkan MCA ker MIC ke..

Anonymous said...

Ni kg kerinchi! Dasyat script bro tu..

D.S.AI = datuk seri anuar ibrahim
Dick Sucker Anal Injecter

Anonymous said...

pengalaman saya berkerja disebuah syarikat dimana 90% k/tangan terdiri dari penyokong tegar PR dari pagi sampai petang bercerita pasal politik,kalau cerita pasal rasuah ingat orang UMNO saja rasuah jangan nak bohonglah,rasuah ni selagi ada pemberi selagi itulah ada penerima,tak kiralah apa pahamam politiknya.

Anonymous said...

orang pas kata UMNO rasuah,orang UMNO kata pas rasuah,dalam soal ni siapakah pemberi rasuah?adakah rakyat malaysia perasuah?hanya orang yg memberi rasuah saja siapa penerima rasuah,kalau kita tak pernah beri rasuah jangan cakap orang terima rasuah,lainlah kalau orang tu memang perasuah!!!!!!

Anonymous said...

kalau UMNO makan rasuah jadi pas adalah pemberinya.

Naz.. said...

hooorayyyy..

Anonymous said...

pemberi n penerima sama-sama dosa.

Anonymous said...

yg penting malaysia politician korup... bahasa aku, politik malaysia berkurap... kl itu hari baru banjir skit... tunggu la lepas ni.. harap2 jgn terbalik sudah...bina gereja terbesar kat kl eh... itu namanya menyekutukan Allah... yg menerajui kerajaan skang tgh sibuk kasi buncit perut, lepas tu takut bini, terlebih sgt minum air kelepang bini..... yg seorang lg gila nak duduk putera jaya, bercita2 nak pegang kerajaan dengan bermacam janji utk rakyat, dalam masa yg sama di gossipkan sebagai boneka yahudi...adoiyyaaii...aku harap tok guru nik aziz berpegang pada prinsip utk menegakkan agama DAN HUKUM Allah S.W.T yang Maha Suci... sebabnya aku beragama islam dan aku nak duduk kat negara islam yg menjalankan hukum2 islam.. ALLAHUAKHBAR !!!!

Anonymous said...

??

Anonymous said...

tok guru kata celako-celako-celakoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Anonymous said...

nik aziz juga ahli politik jadi diapun berkurap ikut kata anon 12:38PM

Anonymous said...

Poookkk!! Padan Muka ko!

Tapi mana bodyguard ghey dia yg gemuk pendik tu ha? xbuat keje ke?

Johan said...

Yang melucahkan blog ini adalah perangai pemimpin suci PKR, DAP dan tidak dinafikan PAS, tetapi blog-blog penyokong pembangkang terutamanya HARAKAH dan Malaysia Kini penuh dengan iklan-iklan syahwat dan hasutan untuk mengambil kesempatan kebodohan tuli orang awam.
Mungkin akan ada iklan sebegini ' Dermalah wang anda kedalam akaun.....untuk tiket ke syurga!'.

Jane Duncan said...

Dick Sucker Anal Injecter for DSAI, wow! that's a good one , but I bet his followers are bigger suckers, so naively willing to believe that DSAI is innocent!. OOpss! ,another group of suckers are those who are Permitting Anwar Shit (PAS). Yes UMNO isn't perfect, but neither is PKR, and many a chameleon in PAS!I fight for what my late mom championed for. Crooked UMNO members must repent and transform!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.